- Hirdetés -

Nagyon pörgött a SEAT szeptemberben

|

- Hirdetés -

Januártól szeptemberig a SEAT 454.800 autót szállított ki, ami 9,4 százalékkal több, mint 2018 azonos időszakában elért eredmény (415.600 autó). Ez a gyártó történetében a legmagasabb érték, és messze meghaladja a 2018. január és szeptember közötti rekordot.

A SEAT értékesítés a múlt hónapban 36,7% -kal, összesen 43.200 járműre nőtt (2018: 31,600). Ez a növekedés részben annak köszönhető, hogy a WLTP rendeletet 2018 szeptemberében hajtották végre, ami az eladások hirtelen növekedéséhez vezetett tavaly júliusban és augusztusban, majd kisebb visszaesést okozott szeptemberben. A 43.200 eladott autó szintén a legjobb szeptember hónapot jelenti a SEAT történetében, jóval meghaladva a 2017. évi eredményt (39.800).

A CUPRA kiszállítások is lendületet kaptak, értékesítésének növekedését a CUPRA Ateca erősítette. Január és szeptember között az új márka 18.700 autót adott el, ami 75,1% -kal volt több, mint 2018 azonos időszakában.

Wayne Griffiths, a SEAT értékesítési és marketing alelnöke, valamint a CUPRA vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy „a WLTP-szabályozás jelentős hatást gyakorolt a szeptemberi növekedésre. A piaci részesedés továbbra is növekszik, és az éves adatok azt mutatják, hogy ismét jó esélyünk van a két számjegyű növekedés elérésére. Célunk az, hogy az év hátralévő részében is fenntartsuk ezt a kedvező ütemet, és új értékesítési rekordot érjünk el az egyre bizonytalanabb környezetben. ”

Januártól szeptemberig a SEAT kilenc fő piaca közül négy történetének eddigi legnagyobb értékesítési volumenét produkálta. Németország vezet a rangsorban, és már egy negyedévvel az év vége előtt meghaladta a 100.000 eladott autós értékesítési határt (104.100; + 15,2%). Az Egyesült Királyság, a SEAT harmadik legnagyobb piaca 8,7% -kal növekedett, összesen 54.900 járműre. Ausztria a hatodik helyen van 17.000 darabos értékesítéssel (+ 6,2%), és Svájc zárja ezt a rangsort (9800; + 16,5%).

Spanyolország az a piac, ahol a legtöbb járművet értékesítik (86.600; + 0,9%), és itt a SEAT a márkák és a járművek nyilvántartásba vételének listavezetője. Franciaország (27.900; + 19,1%) és Olaszország (20.400; + 25,7%) továbbra is erőteljesen növekszik, és 1996 valamint 1992 után a legjobb eredményt érte el.

Más országok, amelyek kiemelkedő eredményeket mutatnak a SEAT értékesítésben: Mexikó (18.300; + 6,8%), Hollandia (9.000; + 32,3%), Portugália (8.700; + 10%), Svédország (6.800; + 23,2%), Dánia (5.800; + 52,6%) és Írország (4.000; + 10,4%). Svédországban és Dániában a SEAT értékesítés a legjobb eredményt hozta január és szeptember között.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -