- Hirdetés -

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

|

- Hirdetés -

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10 szempont alapján értékelte, amelyek például a vállalat által megteremtett munkafeltételek minőségét mérik. Emellett felmérték a magyarországi IT szakemberek márkaismeretét, munkáltatók felé támasztott preferenciáit és a különböző vállalatokról alkotott percepcióit is. Az összesen 150 000 IT szakembert elérő, harmadik fél és saját csapatuk által végzett felmérésekből többek között az látszik, hogy a fejlesztők leginkább a legújabb technológiát alkalmazó és anyagilag stabil cégeket keresik a piacon.

Magyarországon 1997 óta működik SAP leányvállalat, 2005 óta pedig saját fejlesztési központ is helyet kapott Budapesten SAP Labs Hungary néven. Az évek során folyamatosan bővült a szervezet, jelenleg több mint 1350-en dolgoznak a fővárosi Graphisoft Parkban. Közülük több mint 1000 fő szoftverfejlesztő, akik 34 különböző nemzetiségből érkeztek és több mint kétharmaduk Y generációs. A pandémia ellenére a vállat az idei évben is bővülni tudott, nagyjából 11 százalékos növekedés látható a létszámot tekintve, és jelenleg is több mint 100 nyitott pozícióra keresnek embereket, főként fejlesztői területen.

Az SAP Hungary nagy hangsúlyt fektet a munkavállalói élmény mérésére és fejlesztésére, ennek érdekében saját, a termékportfóliójában is megtalálható megoldásokat, és külső tanácsadó cégek szolgáltatásait is rendszeresen igénybe veszi. Utóbbira példa az amerikai Inspiring Employers felmérése, ami idén ősszel világította át az SAP Hungary-t és néhány versenytársát a régióban, illetve mérte fel a magyarországi viszonyokat az IT szakemberek körében.

A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10 kulcsfontosságú szervezeti tulajdonság alapján értékelte: a tehetséges munkavállalók bevonzása, a beléptetés folyamata, jutalmazás és elismerés, tanulási és fejlődési lehetőségek, karrierfejlesztés, átláthatóság, sokszínűség és befogadás, munkavállalói jólét, társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság, valamint a munkáltatói márkaépítés. Az eredmények azt mutatják, hogy az SAP Hungary kiemelkedő a tehetségek bevonzása, a sokszínűség és befogadás, illetve a munkavállalóknak biztosított juttatási csomagok tekintetében.

„Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a belső folyamatainkat időről időre megvizsgáljuk és elsődlegesen a kollégák visszajelzése alapján, illetve az Inspiring Employers tanácsadókhoz hasonló külső szemlélők javaslatai szerint tökéletesítsük. Az "Elite Shining Star" díj egy jó visszajelzés számunkra is, hogy ezek a kezdeményezések célba érnek és a nap végén a munkavállalóink elégedettségét növelik. Folyamatosan keressük a tehetséges szakembereket, az ilyen felmérések segítségével információt kapunk arról is, hogy a hazai fejlesztők mire vágynak és ennek megfelelően tudjuk kialakítani számukra az ajánlatainkat.” – mondta el Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.

Az Inspiring Employers által végzett felmérés alapján a magyarországi szoftverfejlesztőket az új megoldások fejlesztése (63%), a legfrissebb tudás megszerzése (62%), a kihívásokkal teli munkakör (46%) és az átlag feletti kompenzációs csomag (45%) motiválja leginkább a munkájuk során. Az adatokból az is látszik, hogy a legtöbb fejlesztő a fizetéssel kapcsolatos elégedettlenségek miatt vált munkahelyet Magyarországon, de szintén fontos számukra az is, hogy egy olyan munkahelyen dolgozzanak, aminek alapvetően jó megítélése, reputációja van az adott országban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjesőt hozott az LG-nek a CES

Az LG Electronics USA számos díjat söpört be a háztartási készülékek, az otthoni szórakoztatás és az üzleti megoldások kategóriáiban az idei CES kiállításon. A vállalat termékei összesen mintegy 150 díjat és elismerést kaptak különböző...

Az Audinál is pörögnek az elektromos autók

A világméretű félvezetőhiány ellenére az Audi még mindig gyors ütemben halad a fenntartható mobilitás felé vezető úton a prémium szegmensben. Ez jól érzékelhető az elmúlt évben átadott teljesen elektromos járművek számán, ami 57,5 százalékkal...

A vásárlókat is érintik az új jogszabályok

Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama....

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...

Nagy változásokat hozhat a VR és az AR

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben...

Tízmilliós értékben kaptak digitális eszközöket az iskolák

Baranya, Békés, Hajdú-Bihar, Somogy és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei iskolák jutottak oktatási tevékenységet támogató eszközökhöz a Telenor HiperSuli program és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A digitális felzárkóztatás elősegítése céljából indított pályázaton öt hátrányos helyzetű...

Ezek a trendek hasítanak a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két évben közel egymilliárd fővel nőtt az aktív felhasználók száma, részben...

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Díjesőt hozott az LG-nek a CES

Az LG Electronics USA számos díjat söpört be a háztartási készülékek, az otthoni szórakoztatás és az üzleti megoldások kategóriáiban az idei CES kiállításon. A vállalat termékei összesen mintegy 150 díjat és elismerést kaptak különböző...

Az Audinál is pörögnek az elektromos autók

A világméretű félvezetőhiány ellenére az Audi még mindig gyors ütemben halad a fenntartható mobilitás felé vezető úton a prémium szegmensben. Ez jól érzékelhető az elmúlt évben átadott teljesen elektromos járművek számán, ami 57,5 százalékkal...

A vásárlókat is érintik az új jogszabályok

Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama....

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA