- Hirdetés -

Mozikban hódít a BMW

|

- Hirdetés -

A luxuslimuzin hatodik modellgenerációja március 1-jétől Hollywood legújabb kémthrillerjének autós főszerepében brillírozik a filmszínházakban.

A nemzetközi premier előtt egy nappal, 2018. március 1-jén érkezik meg a hazai mozikba a 20th Century Fox új kémthrillerje, az Oscar-díjas Jennifer Lawrence (X-Men, Az éhezők viadala, Utazók) nevével fémjelzett Vörös veréb, amelynek autós főszerepére a BMW 7-es sorozat hatodik modellgenerációját kérték fel.

Legújabb alkotásában a 27 esztendős színésznő a világhírű orosz balettintézet, a Bolshoi Ballet egyik legkiválóbb prímabalerinájának bőrébe bújik. A történet akkor kezdődik, amikor az ígéretes karrier előtt álló Dominika Egorova végzetes sportsérülést szenved, a balettintézetben nevelkedett lány fényes jövőképét pedig pillanatok alatt a sivár kilátástalanság váltja fel. Elkeseredésében Dominika így egykettőre a Veréb Iskola névre hallgató, titkos hírszerzési szolgálat újonc növendékei között találja magát, ahol a fiatalokat kíméletlen módszerekkel arra képzik ki, hogy saját testüket és szellemüket minden élethelyzetben fegyverként használják. Az egykoron félszeg lány a Veréb Iskola valaha kinevelt legveszedelmesebb kémeként végzi el a kiképzést, amely után az egyre komplexebb és egyre fondorlatosabb megbízatások közepette végérvényes feladatok várnak rá: össze kell egyeztetnie új erejét és tudását a háta mögött hagyott lány énjével, el kell fogadnia önmagát és jövőképét, meg kell védenie szeretteit és ki kell igazodnia egy CIA ügynökön (Joel Edgerton – Zero Dark Thirty, A nagy Gatsby, Exodus: Istenek és királyok), aki minduntalan arról próbálja meggyőzni, hogy ő az egyetlen ember, akiben még bízhat.

A 2017 januárja és áprilisa között, főként Magyarországon forgatott nagyszabású produkciót a Legenda vagyok, a Vizet az elefántnak és Az éhezők viadala rendezője, Francis Lawrence jegyzi. A kétszínű orosz tábornok szerepét az Oscar-díjas brit színész, Jeremy Irons (A szerencse forgandó, Mennyei királyság, Elizabeth), a Veréb Iskola vezető oktatóját az Oscar-díjra jelölt brit színésznő, Charlotte Rampling (A galamb szárnyai, Kémjátszma, 45 év), az orosz titkosszolgálat igazgatóját Matthias Schoenaerts (Piszkos pénz, Kéjlak, A dán lány), az amerikai informátort pedig Mary-Louise Parker (Hazugságok labirintusa, Az elnök emberei, Red) játssza.

A Jason Matthews regényéből készült filmben az új BMW 7-es sorozat kíséri végig Dominika karakterét a magabiztos titkosügynökké válás útján. A luxuslimuzin a történet legfőbb momentumaiban tűnik fel a vásznon, így például akkor is, amikor Dominika először érkezik meg a Veréb Iskola kapuja elé. A hóval borított orosz tájon keresztülvezető utazás a főszereplő előkelő múltja és rejtélyes jövője közötti éles váltást szimbolizálja, a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás segítségével.

A hollywoodi titkosügynökök történetében a BMW 7-es sorozat már számos alkalommal szerepelt a mozivásznon. Ki ne emlékezne az 1997-ben bemutatott, A holnap markában című James Bond-filmre, amelyben a BMW 750iL egy sor új technológiával felvértezve nyújtott legendás teljesítményt? A BMW márkaneve azonban az elmúlt évtizedek során nem csupán a James Bond-filmekkel, de a Mission: Impossible-epizódok cselekményeivel is szorosan összefonódott, miközben a bajor prémiumgyártó évről évre kizárólagos autóipari partnerként támogatja Hollywood és az Egyesült Államok egyik legnívósabb filmes eseményét, az Amerikai Rendezők Közössége (DGA – Directors’ Guild of America) által életre hívott díjátadó gálát.

A 20th Century Fox oldalán kiépített partneri együttműködés részeként a BMW megannyi digitális csatornáján keresztül és nyomtatásban is népszerűsíti majd a Vörös veréb filmadaptációját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Megéreztük az inflációt: ezen spórolnak a magyarok

Magyarországot is magába foglaló régiós felmérés készült a Publicis Groupe megbízásából arról, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai az erősödő inflációs környezet hatására az egyik leggyakrabban vásárolt kategóriában, a fogyasztói csomagolt áruk (CPG) kategóriájában....

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az informatikusok bére

Továbbra is tarolnak a fizetések az informatikai szektorban hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A COVID-19 hatása az IT munkaerőpiacot is elérte, munkaerőhiány és bérnövekedések figyelhetők meg világszerte. A Bluebird piaci körképe.Az elmúlt két év...

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....