- Hirdetés -

Nagyon készülnek a vásárlók a Black Fridayre

|

- Hirdetés -

Idén a vásárlók is sokkal intenzívebben készülnek a Black Fridayre, amit jól jelez, hogy már a fekete péntek előtt a kedvencek közé mentik azokat a termékeket, amelyeket akciós áron kívánnak beszerezni. Ezzel párhuzamosan az eMAG logisztikai részlege csaknem egymilliósra bővítette raktárkészleteit a fekete pénteki kampány miatt, a Marketplace-en lévő partnercégeket pedig algoritmus általi javaslatokkal és jutalék-visszatérítéssel sarkallja akciózásra a vállalat.

Az eMAG belső statisztikái azt mutatják, hogy a felhasználók a tavalyinál tudatosabban készülnek a cég idén november 18-ára időzített Black Fridayére, hiszen november első hetében több mint 30 százalékkal több terméket mentettek el előre a felhasználók az eMAG.hu-n 2021. azonos időszakához képest abból a célból, hogy a fekete pénteken könnyen és gyorsan be tudják szerezni az akciós termékeket.

November harmadik hetének első napjaiban még nagyobb érdeklődés mutatkozik meg az adatokból, közel 120 százalékkal több termék került a felhasználók kedvencei közé. A legtöbb (több mint 93 ezer) elmentett termék a háztartási kisgépek közül kerül ki, de népszerűek a játékok (csaknem 78 ezer), a háztartási nagygépek (mintegy 64 ezer), a különböző háztartási kiegészítők (több mint 48 ezer), illetve a hűtő-fűtő berendezések (36 ezer) is. Tartós élelmiszerből tavalyhoz képest több mint dupla annyit, csaknem tízezer terméket mentettek el az akciós árakra vadászó eMAG-felhasználók a fiókjaikba november első felében.

A Black Friday logisztikai háttere

Idén jelentős segítséget jelent, hogy az épülő dunaharaszti logisztikai bázist részlegesen már a Black Friday előtt használatba vette az eMAG, ebből a raktárból elsősorban az idei sláger modern háztartási nagygépeket fogják kiszállítani. A fekete pénteki rohamra szeptember vége óta készül a cég: ősz óta fokozatosan zajlott a saját forgalmazású termékek készleteinek megduplázása: ez közel egymillió darab terméket jelent, amelynek tárolása hétköznapi üzemhez képest másfélszer nagyobb, közel 60 ezer négyzetméternyi területen történik – Dunaharaszti mellett az üllői és az Ezred utcai bázisokon.

Az ünnepi szezonra a cég csaknem megduplázta a logisztikai munkatársak számát, a fekete pénteket követő hetekben pedig az easybox csomagautomatákat is a szokásosnál gyakrabban töltik fel a megnövekedett rendelésszámhoz igazodva. Annak érdekében, hogy gyorsabban pöröghessen a kiszolgálás, a fekete pénteki rendeléseket legfeljebb 48 órán belül át kell vennie a vásárlóknak.

Segít akciózni a hazai kereskedőknek az eMAG

Az eMAG 2022-es Black Fridayán a korábbi éveknél is jobban előtérbe kerülnek a Marketplace platformon árusító kereskedőpartnerek, hiszen 1300 partnercégtől mintegy egymillió fekete pénteki ajánlat lesz elérhető a november 18-i fekete pénteken. A kereskedőpartnerek számára a jelenlegi gazdasági helyzetben cégmérettől függetlenül kulcsfontosságú egy olyan nagy volumenű, forgalomnövekedést segítő kereskedelmi akción való részvétel.

Az eMAG idén hetekkel a kampány előtt minden partnere számára személyre szabott hírlevelet küldött, amelyben az oldal algoritmusai által fekete pénteki akcióra javasolt termékekről tájékoztatták a kereskedőket. Az algoritmus által javasolt “slágertermékek” a korábbi évek tapasztalatai alapján a fekete pénteki kampányban átlagosan akár tízszeres forgalmat is generálhatnak az eladóknak a normál időszakhoz képest.

