- Hirdetés -

Múlt héten tarolt a TV2

|

- Hirdetés -

Minden egyes napot a TV2 nyert, még a 18-49 éveseknél is. A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszektől, utóbbi vasárnapi adása pedig magasan a hét legnézettebb műsora volt.

Az őszi televíziós szezonban egyelőre a TV2 áll nyerésre, s nem is kevéssel vezetnek. Az elmúlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél (ami elvileg a legjobban fekszik az RTL-nek) a TV2 15,5 százalékos, az RTL 11,6 százalékos heti közönségarányt ért el, azaz 3,9 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. Hasonló volt a helyzet a 18-59 éveseknél (TV2: 15,6%, RTL: 11,7%) és a teljes lakosságnál (TV2: 16,9%, RTL: 11,3%).

Ráadásul minden egyes napot és minden egyes estét is megnyert a TV2. A szombati főműsoridőben járt hozzájuk a legközelebb a RTL. A 18-49 éveseknél szombat este a TV2 15,3 százalékos, az RTL 14,1 százalékos közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél a TV2 15,8 százalékot, az RTL pedig 15,5 százalékot hozott.

A teljes portfóliókat nézve is minden összevetésben nyert a TV2 Csoport. Az RTL Magyarországnak leginkább kedvező bontásban, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben is 5,3 százalékpontot tett ki a kettejük közötti differencia (TV2 Csoport: 27,3%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,6 16,9 15,5
RTL 11,7 11,3 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 12,9 11,3
RTL 7,4 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 26,2 24,4
RTL Magyarország 18,4 16,5 18,1
AMC Networks 5,8 5,4 5,9
MTVA 5,4 9,1 4,2
Network4 4,1 4,9 2,9
Paramount Global 4,0 3,3 4,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,3
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,1% / 17,1% (19,8% / 17,3%)
Tények Plusz – 14,4% / 13% (14,7% / 12,9%)
Séfek séfe – 15,5% / 16,6% (13,3% / 14,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 16,5% (17,5% / 15,9%)
Fókusz – 11,8% / 11,6% (13,1% / 13,1%)
A konyhafőnök – 10,4% / 10,7% (10,6% / 11,1%)

A fenti, hétköznap esti átlagokon nem nagyon lehet sokat magyarázgatni. A Tények nyert a Híradóval szemben, a Tények Plusz verte a Fókuszt, a Séfek séfe pedig a Konyhafőnököt. Utóbbinál 5-6 százalékpont körül járt a két műsor közötti különbség, ami azért meglepően nagy fölényt jelent a TV2-s főzőműsor javára.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy az RTL-es The Voice kikapott a szombati Sztárban sztár leszektől. Erre válaszul az RTL előrehozta A mi kis falunk új évadának a premierjét, de reagált a TV2 is és a Mutasd a hangod című új produkciójukat pakolta át szombatra. A Voice és a Sztárban sztár leszek pedig egy az egyben azonos műsorsávba került. A mi kis falunk a három nagy célcsoportból kettőben nyert. A 18-49-es, 18-59-es és a teljes lakosságos share-je így nézett ki az RTL-es sorozatnak: 16,1%, 19,8%, 16,4%. Ezzel szemben a Mutasd a hangodé: 13,6%, 13,6%, 16,4% volt.

Az viszont nem jött be, hogy A mi kis falunk majd felhúzza a Voice nézettségét. Igazából még kicsit rontott is az RTL-es tehetségkutató a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 14,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,4 százalékos, a teljes lakosságnál 13,3 százalékos volt a Voice share-je. Ezzel szemben a szombati Sztárban sztár leszek 18,2 százalékot, 18,6 százalékot és 20,4 százalékot tett le az asztalra.

Vasárnap a Cápák között jobb számokat hozott, mint egy héttel korábban, a 18-49 éveseknél 13,3 százalékos share-nek örülhettek. Igaz, a Sztárban sztár leszek dominanciája jellemezte az estét, a műsor a 18-49 éveseknél 22,3 százalékkal, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál pedig 23,3 százalékkal futott.

A hét legnézettebb műsora is a vasárnapi Sztárban sztár leszek lett, méghozzá hatalmas előnnyel. A 18-49 éveseknél 313 ezer, a 18-59 éveseknél 480 ezer, a teljes lakosságnál 948 ezer nézőjük volt. Mindhárom célcsoportnál TV2-s produkció áll a második helyen is. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Séfek séfe pénteki adása 218 ezer, illetve 290 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a csütörtöki Tények bizonyult a második legnézettebbnek, miután 685 ezren kísérték figyelemmel a hírműsort.

Az RTL legnézettebb műsora a vasárnapi RTL Híradó volt. A 18-49 éveseknél 191 ezer, a 18-59 éveseknél 288 ezer, a teljes lakosságnál 625 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 480 488 23,3
SÉFEK SÉFE TV2 290 318 16,2
HÍRADÓ RTL 288 418 19,0
THE VOICE RTL 271 955 15,4
A MI KIS FALUNK RTL 270 375 19,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 264 174 20,8
TÉNYEK TV2 254 428 21,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 248 307 12,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 215 136 15,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 200 633 11,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 948 151 23,3
TÉNYEK TV2 685 171 24,7
HÍRADÓ RTL 625 021 19,8
SÉFEK SÉFE TV2 589 956 16,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 555 189 16,8
MUTASD A HANGOD! TV2 515 928 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 513 289 16,4
THE VOICE RTL 487 787 13,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 481 359 19,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 426 638 18,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 313 027 22,3
SÉFEK SÉFE TV2 218 784 17,5
HÍRADÓ RTL 191 597 19,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 183 584 13,3
THE VOICE RTL 173 583 14,5
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 166 042 19,5
TÉNYEK TV2 156 199 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 143 585 16,1
A KONYHAFŐNÖK RTL 142 560 11,6
FÓKUSZ RTL 137 384 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Kevesebbet költünk, de azért még reménykedünk

Az elmúlt évben tapasztalható kedvezőtlen gazdasági fejlemények egyre több háztartás mindennapjaira és terveire vannak hatással: 10-ből 9 magyar jelentősen visszavett a költekezéseiből és ugyanennyien gondolják úgy, hogy a gazdaság egyhamar nem áll helyre. A...

Hatalmas felmondási hullám jöhet

A válaszadók 62 százaléka tervezi elhagyni munkahelyét a közeljövőben, legtöbben magasabb fizetésért váltanának – derül ki a Work Force HR szolgáltató legfrissebb felméréséből. A cég nem csupán munkavállalói oldalról, de üzleti partnerei között is...

Összefogtak az amerikai streaming szolgáltatók

Streaming Innovation Alliance néven új szervezetet hoztak létre a vezető amerikai streaming szolgáltatók, köztük a Netflix, a Disney, a Comcast, a Warner Bros. Discovery és a Paramount. Az összefogás célja, hogy eredményesebben lobbizzanak a...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Újabb műsorvezetők csatlakoztak a társkereső show-hoz

Hétfőn 20 órakor indul a taktikai társkereső reality, amit egy élő kibeszélőshow, később pedig egy filter nélküli különkiadás követ.Október 2-án, hétfőn 20 órától indul a VIASAT3 taktikai párkereső műsora, a Szingli vagy svindli. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....