- Hirdetés -

Nagy segítség a SZÉP kártyásoknak

|

Ismét népszerű az élelmiszervásárlás a SZÉP kártya birtokosok körében. Augusztus elsejétől év végéig újból lehet élelmiszervásárlásra használni a juttatást, az első hónap eredményei pedig hasonlóan kedvezőek, mint a tavaly tavaszi időszak volt. A K&H SZÉP kártya költések több mint 24 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest.

A SZÉP kártya birtokosok augusztus 1-jétől év végéig ismét felhasználhatják a juttatást hideg élelmiszer vásárlásra, ami a továbbra is csökkenő kiskereskedelmi forgalomnak is segítséget jelenthet visszaerősödni. Idén júniusban ugyanis naptárhatástól megtisztítva újabb 8,3 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom volumene az előző év azonos időszakához képest.

Az eddigi eredmények alapján a módosítás most is kedvező fogadtatásra talált a kártyabirtokosok részéről, ugyanis az elmúlt hónapban 24,4 százalékkal növekedett a K&H SZÉP kártyák forgalma tavaly augusztushoz képest, és ezzel a havi költés megközelítette a 3,3 milliárd forintot. Augusztusban az élelmiszervásárlások a teljes forgalom 23,6 százalékát tették ki. 2022. február-június között, amikor szintén lehetett élelmiszerre fordítani az összeget, a K&H SZÉP kártya költések 26 százalékát tette ki az élelmiszervásárlás.

Fel kellett készülni a módosításra

Az újból életbe lépő hideg élelmiszer vásárláshoz a boltoknak, a SZÉP kártya kibocsátóknak és a kártyaelfogadó (POS) terminálok szolgáltatóinak is fel kellett készülniük. Azoknak a boltoknak, ahol eddig még nem volt vagy tavaly óta már felmondták a szerződést, elfogadói szerződést kellett kötniük a SZÉP kártya kibocsátókkal. Ahol pedig megmaradt a szerződés a tavalyi időszakot követően, ott a terminállisták frissítése és a POS hálózat frissítése lehetett szükséges.

A plusz feladatok ellenére augusztusban rekordmértékben emelkedett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma: egy hónap alatt 380 új üzlet csatlakozott elfogadóhelyként. A K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek száma így országosan már megközelíti a 41 ezret. A kártyabirtokosok száma is szemmel láthatóan növekedett. A SZÉP kártya felhasználására vonatkozó módosítások júniusi bejelentését követően két hónap alatt közel 3500 új főkártyabirtokos számára vált elérhetővé a juttatás, ami az idei új belépők 29 százalékát jelenti.

A kártyabirtokosok számának megugrásában a hideg élelmiszervásárlás mellett az is szerepet játszhat, hogy a 450 ezer forintos éves kedvezményes juttatási keret 650 ezer forintra emelkedett. Így a módosítás a munkáltatók számára is segítséget jelenthet a reálbércsökkenés kompenzálásához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...