- Hirdetés -

Múlt héten is a TV2 uralta a hétköznapokat

|

- Hirdetés -

Folytatta menetelését a Házasság első látásra, ami ismét minden célcsoportnál a hét legnézettebb műsora volt. RTL-es listavezetőként búcsúzott A renitens, valamint a Spíler2 egyik közvetítése is meglepően sok nézőt vonzott a múlt héten.

A 16. hetet ismét a TV2 nyerte, minden fontos célcsoportnál. Ebbe beleértve az RTL-nek legjobban fekvő időszakot és korosztályokat is (18-49 és 18-59 éveseket a főműsoridőben). Előbbinél 1,6 százalékpontos, utóbbinál 2,2 százalékpontos előnnyel nyert múlt héten a TV2. Esti bontásban a múlt hét úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig a TV2-é, szombaton és vasárnap az RTL-é volt a főműsoridő a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál pedig vasárnap este is a TV2 volt a nézettebb.

A komplett csatornacsaládok terén a TV2 Csoport végzett az élen. A legnagyobb előnyt teljes napon a teljes lakosságnál érték el (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 16,2%). A legszorosabb versenyt a 18-59 éveseknél, főműsoridőben mérték (TV2 Csoport: 23,7%, RTL Magyarország: 22,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 14,5 11,3
RTL 10,2 10,2 9,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 9,4 8,9
RTL 6,7 6,7 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 24,3 22,0
RTL Magyarország 18,2 16,3 17,3
MTVA 6,7 10,6 5,9
AMC Networks 6,1 5,4 6,4
Network4 4,0 5,2 2,9
Paramount Global 3,7 2,8 4,6
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,2
Warner Bros.Discovery 2,7 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,1% / 12,2% (16,5% / 15,5%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,3% (12% / 10,8%)
Házasság első látásra – 19,2% / 20,1% (21,2% / 22,4%)
Hazatalálsz – 10,8% / 10,1% (11,6% / 11,2%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,6% (18,9% / 16,2%)
Fókusz – 11,4% / 10,1% (12,1% / 11,1%)
Az álommeló – 10,1% / 8,8% (10,6% / 10,1%)
Házasodna a gazda – 4,6% / 4,8% (korábbi héten Az árulók: 5,3% / 4,9%)

A kereskedelmi célcsoportnál továbbra is az RTL Híradó volt a nézettebb. A Fókusz és a Tények Plusz között pedig meglehetősen szoros verseny alakult ki. A TV2-s Házasság első látásra ismét kiemelkedően jó eredményeket produkált. Egyértelműen ez a műsor a tavaszi szezon eddigi részének legnagyobb meglepetése. Az RTL-en Az álommeló a „házasságos” produkció közelébe sem tudott érni. Érdekes a TV2-n futó Hazatalálsz helyzete. Nem szállít tragikus nézettségeket (mint például a konkurensnél év elején a Szomszéd tehene), de azért elmarad a csatorna heti átlagától, pedig a tavaszi szezon legerősebb felvezetőműsorát kapta.

Az álommeló utáni sávot ismétlésekkel töltené ki az RTL, de mostanában nem volt szerencséjük ezzel a „second hand” sávval. Két hete Az árulókat, múlt héten a Házasodna a gazda korábbi évadát kezdték el ismételni, de mindkettő lekerült a műsorról. Helyettük visszanyúltak a tutihoz és inkább A mi kis falunk sokadik ismétlését tűzték műsorra.

(A mi kis falunk kicsit olyan, mint a Bud Spencer filmek. Egy apró érdekesség ennek kapcsán: múlt szombaton az RTL Három leadta a Kincs, ami nincs című Bud Spencer -Terence Hill filmet, ami a 18-49 éveseknél a hét 23., a 18-59 éveseknél a hét 30. legnézettebb műsora volt. Ez azt jelenti, hogy az RTL-es kábelcsatornák műsorai közül ez a film érte el a legmagasabb nézőszámot a múlt héten).

Hétvégén az RTL két saját gyártású sorozata egész hasonló közönségarányokat produkált. A Gólkirályság a 18-49 éveseknél 11 százalékot, a 18-59 éveseknél 12,8 százalékot, a teljes lakosságnál 11,8 százalékot. Vasárnap A renitens évadzáró epizódja ugyanezeknél 11,9 százalékot, 13,5 százalékot és 12,9 százalékot hozott. Vasárnap a TV2-n futó Next Top Model Hungary szintén ennél a három korosztálynál 8,3 százalékos, 8,2 százalékos, 10 százalékos share-t ért el.

Ismét a Házasság első látásra bizonyult a hét legnézettebbjének, a korábbi héthez hasonlóan mindhárom nagy célcsoportnál. Ráadásul jelentős előnnyel vezetik a toplistákat. A műsor legnézettebb adása a 18-49 éveseknél 289 ezer, a 18-59 éveseknél 400 ezer, a teljes lakosságnál 867 ezer nézőt vonzott. Az RTL legnézettebb tartalma a 18-49 és a 18-59 éveseknél A renitens volt, 163 ezer, illetve 271 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a keddi Híradó miatt kapcsoltak egyszerre a legtöbben (674 ezren) az RTL-re.

A 18-49-es Top 10-es táblázatban feltűnt egy érdekesség, a Spíler2 ugyanis a hét negyedik legnézettebb műsorát sugározta. Ez a tegnapi Real Madrid – Barcelona meccs volt, amire 150 ezren voltak kíváncsiak. Bár a két szélesebb célcsoportnál nem jutott be az első tízbe, de ott sem ért el rossz eredményt a mérkőzés, a 18-59 éveseknél 204 ezer, a teljes lakosságnál 286 ezer nézője volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 400 136 19,5
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 272 650 16,7
A RENITENS RTL 271 324 13,5
HÍRADÓ RTL 269 884 18,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 245 086 12,8
TÉNYEK TV2 235 409 15,9
EURÓPA LIGA M4 SPORT 221 607 13,0
DOLITTLE RTL 219 264 10,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 216 696 11,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 212 232 23,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 867 856 21,3
TÉNYEK TV2 753 186 22,7
HÍRADÓ RTL 674 133 20,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 604 614 16,5
A RENITENS RTL 531 018 12,9
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 465 900 15,3
HAZATALÁLSZ TV2 457 313 13,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 456 477 11,8
A HÁROM NŐVÉR TV2 417 204 15,6
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 405 106 10,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 289 083 20,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 199 524 17,4
A RENITENS RTL 163 014 11,9
SPANYOL BAJNOKSÁG SPÍLER2 TV 150 277 10,9
HÍRADÓ RTL 146 950 13,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 144 646 11,0
DOLITTLE RTL 143 798 9,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 141 680 12,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 137 681 21,1
HAZATALÁLSZ TV2 134 435 11,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...

Vasárnap rajtol a VV12, számos meglepetést ígérnek

Vasárnap 21:00-kor nagyszabású beköltöző show keretében nyitja meg a Villa kapuját a ValóVilág12 két műsorvezetője, Megyeri Csilla és Puskás Peti. A tét 36 millió forint, de számos csavarra számíthatnak a nézők és a játékosok...

A Jazzy összehozta Pachmann Pétert és Gundel Takács Gábort

Először fordul elő, hogy a két ismert műsorvezető ugyanabban a műsorban köszönti reggel - ezúttal - a hallgatókat. Pachmann Péter ugyanis hat év után visszatér a Jazzy-re és csatlakozik a Business Class műsorvezetői gárdájához:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...