- Hirdetés -

Mozikban hódít a BMW

|

- Hirdetés -

A luxuslimuzin hatodik modellgenerációja március 1-jétől Hollywood legújabb kémthrillerjének autós főszerepében brillírozik a filmszínházakban.

A nemzetközi premier előtt egy nappal, 2018. március 1-jén érkezik meg a hazai mozikba a 20th Century Fox új kémthrillerje, az Oscar-díjas Jennifer Lawrence (X-Men, Az éhezők viadala, Utazók) nevével fémjelzett Vörös veréb, amelynek autós főszerepére a BMW 7-es sorozat hatodik modellgenerációját kérték fel.

Legújabb alkotásában a 27 esztendős színésznő a világhírű orosz balettintézet, a Bolshoi Ballet egyik legkiválóbb prímabalerinájának bőrébe bújik. A történet akkor kezdődik, amikor az ígéretes karrier előtt álló Dominika Egorova végzetes sportsérülést szenved, a balettintézetben nevelkedett lány fényes jövőképét pedig pillanatok alatt a sivár kilátástalanság váltja fel. Elkeseredésében Dominika így egykettőre a Veréb Iskola névre hallgató, titkos hírszerzési szolgálat újonc növendékei között találja magát, ahol a fiatalokat kíméletlen módszerekkel arra képzik ki, hogy saját testüket és szellemüket minden élethelyzetben fegyverként használják. Az egykoron félszeg lány a Veréb Iskola valaha kinevelt legveszedelmesebb kémeként végzi el a kiképzést, amely után az egyre komplexebb és egyre fondorlatosabb megbízatások közepette végérvényes feladatok várnak rá: össze kell egyeztetnie új erejét és tudását a háta mögött hagyott lány énjével, el kell fogadnia önmagát és jövőképét, meg kell védenie szeretteit és ki kell igazodnia egy CIA ügynökön (Joel Edgerton – Zero Dark Thirty, A nagy Gatsby, Exodus: Istenek és királyok), aki minduntalan arról próbálja meggyőzni, hogy ő az egyetlen ember, akiben még bízhat.

A 2017 januárja és áprilisa között, főként Magyarországon forgatott nagyszabású produkciót a Legenda vagyok, a Vizet az elefántnak és Az éhezők viadala rendezője, Francis Lawrence jegyzi. A kétszínű orosz tábornok szerepét az Oscar-díjas brit színész, Jeremy Irons (A szerencse forgandó, Mennyei királyság, Elizabeth), a Veréb Iskola vezető oktatóját az Oscar-díjra jelölt brit színésznő, Charlotte Rampling (A galamb szárnyai, Kémjátszma, 45 év), az orosz titkosszolgálat igazgatóját Matthias Schoenaerts (Piszkos pénz, Kéjlak, A dán lány), az amerikai informátort pedig Mary-Louise Parker (Hazugságok labirintusa, Az elnök emberei, Red) játssza.

A Jason Matthews regényéből készült filmben az új BMW 7-es sorozat kíséri végig Dominika karakterét a magabiztos titkosügynökké válás útján. A luxuslimuzin a történet legfőbb momentumaiban tűnik fel a vásznon, így például akkor is, amikor Dominika először érkezik meg a Veréb Iskola kapuja elé. A hóval borított orosz tájon keresztülvezető utazás a főszereplő előkelő múltja és rejtélyes jövője közötti éles váltást szimbolizálja, a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás segítségével.

A hollywoodi titkosügynökök történetében a BMW 7-es sorozat már számos alkalommal szerepelt a mozivásznon. Ki ne emlékezne az 1997-ben bemutatott, A holnap markában című James Bond-filmre, amelyben a BMW 750iL egy sor új technológiával felvértezve nyújtott legendás teljesítményt? A BMW márkaneve azonban az elmúlt évtizedek során nem csupán a James Bond-filmekkel, de a Mission: Impossible-epizódok cselekményeivel is szorosan összefonódott, miközben a bajor prémiumgyártó évről évre kizárólagos autóipari partnerként támogatja Hollywood és az Egyesült Államok egyik legnívósabb filmes eseményét, az Amerikai Rendezők Közössége (DGA – Directors’ Guild of America) által életre hívott díjátadó gálát.

A 20th Century Fox oldalán kiépített partneri együttműködés részeként a BMW megannyi digitális csatornáján keresztül és nyomtatásban is népszerűsíti majd a Vörös veréb filmadaptációját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...