- Hirdetés -

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

|

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen.

Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a jól megszokott kerékvágásba a nézettségi verseny. Az első „Eb mentes” héten ebből a TV2 jött ki jobban, minden fontos bontásban nyerték a hetet. Igaz, ez a főműsoridőben és a két kereskedelmi célcsoportnál csak kevésen múlt. A 18-49 éveseknél 0,3 százalékponttal, a 18-59 éveseknél pedig mindössze 0,1 százalékkal végeztek az RTL előtt.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport nyerte a 29. hetet. Itt is a két említett célcsoportnál volt a legkisebb különbség a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,1 százalékpontnyi, a 18-59 éveseknél 0,7 százalékpontnyi előnnyel nyert a TV2 Csoport.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,2 13,6 9,4
RTL 10,1 10,2 9,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 10,8 7,9
RTL 6,3 6,2 5,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 23,7 21,8
RTL Magyarország 17,7 15,9 17,1
MTVA 6,3 10,4 5,2
AMC Networks 6,3 5,4 6,3
Network4 3,6 5,2 2,5
Antenna Entertainment Group 3,5 3,0 3,5
Warner Bros.Discovery 3,1 3,6 3,1
Paramount Global 2,6 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15% / 13,6% (16,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,7% (11,9% / 10,2%)
Szerencsekerék – 11,1% / 10,5% (10,7% / 9,8%)
Zsákbamacska – 9,7% / 9,8% (7,7% / 7,3%)

RTL
Híradó – 17% / 14,5% (16,2% / 13,6%)
Fókusz – 10,8% / 9,3% (10,8% / 9%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (9,9% / 9%)
Drága örökösök – 6,7% / 6,6% (6,2% / 5,9%)

A hírműsorok versenyében – a kereskedelmi célcsoportnál – az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Tények Plusz vs. Fókusz összevetésben nagyon szoros volt a verseny, ahogy a Szerencsekerék és A mi kis falunk között is.

Jellemzően a Magyar Nagydíj számít az év legnézettebb Forma-1 futamának. Így nem meglepő, hogy múlt héten a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez bizonyult a legnézettebbnek. A 18-49 évesek közül 214 ezer, a 18-59 évesek köréből 319 ezer nézőt vonzott a verseny. A teljes lakosságnál elért 610 ezres nézettségével is csak éppen lemaradt az első helyről a futam.

Múlt héten a TV2 legnézettebb műsorának a Tények számított. A 18-49 éveseknél a keddi adás 136 ezer nézővel, a 18-59 éveseknél a hétfői adás 204 ezres nézettséggel, a teljes lakosságnál pedig a szerdai Tények végzett az élen, 612 ezer nézővel.

Az RTL esetében is az esti hírműsor bizonyult a csatorna legnézettebb tartalmának, de náluk ez fixen minden korosztálynál a vasárnapi RTL Híradó volt. A 18-49 éveseknél 148 ezer, a 18-59 éveseknél 241 ezer, a teljes lakosságnál 525 ezer nézője volt a hírműsornak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 319 132 24,0
HÍRADÓ RTL 241 983 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 204 826 12,7
TÉNYEK TV2 204 810 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 175 206 11,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 174 595 13,4
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 170 457 15,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 146 515 10,4
FÓKUSZ RTL 145 755 11,1
ŰRVIHAR RTL 144 711 8,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 612 515 24,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 610 394 23,3
HÍRADÓ RTL 525 491 18,5
SZERENCSEKERÉK TV2 508 260 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 491 159 16,9
A HÁROM NŐVÉR TV2 414 086 18,4
TESTVÉREK TV2 379 046 18,9
TÉNYEK KÜLÖNKIADÁS TV2 371 383 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 358 686 10,6
FÓKUSZ RTL 345 816 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 214 199 23,5
HÍRADÓ RTL 148 002 16,6
TÉNYEK TV2 136 592 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 125 498 11,7
FORMA-1 IDŐMÉRÖ EDZÉS M4 SPORT 113 916 15,8
SZERENCSEKERÉK TV2 111 344 11,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 102 534 10,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 95 784 11,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 92 646 8,9
ŰRVIHAR RTL 84 719 7,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...