A Black Friday kampányok esetében az eMAG jutalékvisszatérítést is biztosít a kereskedőpartnerek számára – annál nagyobb mértékűt, minél nagyobb kedvezményeket kínálnak – így sarkallva a Marketplace-partnereket a minél ütősebb akciók kidolgozására. Emellett az eMAG munkatársai a személyes partneri konzultációk során is segítik a kampányokra való felkészülést, beleértve az uniós árazási szabályoknak való megfelelőséget is.

Gyors kiszállítás, uniós árazás

Tavalyhoz hasonlóan az eMAG november 18-i Black Fridayán az európai uniós előírásoknak megfelelően egy-egy termék gyártója által ajánlott árat (RRP) is feltünteti a fekete pénteki akciós ár mellett. Ha a Black Friday ár felett egy áthúzott ár szerepel, az a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti – szintén az uniós direktíva alapján.

A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 2-ig vállalja az eMAG, a cég várakozásai szerint a rendelések 70 százalékát pedig mindössze 5 napon belül feladják a megrendelőknek. Idén a legkedvezőbb kiszállítási lehetőség egyértelműen az országszerte több mint hatszáz helyszínén elérhető easybox hálózatának csomagautomatában való átvétel. Az eMAG új, közel 117 ezer négyzetméter alapterületű logisztikai központjának első ütemét már használatba vette a cég, ez is segít kiszolgálni az idei fekete pénteki rendelések gyors kiszállítását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Kapcsolatépítés nélkül nincs üzlet

A jelenlegi bizonytalan, válságos gazdasági helyzetben minden olyan eszköz szerepe felértékelődik, amely képes extra bevételt hozni a vállalkozásoknak. A tudatos és profi üzleti kapcsolatépítés – más szóval networking – erejét tökéletesen jól mutatja, hogy...

Rangos elismerést kapott a Toyota

Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója.A Toyota Camry hosszú évek óta a világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, nem volt ez másként 2022-ben sem: a japán autógyártó Európában kizárólag fejlett környezetbarát...

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Csökkenő profittal számolnak a nagyvállalatok

A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek több mint egy éve csökkenő profittal számolnak, ami most negatív rekordot ért el, emellett az árbevétel várt változása is negatív előjelű – derül ki...

Különleges vendéggel folytatódik a gasztro-műsor

Március 27-én veszi kezdetét a VIASAT3 csatornán a nagysikerű cukrászverseny legújabb évada, az Ide süss! – Húsvéti kihívás! Az ünnepi részekben most is hírességek – Csocsesz, Király Peti, Oroszlán Szonja, Pál Dénes, Pásztor Anna,...

Az állam bevásárolta magát a Yettelbe

Részvénycsere ügyletet hajtott a 4iG Nyrt. leányvállalata, az Antenna Hungária Zrt., valamint a magyar állam képviseletében a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.. A szerződésnek megfelelően az Antenna Hungária a PPF Telecom Group magyarországi leányvállalataiban (Yettel...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Alzánál

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a...

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Az induló cégeknek is fontos a fenntarthatóság

Hat és fél év múlva a Föld elérheti az átlaghőmérséklet 1,5 Celsius-fokos emelkedését, ami visszafordíthatatlanul megváltoztatná a bolygó klímáját. Ennyi idő ezen vélemények szerint van arra, hogy az emberiség – beleértve a vállalkozásokat is...

Már nem elég zöldnek látszani a vállalatoknak

Láthatóan összhangban szigorodnak az EU elvárásai a fenntarthatóság (ESG) területét érintően, hiszen az Európai Unió kötvénykibocsátóira hamarosan már egy új sztenderd fog vonatkozni. 2023. február 28-án az Európai Tanács és az Európai Parlament tárgyalófelei...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....