- Hirdetés -

Nagyot nőtt a DODO magyarországi rendeléseinek száma

|

Az ország 35 városában akár napi 20 000 kilométert is megtettek idén Magyarországon az okoslogisztikai megoldásokat kínáló nemzetközi vállalat, a DODO futárjai. Magyarország az adatvezérelt futárszolgáltatásaival az elmúlt években Európa számos országában sikeresen terjeszkedő cseh vállalat legdinamikusabban fejlődő piacai közé tartozik. A DODO jelenleg a kiskereskedelem és a vendéglátás nagy hazai szereplőinek működését segíti a házhoz szállítás feladatok ellátásában.

Az adatvezérelt okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO népszerűsége 2020-as magyarországi piacra lépése óta folyamatosan növekszik - csak az elmúlt évben 150 százalékkal nőtt a leadott megrendelések mennyisége hazánkban, ugyanebben az időszakban pedig a cég bevétele is közel 80 százalékkal emelkedett. A vállalat dinamikus fejlődése révén országszerte olyan jelentős partnereket segít a friss élelmiszerek, meleg ételek, kozmetikai termékek és sportcikkek házhoz szállításában, mint a Hervis, a ROSSMANN vagy a KFC. Az innovatív kézbesítési szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalat legfontosabb szegmense hazánkban továbbra is a friss élelmiszerek házhoz szállítása.

"A magyar ügyfelek sok tekintetben hasonlítanak a cseh vásárlókhoz, ezért is tudtunk rövid időn belül komoly sikereket elérni az országban. Terjeszkedésünket az is segítette, hogy ügyfeleink nagy része nemzetközi szinten elismert vállalat, így a magyar piacra belépve kézenfekvő volt az együttműködés, hiszen más országokban már megbizonyosodhattunk a közös munka sikerességéről. Annál is inkább örülök a magyar piacon elért éves növekedésünknek, mert látom, milyen nehéz volt az elmúlt év. Az e-kereskedelem visszaesése mellett a fogyasztókat érintő gazdasági bizonytalanságokkal, az üzemanyagárak drámai emelkedésével, valamint a futármunka adóztatására vonatkozó jogszabályi változásokkal is meg kellett küzdenünk. Mindezek ellenére az idei évben elért eredményeink azt igazolják, hogy vállalatunk szilárd alapokon áll" – mondta el Peter Menky, a DODO kereskedelmi igazgatója.

Az úttörő franchise program

A sikeres partneri együttműködéseket a kiemelkedő éves megrendelésszám is igazolja, amelyhez nagyban hozzájárulnak a DODO által biztosított egyedi kézbesítési megoldások és szolgáltatások. Ezek közé sorolható a DODO Partner franchise kezdeményezés bevezetése is, amelyet egy sikeres tesztidőszakot követően idén ősszel indított el a cseh székhelyű vállalat Magyarországon. A program hatékonyan segíti a vállalat európai terjeszkedését, valamint lehetőséget ad arra is, hogy a vállalkozó kedvű futárok és fuvarozók a vállalat logisztikai tudására, technológiai platformjára és a már szerződött ügyfelekre támaszkodva elindíthassák saját vállalkozásukat.

Fejlődés a gazdasági kihívások tükrében

A mesterséges intelligencia alapú kiszállítási megoldásokat kínáló DODO működésének alappillére, hogy kompetenciáit és szolgáltatásait hatékonyan igazítsa az aktuális trendekhez. Az e-kereskedelemben fokozódó verseny és a növekvő kereslet miatt a DODO elsősorban a kézbesítés gyorsaságára, a kiszállítás pontosságára, valamint a városi logisztika során kibocsátott szén-dioxid mennyiségének csökkentésére összpontosít. A vállalat jelenleg intenzíven dolgozik a zónalogisztika megvalósításán, amely amellett, hogy szolgálja a fenntartható városi kiszállítást, hatékony kézbesítést biztosít, mindez pedig a jelenlegi változó gazdasági körülmények között lehetőséget nyújt a vállalat további fejlődésére és a vásárlói igények széleskörű kielégítésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...