Fél év alatt negyedével nőtt a lakberendezési áruházak online kínálatát bemutató gyűjtőportálon, a Favi.hu-n elérhető üzletek kínálata, így már több mint 250 bolt ajánlatát tekinthetik át a felhasználók.
A magyar vásárlók, más európai országok lakóival összhangban, szívesen áldoznak a stílusos lakberendezés oltárán, miután egyre fontosabb szemponttá vált, hogy otthonuk kellemes és hívogató legyen. A lakberendezés kedvelői követik a legújabb trendeket, ugyanakkor választásukban szerepet játszik az árérzékenység is, ezért szívesen hasonlítják össze az egyes kereskedők által kínált termékek árát és egyéb fontos paramétereit. Ez már önmagában is magyarázza a lakberendezési termékeket egy helyen összegyűjtő portál létjogosultságát, amely mellé a saját fotelünkből válogatás kényelme is társul. A pandémia több okból is felerősítette az otthonról vásárlást, elég csak a karantén időszakára gondolnunk, amellyel együtt járt a home office elterjedése és az otthoni tanulás. Ezek a kényszerek az új funkciókhoz alkalmazkodó otthonátalakítás igényét generálták, dolgozó- vagy épp tanulósarok kialakításával, amelyet a teraszok, erkélyek szépítése követett.
A FAVI nyolc EU-s piacon, valamint az Egyesült Királyságban is működik, Magyarországon jelenleg több mint 250 bútor- és dekorációs áruházzal, valamint rengeteg ismert márkával – úgy, mint például a Bútor1.hu, Pepita.hu, Siko.hu, Bonami.hu, 4home.hu, Beliani.hu, VidaXL.hu, Kondela.hu és sok más – várja látogatóit. A Favi.hu oldalán több millió lakberendezési termék érhető el egy helyen, inspiráló és felhasználóbarát környezetben. A komplex szűrőrendszernek köszönhetően terméktípus, modell, ár, szín vagy stílus szerint is kereshet az érdeklődő, minden alkalommal az igényének megfelelő ajánlatokat kapja részletes termékleírással és fotókkal.
„A magyar piac nagyon fontos számunkra, hatalmas potenciált látunk benne. Az itteni vásárlók igényesek, egyúttal kreatívak és játékosak is. Az elmúlt évek történései arra ösztökéltek bennünket, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodjunk a fogyasztói magatartás változásaihoz, és az internetes vásárlásra való tömeges áttéréséhez. Igyekszünk segíteni a vásárlóknak azáltal, hogy leegyszerűsítjük a keresést, a kiskereskedőknek pedig azzal, hogy eloszlatjuk az online bútorvásárlással kapcsolatos, még mindig elég gyakran felmerülő félelmeket és előítéleteket” – nyilatkozta Jan Sellers Zajic, a FAVI vezérigazgatója és társalapítója.
A FAVI nemcsak a fogyasztók, de az üzletek számára is fontos platformként, úgynevezett online bemutatóteremként szolgál, lehetőséget nyújtva árukínálatuk gyors és egyszerű bemutatására. Új áruház regisztrálása és kezelése a Favi.hu-n egyszerű és költséghatékony, miután a csatlakozó üzletek csak a saját webáruházukra történő kattintások után fizetnek. Emellett a FAVI bútorkereső új szolgáltatással is készül partnerei részére: a FAVI EXTRA-hoz néhány héten belül már csatlakozhatnak az érdeklődő kereskedők.
Széles választék és szűrők a kampány fókuszában
A FAVI idén játékos kampányt indít Rengeteg bútor és hatékony szűrők címmel. A cél a bútorkereső versenyelőnyének, a termékek egyszerű és gyors szűrési lehetőségeinek kommunikálása, valamint a bútorok széles választékának, népszerű szezonális kategóriáinak és szezonális kedvezményeinek bemutatása volt. A kampány július 18. és 31. között fut majd, amelyet online is népszerűsítenek a közösségi oldalakon, többek között a YouTube-on. A FAVI-kampányok egyedülálló jellegzetessége, hogy a szpotokat a FAVI csapata házon belül készíti el, és bármelyik munkatárs szerepelhet bennük.
Az egész évet felölelő kampány 12 szpotból áll, amelyek közül először három kerül a nagyközönség elé. A kampány készítéséről így nyilatkozott Andrea Fišarová, a FAVI kreatív tervezője: „Mielőtt elkezdtük a forgatást, több helyszínt is felkerestünk, hogy megbizonyosodjunk arról, valóban gyönyörű lokációkról van szó. Ugyanakkor fontos volt, hogy a forgatás során a hitelességet és az eredetiséget is meg tudjuk őrizni, ezért többször is átköltöztettük az egész stábot, beleértve a felhasznált 200 bútordarabot is, de megérte. Az egész évre szóló, teljes kampány során tehát valódi otthonokba és különböző típusú belső terekbe kalauzoljuk el a nézőket. Néhányban hosszabb ideig maradtunk, és minden évszakban próbára tettük őket, hogy bemutathassuk az egyszerű szezonális otthon-átalakítást”.