- Hirdetés -

Nagyot ment a Sztárban sztár

|

Nézettség terén más a nyomába sem ért a TV2 vasárnap esti műsorának. Az RTL Klub két legjobban teljesítő műsora az X-Faktor és a Híradó volt.
Az elmúlt héten – főműsoridőben – az RTL Klub 16,9 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt ért el, így a kettejük közötti különbség 4,7 százalékpontot tett ki. Ez a korábbi héthez képest az RTL Klub esetében 0,5 százalékpontos csökkenést, a TV2-nél 0,2 százalékpontos növekedést jelent.
Múlt hétfőn fej fej melletti eredményt ért el a két vezető kereskedelmi csatorna (RTL Klub: 15,8 százalék, TV2: 15,7 százalék). A szombat estét 21 százalékos esti share-rel zárta az RTL Klub, miközben a TV2 csak 6,4 százalékot hozott össze. A vasárnap estét pedig megnyerte a TV2 23,8 százalékos közönségaránnyal, ugyanekkor az RTL Klub 14,9 százalékot produkált. A hét többi estéje az RTL Klubé volt.
44. hét / 43. hét / 42. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 16,9% / 17,4% / 17,6%
TV2 – 12,2% / 12,0% / 12,5%
Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,3% (19,6%)
Konyhafőnök VIP – 20% (19,5%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,1% (15,3%)
Barátok közt – 14,2% (14,5%)
TV2
Tények – 14,6% (15,7%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 10% (9,6%)
Az 50 milliós játszma – 9,2% (9,3%)
Tények Extra – 5,7% (6,5%)
A napi állandó műsorok közül továbbra is nyeri a sávját az esti RTL Híradó. A Konyhafőnök VIP átlagos közönségaránya elérte a 20 százalékot, viszont az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt share-je a csatornaátlag alatt maradt. A TV2-n az esti Tények csatornaátlag feletti eredményt produkált, a Vigyázat, gyerekkel vagyok és az 50 milliós játszma viszont ez alatt teljesített. Előbbi éppen csak elérte a 10 százalékos heti átlagot, utóbbi pedig 9,2 százalékos share-t hozott.
A hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében és a teljes lakosságnál is a TV2-n futó Sztárban sztár volt. A kereskedelmi célcsoportnál 490 ezer, a teljes lakosságon belül 1,3 millió nézőt érdekelt a produkció. Ez javulás a korábbi héthez képest, hiszen akkor a 18-49 éveseknél 388 ezer, a teljes lakosságnál 1,12 millió nézőt ültetett a képernyők elé a Sztárban sztár.
Az X-Faktor a kereskedelmi célcsoportnál 360 ezres nézőszámot ért el, a teljes lakosságnál pedig 851 ezret. Ezzel az 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb műsora volt a múlt héten az X-Faktor, a teljes népességet vizsgálva viszont a házon belüli toplista harmadik helyét tudhatja magáénak. Utóbbi célcsoportnál ugyanis a vasárnapi RTL Híradó és a Konyhafőnök VIP nézettebb volt. Egyébként az X-Faktor, ha kicsivel is, de több nézőt érdekelt, mint egy héttel korábban. Akkor a 18-49 éveseknél 321 ezer, a teljes lakosságnál 812 ezer nézőjük volt.
A kereskedelmi célcsoportnál a 318 ezres nézettséget elérő Ninja Warrior volt a TV2 második legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál 777 ezer nézőt vonzott a produkció. Ez a 18-49 éveseknél 45 ezerrel, a teljes népességnél 134 ezerrel kevesebbet nézőt jelent, mint egy héttel korábban (igaz, akkor munkaszüneti napra esett a műsor).
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...