- Hirdetés -

Moziőrület a Telekomnál

|

- Hirdetés -

Felhőtlen szórakozást és fantasztikus mozipremiereket kínál szeptembertől a Telekom. A családok immár a tévézés terén is átélhetik a korlátlanság élményét az új Szuper Családi Mozi csomaggal, a szeptemberi bónusz csatornával a Filmbox Plusszal és a Videotékában elérhető Valami Amerika 3 premierrel.

A minőségi televíziózás élményét hozza el az otthonokba a Telekom a legújabb Szuper Családi Mozi díjcsomagjával: a 147 csatornából már 41-et HD-ban élvezhetnek az ügyfelek, de aki lemarad kedvenc műsoráról annak sem kell elkeserednie, hiszen immáron 48 csatorna archív tartalmát lehet visszanézni három napig a díjcsomag részeként.

Az idei Nielsen tévés közönségmérés szerint a filmcsatornák a második legnépszerűbb csoportot adják a magyar nézők körében, a tévénézéssel töltött idő 11,9%-a az övék. A piackutató adatai szerint a mozifilm műsoridőből való részesedése 8,5%-os volt, ennek több mint felét akciófilmek, illetve vígjátékok tették ki. A Telekom a mozizás szerelmeseinek igényeit is kielégíti az új ajánlatával, hiszen a filmes csatornák mellett a Szuper Családi Mozi díjcsomag előfizetői bárhol, bármikor megnézhetik a MoziKlubban található több mint 6000 film, mese, sorozat bármelyikét ahányszor csak akarják. A MoziKlub ugyanis az új Szuper Családi Mozi csomag része.

Moziból az nappalinkba – a Valami Amerika 3 már elérhető a Telekom Videótékában

A Telekommal ezentúl egy filmpremier is lehet az otthoni közösségi élmény apropója, hiszen a közelmúlt mozisikereit az otthoni nagyképernyőn is végignézhetik a családok! A Valami Amerika 3 elsőként a Telekom Videotékájában érhető el, bárhol, bármikor: a Telekom ezzel a nagyszabású premierrel demonstrálja, hogy ügyfelei sokkal többet kapnak egyszerű tévé-előfizetésnél, mert sokszínű/változatos szórakozást biztosít a család minden tagja számára.

A Valami Amerika minden idők egyik legsikeresebb magyar filmje, bár a trilógia első része óta eltelt 16 év, van, ami nem változik: a Várnai testvérek (Pindroch Csaba, Szabó Győző, Hujber Feri) már az első két fejezetben is mindenfajta slamasztikába keveredtek, és ez ezúttal sincs másképp. Rendőrök, maffiózók és persze az összes, régi ismerősként köszöntött szereplő egy rejtélyes bélyeg után folytatott hajszában fut versenyt az idővel. Vajon ezúttal is sikerül kikecmeregniük a kutyaszorítóból?

Akik szeretnék felidézni a Valami Amerika sorozat korábbi eseményeit, azok a Telekom MoziKlub kínálatában megnézhetik az első két részt is további 6000 film és sorozat társaságában.

A Telekom 2018. augusztus 31. 12:00 (péntek) és 2018. október 1. 12:00 (hétfő) között minden lakossági TV-előfizetőjének kódolatlanul elérhetővé teszi a Filmbox Plus csatornát, a beleértve a műholdas, illetve a vezetékes platformokat.

A Filmbox Plus filmeket és sorozatokat kínál a nap 24 órájában, megszakítás nélkül. Szeptemberben olyan sikerszériákkal szórakoztatja a Telekom-előfizetőket, mint a népszerű belga komédia-sorozat, a Callboys. A négy dzsigolóról, zűrös ügyeikről és főnökeikről szóló belga sorozat rengeteg rajongót szerzett már a szerte Európában. Jön a Cukorfalat is, az MTV cyberthrillerje, amely R.L. Stines regénye alapján Victoria Justice főszereplésével készült. A történet egy fiatal lányt kalandjait eleveníti fel, akinek a testvérét elrabolják, ennek hatására hackerként segíti a hasonló helyzetbe került embereket, hogy ki tudja, talán a húga nyomára is rábukkan majd.

Az izgalmak mellett az emberségről szól a Filmbox Pluson szintén szeptemberben látható Race – A legendák ideje. A világszerte népszerű mozi a fekete bőrű Jesse Owensről és atlétikai ambícióiról szól, aki a fasizmussal átszőtt berlini olimpiáról is képes négy aranyéremmel hazatérni. A slágerek kedvelőinek a Filmbox Plus csatorna Ritchie Valens-t és a La Bamba latinos hangulatát hozza el, míg a romantikus kalandok szerelmeseinek igényeit Val Kilmer alakította, családját hátrahagyó country-zenész elégíti ki: Az éjszaka országai szeptemberben látható a Filmbox Plus-on.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...