- Hirdetés -

Nagyot ment az Indiegogo-n a magyar okosasztal

|

- Hirdetés -

Április végén indult a magyar hi-tech okosasztal, az AiT Smart One közösségi finanszírozási kampánya az Indiegogo-n, ami hatalmas sikert aratott: 693.004 dollárt (azaz több mint 213 millió forintot) sikerült összegyűjteni. Ezzel a cég minden idők legsikeresebb magyar közösségi tőkebevonási kampányát tudta megvalósítani. Az óriási siker világhírt is hozott, melynek köszönhetően sorban állnak az amerikai és távol-keleti disztribúciós partnerek, hogy a magyar fejlesztésű okosbútort a nemzetközi piacokon értékesíthessék.

Minden idők legsikeresebb magyar termékeként robbantott az Indiegogo platformján az AiT Smart One okosasztal, így a közösségi finanszírozási kampányt az eredeti 30-ról 60 napra hosszabbította a cég. Az állítható magasságú íróasztalok egyre keresettebbek itthon és világszerte is az egészségtudatos vásárlók körében, a magyar startup viszont új szintre emelte az okosbútor fogalmát. Az AiT asztalai saját applikációval kezelhetők, jelzik, ha itt az ideje megmozgatni magunkat munka közben vagy éppen beengedni egy kis friss levegőt a szobába vagy az irodába. Az alapfunkciók között található a vezeték nélküli töltés, illetve fitnesz- és stresszcsökkentő gyakorlatok sora, miközben a bútor felülete és megjelenése teljesen az egyéni ízlésünkre szabható. Az Indiegogo oldalon a kampány lezárását követően, továbbra is megvásárolható a magyar okosasztal.

Közösségi finanszírozástól a piacra lépésig

Ma már pontosan tudjuk, hogy a tartós ülőmunka komoly egészségkárosodáshoz vezethet – többek között mozgásszervi elváltozásokhoz, valamint keringési és idegrendszeri problémákhoz –, de a koronavírus által elindított távmunka-forradalom is távlatokat nyitott az AiT okosbútorai számára világszerte. Az amerikai piacon az egyik legígéretesebb lehetőséget az e-kereskedelemre és közösségi finanszírozásra specializálódott amerikai marketing céggel, a LaunchBoom-mal kötött szerződés jelenti. A kampány zárását követően ők segítik majd a magyar céget abban, hogy minél sikeresebben térhessenek át a klasszikus e-kereskedelmi értékesítésre.

„Nagyon jó döntésnek bizonyult, hogy egy közösségi finanszírozási kampánnyal léptünk ki a nagyvilág elé. Óriási értéke van annak, hogy azonnali visszajelzést kaptunk a piactól, ráadásul a sikeres fogadtatás új lendületet adott a termékfejlesztésnek is. A tervek szerint már az idén többmillió dolláros értékesítési árbevételt tudunk realizálni, míg 2021-ben már ennek többszörösére számítunk” – fogalmazott dr. Marczali Tamás, az AiT Smart Products alapítója.

Szexi termék a Távol-Keleten az okosasztal

Miközben amerikai és ausztrál partnerekkel is folyamatosan tárgyalnak, egyelőre a Távol-Keletről érkezik a legkomolyabb érdeklődés az okosasztalok iránt. Várhatóan nyár végéig megszületik a megállapodás egy Vietnámban, Malajziában, Thaiföldön, Indonéziában, Tajvanon és Szingapúrban is kizárólagos értékesítési jogokat gyakorló dél-koreai vállalattal. Egy dél-koreai partner az értékesítési tevékenység mellett a gyártásba is szívesen bekapcsolódna, de a japán piacról is számos megkeresés érkezett, ahol a közösségi finanszírozás egy rendkívül népszerű piacra lépési formává vált.

Viszik magukkal a magyar beszállítókat is

Az AiT-nek Európában, és ezen belül a magyar piacon is komoly tervei vannak, az irodai munka forradalmából az itthoni cégeket sem szeretnék kihagyni. A gyártással kapcsolatban jelenleg több hazai vállalattal is tárgyalnak, ezen kívül a szállítmányozás, a csomagolástechnika, valamint a webshopfejlesztés terültén is magyar szereplőkkel dolgoznak együtt. Céljuk az, hogy minél több hazai szövetségest találjanak nagyratörő terveikhez.

„Habár jelenleg a piacra lépés és a nemzetközi értékesítés kihívásai foglalkoztatnak minket elsősorban, rengeteg tervünk van a jövőre nézve. Szeretnénk nyitni a gyerekek felé, hogy minél kisebb korban hozzászokjanak ahhoz, hogyan tanulhatnak az íróasztal mögött úgy, hogy közben az egészségük megőrzésére is odafigyelnek, ezen felül számos edukációs célú okosfejlesztést is be tudnánk építeni az asztalokba. Tervezünk olyan bútorokat, melyek a játék-és stream élményt helyezik a középpontba, de szeretnénk a prémium kategóriák felé is tovább nyitni” – teszi hozzá dr. Marczali Tamás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...

Érdemes komolyabban venni a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrültködnek. Sokan még mindig ezt gondolják, ha felmerül a TikTok neve, pedig ez a social média platform már rég meghaladta ezt. Míg a TikTok korábban csupán 15-30...

Új főszerkesztő az Mfor.hu-nál

A mai naptól Csabai Károly tölti be az Mfor.hu és a Privátbankár.hu főszerkesztői posztját, a felelős szerkesztő pedig Székely Sarolta lett. A lapcsoporthoz tartozik az említett online hírportálok mellett a Piac&Profit online gazdasági portál és...

Közös hírszerkesztőséget hoz létre az EU

Az álhírek elleni küzdelem újabb lépéseként közös hírszerkesztőséget hoz létre Brüsszelben az Európai Unió 16 nemzeti hírügynökség bevonásával – írja beszámolójában a Népszava. Egyelőre két évre tervezik a munkát, amire 1,8 millió eurót biztosítanak....

Felpörgetett sorozatgyártás és dráguló reklámok

Jövőre több új sorozatot is bemutat az RTL Magyarország, és szinte minden olyan műsoruk újabb évaddal tér vissza, ami az idén jó nézettséget hozott. A Big Picture-ön kiderült, hogy 2022-ben új évad jön a...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén novemberben újabb 10 vállalat vette át az alapítók és az előző év nyerteseiből álló zsűritagok által odaítélt Üzleti Etikai Díjat. A 22. Üzleti Etikai Díjátadó Gála ünnepségen szép számmal jelen voltak az előző...

Premierözönnel ünnepel a TV Paprika

Korábban soha nem látott mennyiségű premier-tartalommal készül a TV Paprika az idei adventi és a karácsonyi időszakra. A 40 órányi újdonság december elsejétől folyamatosan képernyőn lesz: az új ünnepi saját gyártású sorozatban hazai mesterszakács,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90...

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élhetőbb bolygóért ötleteltek

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért. A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság...

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

DATA