- Hirdetés -

Múlt héten is a TV2 uralta a hétköznapokat

|

Folytatta menetelését a Házasság első látásra, ami ismét minden célcsoportnál a hét legnézettebb műsora volt. RTL-es listavezetőként búcsúzott A renitens, valamint a Spíler2 egyik közvetítése is meglepően sok nézőt vonzott a múlt héten.

A 16. hetet ismét a TV2 nyerte, minden fontos célcsoportnál. Ebbe beleértve az RTL-nek legjobban fekvő időszakot és korosztályokat is (18-49 és 18-59 éveseket a főműsoridőben). Előbbinél 1,6 százalékpontos, utóbbinál 2,2 százalékpontos előnnyel nyert múlt héten a TV2. Esti bontásban a múlt hét úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig a TV2-é, szombaton és vasárnap az RTL-é volt a főműsoridő a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál pedig vasárnap este is a TV2 volt a nézettebb.

A komplett csatornacsaládok terén a TV2 Csoport végzett az élen. A legnagyobb előnyt teljes napon a teljes lakosságnál érték el (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 16,2%). A legszorosabb versenyt a 18-59 éveseknél, főműsoridőben mérték (TV2 Csoport: 23,7%, RTL Magyarország: 22,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 14,5 11,3
RTL 10,2 10,2 9,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 9,4 8,9
RTL 6,7 6,7 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 24,3 22,0
RTL Magyarország 18,2 16,3 17,3
MTVA 6,7 10,6 5,9
AMC Networks 6,1 5,4 6,4
Network4 4,0 5,2 2,9
Paramount Global 3,7 2,8 4,6
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,2
Warner Bros.Discovery 2,7 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,1% / 12,2% (16,5% / 15,5%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,3% (12% / 10,8%)
Házasság első látásra – 19,2% / 20,1% (21,2% / 22,4%)
Hazatalálsz – 10,8% / 10,1% (11,6% / 11,2%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,6% (18,9% / 16,2%)
Fókusz – 11,4% / 10,1% (12,1% / 11,1%)
Az álommeló – 10,1% / 8,8% (10,6% / 10,1%)
Házasodna a gazda – 4,6% / 4,8% (korábbi héten Az árulók: 5,3% / 4,9%)

A kereskedelmi célcsoportnál továbbra is az RTL Híradó volt a nézettebb. A Fókusz és a Tények Plusz között pedig meglehetősen szoros verseny alakult ki. A TV2-s Házasság első látásra ismét kiemelkedően jó eredményeket produkált. Egyértelműen ez a műsor a tavaszi szezon eddigi részének legnagyobb meglepetése. Az RTL-en Az álommeló a „házasságos” produkció közelébe sem tudott érni. Érdekes a TV2-n futó Hazatalálsz helyzete. Nem szállít tragikus nézettségeket (mint például a konkurensnél év elején a Szomszéd tehene), de azért elmarad a csatorna heti átlagától, pedig a tavaszi szezon legerősebb felvezetőműsorát kapta.

Az álommeló utáni sávot ismétlésekkel töltené ki az RTL, de mostanában nem volt szerencséjük ezzel a „second hand” sávval. Két hete Az árulókat, múlt héten a Házasodna a gazda korábbi évadát kezdték el ismételni, de mindkettő lekerült a műsorról. Helyettük visszanyúltak a tutihoz és inkább A mi kis falunk sokadik ismétlését tűzték műsorra.

(A mi kis falunk kicsit olyan, mint a Bud Spencer filmek. Egy apró érdekesség ennek kapcsán: múlt szombaton az RTL Három leadta a Kincs, ami nincs című Bud Spencer -Terence Hill filmet, ami a 18-49 éveseknél a hét 23., a 18-59 éveseknél a hét 30. legnézettebb műsora volt. Ez azt jelenti, hogy az RTL-es kábelcsatornák műsorai közül ez a film érte el a legmagasabb nézőszámot a múlt héten).

Hétvégén az RTL két saját gyártású sorozata egész hasonló közönségarányokat produkált. A Gólkirályság a 18-49 éveseknél 11 százalékot, a 18-59 éveseknél 12,8 százalékot, a teljes lakosságnál 11,8 százalékot. Vasárnap A renitens évadzáró epizódja ugyanezeknél 11,9 százalékot, 13,5 százalékot és 12,9 százalékot hozott. Vasárnap a TV2-n futó Next Top Model Hungary szintén ennél a három korosztálynál 8,3 százalékos, 8,2 százalékos, 10 százalékos share-t ért el.

Ismét a Házasság első látásra bizonyult a hét legnézettebbjének, a korábbi héthez hasonlóan mindhárom nagy célcsoportnál. Ráadásul jelentős előnnyel vezetik a toplistákat. A műsor legnézettebb adása a 18-49 éveseknél 289 ezer, a 18-59 éveseknél 400 ezer, a teljes lakosságnál 867 ezer nézőt vonzott. Az RTL legnézettebb tartalma a 18-49 és a 18-59 éveseknél A renitens volt, 163 ezer, illetve 271 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a keddi Híradó miatt kapcsoltak egyszerre a legtöbben (674 ezren) az RTL-re.

A 18-49-es Top 10-es táblázatban feltűnt egy érdekesség, a Spíler2 ugyanis a hét negyedik legnézettebb műsorát sugározta. Ez a tegnapi Real Madrid – Barcelona meccs volt, amire 150 ezren voltak kíváncsiak. Bár a két szélesebb célcsoportnál nem jutott be az első tízbe, de ott sem ért el rossz eredményt a mérkőzés, a 18-59 éveseknél 204 ezer, a teljes lakosságnál 286 ezer nézője volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 400 136 19,5
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 272 650 16,7
A RENITENS RTL 271 324 13,5
HÍRADÓ RTL 269 884 18,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 245 086 12,8
TÉNYEK TV2 235 409 15,9
EURÓPA LIGA M4 SPORT 221 607 13,0
DOLITTLE RTL 219 264 10,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 216 696 11,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 212 232 23,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 867 856 21,3
TÉNYEK TV2 753 186 22,7
HÍRADÓ RTL 674 133 20,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 604 614 16,5
A RENITENS RTL 531 018 12,9
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 465 900 15,3
HAZATALÁLSZ TV2 457 313 13,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 456 477 11,8
A HÁROM NŐVÉR TV2 417 204 15,6
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 405 106 10,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 289 083 20,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 199 524 17,4
A RENITENS RTL 163 014 11,9
SPANYOL BAJNOKSÁG SPÍLER2 TV 150 277 10,9
HÍRADÓ RTL 146 950 13,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 144 646 11,0
DOLITTLE RTL 143 798 9,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 141 680 12,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 137 681 21,1
HAZATALÁLSZ TV2 134 435 11,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...