- Hirdetés -

Nagyot ment a Sztárban sztár

|

Nézettség terén más a nyomába sem ért a TV2 vasárnap esti műsorának. Az RTL Klub két legjobban teljesítő műsora az X-Faktor és a Híradó volt.
Az elmúlt héten – főműsoridőben – az RTL Klub 16,9 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt ért el, így a kettejük közötti különbség 4,7 százalékpontot tett ki. Ez a korábbi héthez képest az RTL Klub esetében 0,5 százalékpontos csökkenést, a TV2-nél 0,2 százalékpontos növekedést jelent.
Múlt hétfőn fej fej melletti eredményt ért el a két vezető kereskedelmi csatorna (RTL Klub: 15,8 százalék, TV2: 15,7 százalék). A szombat estét 21 százalékos esti share-rel zárta az RTL Klub, miközben a TV2 csak 6,4 százalékot hozott össze. A vasárnap estét pedig megnyerte a TV2 23,8 százalékos közönségaránnyal, ugyanekkor az RTL Klub 14,9 százalékot produkált. A hét többi estéje az RTL Klubé volt.
44. hét / 43. hét / 42. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 16,9% / 17,4% / 17,6%
TV2 – 12,2% / 12,0% / 12,5%
Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,3% (19,6%)
Konyhafőnök VIP – 20% (19,5%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,1% (15,3%)
Barátok közt – 14,2% (14,5%)
TV2
Tények – 14,6% (15,7%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 10% (9,6%)
Az 50 milliós játszma – 9,2% (9,3%)
Tények Extra – 5,7% (6,5%)
A napi állandó műsorok közül továbbra is nyeri a sávját az esti RTL Híradó. A Konyhafőnök VIP átlagos közönségaránya elérte a 20 százalékot, viszont az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt share-je a csatornaátlag alatt maradt. A TV2-n az esti Tények csatornaátlag feletti eredményt produkált, a Vigyázat, gyerekkel vagyok és az 50 milliós játszma viszont ez alatt teljesített. Előbbi éppen csak elérte a 10 százalékos heti átlagot, utóbbi pedig 9,2 százalékos share-t hozott.
A hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében és a teljes lakosságnál is a TV2-n futó Sztárban sztár volt. A kereskedelmi célcsoportnál 490 ezer, a teljes lakosságon belül 1,3 millió nézőt érdekelt a produkció. Ez javulás a korábbi héthez képest, hiszen akkor a 18-49 éveseknél 388 ezer, a teljes lakosságnál 1,12 millió nézőt ültetett a képernyők elé a Sztárban sztár.
Az X-Faktor a kereskedelmi célcsoportnál 360 ezres nézőszámot ért el, a teljes lakosságnál pedig 851 ezret. Ezzel az 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb műsora volt a múlt héten az X-Faktor, a teljes népességet vizsgálva viszont a házon belüli toplista harmadik helyét tudhatja magáénak. Utóbbi célcsoportnál ugyanis a vasárnapi RTL Híradó és a Konyhafőnök VIP nézettebb volt. Egyébként az X-Faktor, ha kicsivel is, de több nézőt érdekelt, mint egy héttel korábban. Akkor a 18-49 éveseknél 321 ezer, a teljes lakosságnál 812 ezer nézőjük volt.
A kereskedelmi célcsoportnál a 318 ezres nézettséget elérő Ninja Warrior volt a TV2 második legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál 777 ezer nézőt vonzott a produkció. Ez a 18-49 éveseknél 45 ezerrel, a teljes népességnél 134 ezerrel kevesebbet nézőt jelent, mint egy héttel korábban (igaz, akkor munkaszüneti napra esett a műsor).
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...