Az első teljesen digitálisan közvetített Olimpia Európában, világszínvonalú szakértői gárda – a Discovery Communications és az Eurosport felfedte terveit a Téli Olimpia közvetítési stratégiájára vonatkozóan. Bemutatkozik az Eurosport Cube stúdió: kiterjesztett valóság és megnövelt adatátvitel.
A csatorna ígérete szerint ez lesz az első teljes mértékben digitális olimpiai közvetítés Európában, amely összesen 48 országba juthat el. Az Eurosport Player interaktív felülete pedig lehetőséget biztosít arra, hogy a rajongók minden egyes percben be tudjanak kapcsolódni a játékokba. Online, telefonon vagy tableten és természetesen a TV készülékeken is élvezhetik a phjongcshangi eseményeket: több mint 4000 órányi, ebből 900 élő közvetítés és 100 esemény lesz elérhető.
Az Eurosport Player lehetővé teszi, hogy a rajongók saját igényeikre szabják az idei téli olimpiát, ez pedig a novemberben induló kampány (Make it yours) lényege, ami felhívja a nézők figyelmét arra, hogy „átvehetik a közvetítések irányítását” és a helyi hőseikre, kedvenc sportágaikra fókuszálhatnak a phjongcshangi eseményeken belül. A kampány az Eurosport új himnuszával, a Queen „I want it all” című klasszikusával indul, a Londoni Szimfonikus Zenekar előadásában.
Az innováció jegyében az Eurosport egy mobil stúdiót is létrehoz és Európa legismertebb szakembereivel és sportolóival fog együttműködni annak érdekében, hogy a játékok ideje alatt extra tartalmakat szolgáltasson a közösségi médiában.
A technológiai újítások és az innovációra való törekvés nem újkeletű a csatorna számára. Az Eurosport Cube stúdiója is erre az irányzatra fekszik rá: kiterjesztett valóság és interaktív környezet várja a rajongókat, a legjobb szakértői elemzésekkel kiegészítve. Az Eurosport több mint 100 új videós tartalommal is készül, melyek segítségével még közelebb kerülhetnek a rajongók a helyszíni eseményekhez és egyes téli olimpiai sportágakhoz.
A technológia viszont önmagában nem elég, az Eurosport ezért a legjobb szakemberekkel karöltve tudósiót a 2018-as játékok helyszínéről. Összesen 150 szakértő, köztük korábbi olimpiai bajnokok hozzák közelebb az olimpiai kalandot.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.