A Hyundai Hungary Holding Kft. kalandokkal teli, VIP moziélményt szervezett a világszerte hatalmas sikert arató Uncharted videójáték filmváltozatának premierje alkalmából. Az eseményen vloggerek és gamerek, többek közt Szirmai Gergely (Hollywood Hírügynökség) és Győrfi Dani is részt vettek.
Az izgalmas, 21. századi Indiana Jones szerű történetet több kontinensen, egzotikus helyszíneken forgatták, és az A-listás színészek mellett még a Hyundai is szerepet kapott benne! A TUCSON Beast koncepcióautó prototípusa sokoldalú képességeit és futurisztikus dizájnját egyaránt felfedi a filmben, további izgalmakat adva a kalandhoz.
A Hyundai formatervezési és műszaki központja (Irvine, Kalifornia, USA) és a Sony Pictures közösen fejlesztették ki a robusztus megjelenésű TUCSON ’Beast’ koncepciójárművet, amely megerősített lökhárítókkal és abroncsokkal, valamint további, kalandokra termett felszerelésekkel teszi még lélegzetelállítóbbá a kalandokat.
„A Hyundai csapata egy globális szórakoztató kampányt hozott létre, amely tökéletesen megragadja az Uncharted mozifilm lényegét, és tovább erősíti a nagyszerű partnerséget a Sony Pictures Entertainmenttel.” – mondta Jeffrey Godsick, a globális partnerségekért és márkamenedzsmentért felelős alelnök, valamint a helyszínalapú szórakoztatásért felelős vezetője.
A Sony Pictures kalandfilmje az azonos című, Uncharted PlayStation videójátékon alapul. A filmben a furfangos utcai tolvaj, Nathan Drake (Tom Holland) és a tapasztalt kincsvadász Victor „Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) összefognak, hogy visszaszerezzék Ferdinand Magellan 500 évvel ezelőtt elveszett kincsét. A munka egyszerű rablásnak indul, ám végül a páros az egész világot bejárva, vérfagyasztó kalandokon át fut versenyt az idővel és a kegyetlen Moncadával (Antonio Banderas), aki családi örökségének tekinti, és magának követeli a kincset. Ha Nate és Sully követik a nyomokat és megfejtik a rejtélyt, 5 milliárd dollár értékű kincsre bukkanhatnak, és talán még Nate rég elveszett testvérét is megtalálhatják, de csakis akkor, ha megtanulnak csapatban dolgozni.
A filmhez kapcsolódó marketingtevékenység részeként a Hyundai Motor globális reklámot is indított Tom Holland főszereplésével. A „Car Wash” reklámfilmben Holland Nathan Drake-ként, sárba borított TUCSON-jával érkezik a helyi autómosóba, járgánya tele van különféle kincskereső eszközökkel és műtárgyakkal. Nathan az autómosóban pihen, amíg a TUCSON tiszta nem lesz, és készen nem áll a következő kalandra. A 30 másodperces változat főműsoridőben kerül adásba az Egyesült Államokban, Európában, Koreában és más globális piacokon 2022 februárjában, Magyarországon pedig a mozikban és online lesz látható.
A Hyundai Motor Uncharted kampánya a Sony Pictures-szel 2020 májusában kötött globális, több filmet magába foglaló promóciós partnerség eredménye, melynek célja, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét. A Hyundai Motor sikeres együttműködésének előző, igen sikeres állomása a Pókember: Nincs hazaút minden idők 10 legnagyobb bevételt termelő filmje közé került.
Az együttműködés következő lépéseként a Hyundai Motor a hatalmas szakmai sikernek számító, Oscar-díjas animációs film, a ’Pókember – Irány a Pókverzum’ folytatásában, a 2022 októberében bemutatkozó ’Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One)’ című filmben is szerephez jut.