- Hirdetés -

Mozis összefogásban a Fanta és a Warner Bros. Pictures

|

- Hirdetés -

Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a Beetlejuice 2, ehhez kapcsolódóan a rajongók többek között egy sor exkluzív csomagolású termékhez juthatnak hozzá a Fanta és a Warner Bros. Pictures együttműködésének köszönhetően: a csomagolásokon megjelennek a film szereplői, köztük a Jenna Ortega által alakított karakter is. Augusztus közepétől a fogyasztók az új Fanta Beetlejuice limitált ízt is megtalálják a polcokon, valamint szeptembertől interaktív kitelepüléseken is átélhetik a film hátborzongató világát. Az üdítőital márka őszi országos promóciójában pedig fődíjként kétnapos madridi utat és szabadulószoba élményt, illetve más értékes nyereményeket is kínál majd a magyar fogyasztóknak.

Az 1988-as kultfilm régen várt folytatása a Halloween-i szezon borzongását idézi: a Deetz család három generációja visszatér Winter River-be, ahol véletlenül megnyílik előttük az Afterlife, azaz a túlvilág kapuja. Hamarosan kiderül, hogy mindkét világot súlyos veszélyek fenyegetik, Beetlejuice pedig csak arra vár, hogy elszabadítsa a káoszt.

A Fanta és a Warner Bros. Pictures együttműködése már október 31. előtt Halloween-i hangulatot teremt. Augusztustól a Beetlejuice 2 főszereplői közül Michael Keaton, Jenna Ortega, Monica Bellucci és Winona Ryder jelennek meg a Fanta egyedi, korlátozott ideig elérhető csomagolásain. Az üdítőitalt gyártó Coca-Cola a film megjelenése alkalmából egy új, limitált kiadású, zéró alma-licsi ízű Fantát is piacra dob Fanta Beetlejuice néven, fekete-fehér csíkos csomagolásán magával a címszereplővel.

„A Halloween az egyetlen ünnep, amikor megszabadulhatunk a más ünnepekkel gyakran együtt járó kötelezettségektől. A Fanta idén arra ösztönzi a rajongókat, hogy saját feltételeik szerint alakítsák élményeiket, és töltsék ezt az időszakot úgy, ahogy nekik jól esik azok társaságában, akikkel valóban jól érzik magukat” – mondta el Strenner Kinga, a Coca-Cola Magyarország Fantáért felelős brand menedzsere.

A hazai rajongók a termékeken megtalálható QR-kódok beolvasásával exkluzív nyereményekhez juthatnak. Elsőként augusztus utolsó két hetében szerezhetik meg a Corvin moziba, a Beetlejuice 2 filmre szóló páros mozijegyek egyikét. A szeptember 2-án induló országos promócióban pedig Beetlejuice popcornos vödröt és Mogyi termékeket, naponta 1 db Huawei Freebuds 6i fülhallgatót és heti 1 db Xiaomi projektort lehet majd nyerni a Coca-Cola Appban elérhető játékban a promóciós kód vagy kódok feltöltése és játékba küldése után. A nem mindennapi főnyereményért minden kódfeltöltéssel és játékba küldéssel versenybe lehet szállni: a legszerencsésebb játékos exkluzív, Beetlejuice témájú páros élményutazásra repülhet el Madridba.

A Beetlejuice karakterekkel ellátott Fanta üdítők augusztus 12-étől kerülnek a polcokra, a limitált kiadású Fanta Beetlejuice üdítő pedig augusztus közepétől várhatóan november végéig, illetve a készlet erejéig lesz elérhető a hazai boltokban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...