- Hirdetés -

Nagy célok a Dellnél

|

- Hirdetés -

A Dell Technologies messzemenő célok kitűzésével vág neki a felelősségvállalás és innováció új évtizedének, amelyek világszerte növelni fogják a vállalat társadalmi befolyását. Ez az új stratégia adja a vállalat 2030-as Progress Made Real tervének pilléreit, melynek alapja az a meggyőződés, hogy a technológia és az adatok ötvözve az emberi tudással a világ pozitív hajtóerői, és mindig is azok lesznek.

„Az adatokban rejlő lehetőségek az következő évtizedben nagyobb mértékben fognak hozzájárulni az emberiség fejlődéséhez, mint bármely más tényező. Feltett szándékunk, hogy ezeket a lehetőségeket világszerte széles körben elérhetővé tegyük, mindannyiunk közös fejlődése érdekében” – mondta Michael Dell, a Dell Technologies elnök-vezérigazgatója.

Technológia, fejlődés, szaktudás

A következő évtizedben a Dell Technologies arra fogja használni globális jelenlétét, széles technológiai portfólióját és szaktudását, hogy érdemi és mérhető változásokat érjen el a társadalomra és a bolygónk egészére nézve. A vállalat céljai 2030-ra:

A fenntarthatóság növelése

• Minden megvásárolt termék után egy azzal egyenértékű termék újrahasznosítása.

• Vezető szerep a körforgásos gazdaságban: a gyártott termékek több mint fele újrahasznosított vagy megújuló anyagokból készül.

• Minden csomagolóanyag 100 százalékban újrahasznosított vagy megújuló anyagokból készül.

• A jövőbiztos készségfejlesztés biztosítása az ellátási láncban dolgozóknak.

• Egy tudományos klímaprogram megvalósítása: a szennyezőanyag kibocsátások szabályozása a létesítményekben, az ellátási láncban, az üzemeltetés során, valamint a termékek használatkor. Mindezt szoros együttműködésben a beszállítókkal, hogy az üvegházgáz-kibocsátás egységnyi bevételenként 60 százalékkal csökkenjen 2030-ra.

Diverzitás fokozása

• Nők felvétele, képzése és hosszú távú foglalkoztatása, hogy globálisan az összes munkakör felét, a vezetői pozícióknak pedig legalább a 40 százalékát női alkalmazottak töltsék be.

• Afroamerikai és latin-amerikai csapattagok felvétele, képzése és hosszú távú foglalkoztatása olyan számban, amely a vállalat amerikai munkaerejének 25 százalékát és globális vezetői pozícióinak 15 százalékát teszi ki.

• Az összes csapattag 95 százalékának éves szintű oktatása a tudatalatti előítéletek, a zaklatás, a mikroagressziók és a társadalmon belüli kiváltságos helyzetek témájában.

Az életvitel javítása

• 1 milliárd ember egészségügyi, oktatási és gazdasági lehetőségeinek kibővítése.

• 1000 nonprofit szervezet támogatása a digitális átalakulásban.

• A Dell csapattagok legalább 75 százalékos részvétele valamilyen jótékonysági vagy önkéntes tevékenységben a saját közösségén belül.

Az etikai és adatvédelmi szempontok alapvető fontossággal bírnak a Dell Technologies stratégiáiban, és kulcsszerepet játszanak a 2030-as célok elérésében. A vállalat azzal mutat példát az adatvédelemben és az átláthatóságban, hogy teljesen automatizálja az adatkezelési folyamatokat, megkönnyítve így az ügyfelek számára is az adataik elérését, törlését és megosztását. A Dell digitális eszközök segítségével növeli a saját csapattagjai és partnerei elkötelezettségét is, melyekkel könnyebbé válik a digitális adatok elemzése és mérése, valamint a szabályozások betartása.

A fejlődés felgyorsítása

Az felhasználók központi szerepet játszanak a Dell Technologies új stratégiájában és minden meghozott döntésben, amely a 2030-as célkitűzések eléréséhez vezet. Az ügyfelek véleménye mellett a vállalat külső felekkel is kapcsolatba lépett, figyelembe vette az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzéseit és a Business Roundtable szervezet Statement on the Purpose of a Corporation nyilatkozatát. A Dell továbbá a csapattagjai körében is felmérést végzett arról, hogy mely problémákat tartják a legkritikusabbnak és mely lehetőségeket a legfontosabbnak a munkájukban.

„Óriási felelősség, hogy a Dell Technologies minden erejével az emberéletek és a társadalom jobbá tételére törekedjünk. Technológiai portfóliónkkal, globális jelenlétünkkel, csapattagjaink szaktudásával és partneri kapcsolatainkon keresztül jelentős mértékű pozitív változásokat érhetünk el. 2030-as célkitűzéseink messze túlmutatnak a kis lépésekben haladó változások körén. Még nem teljesen tiszta, hogy egyes célkitűzéseinket hogyan fogjuk elérni – azt azonban tudjuk, hogy a jelentős változások és az innováció mindig mély elhivatottságból fakad” – mondta Karen Quintos, a Dell Technologies ügyfelekért felelős vezetője.

A közigazgatás támogatása

Annak érdekében, hogy az emberiség a következő évtizedben le tudja küzdeni az előtte álló monumentális kihívásokat az adatok segítségével, a Dell Technologies kidolgozta a 2030 Progress Made Real Public Policy útmutatást is. Ennek keretében aktívan fogja támogatni azokat a közrendi intézkedéseket, amelyek elősegítik célkitűzéseinek teljesülését a fenntarthatóság, diverzitás, életviteljavulás, valamint az etika és az adatvédelem irányelveinek betartása területén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...