- Hirdetés -

Nagyot nőtt fél év alatt a Favi.hu

|

Fél év alatt negyedével nőtt a lakberendezési áruházak online kínálatát bemutató gyűjtőportálon, a Favi.hu-n elérhető üzletek kínálata, így már több mint 250 bolt ajánlatát tekinthetik át a felhasználók.

A magyar vásárlók, más európai országok lakóival összhangban, szívesen áldoznak a stílusos lakberendezés oltárán, miután egyre fontosabb szemponttá vált, hogy otthonuk kellemes és hívogató legyen. A lakberendezés kedvelői követik a legújabb trendeket, ugyanakkor választásukban szerepet játszik az árérzékenység is, ezért szívesen hasonlítják össze az egyes kereskedők által kínált termékek árát és egyéb fontos paramétereit. Ez már önmagában is magyarázza a lakberendezési termékeket egy helyen összegyűjtő portál létjogosultságát, amely mellé a saját fotelünkből válogatás kényelme is társul. A pandémia több okból is felerősítette az otthonról vásárlást, elég csak a karantén időszakára gondolnunk, amellyel együtt járt a home office elterjedése és az otthoni tanulás. Ezek a kényszerek az új funkciókhoz alkalmazkodó otthonátalakítás igényét generálták, dolgozó- vagy épp tanulósarok kialakításával, amelyet a teraszok, erkélyek szépítése követett.

A FAVI nyolc EU-s piacon, valamint az Egyesült Királyságban is működik, Magyarországon jelenleg több mint 250 bútor- és dekorációs áruházzal, valamint rengeteg ismert márkával – úgy, mint például a Bútor1.hu, Pepita.hu, Siko.hu, Bonami.hu, 4home.hu, Beliani.hu, VidaXL.hu, Kondela.hu és sok más – várja látogatóit. A Favi.hu oldalán több millió lakberendezési termék érhető el egy helyen, inspiráló és felhasználóbarát környezetben. A komplex szűrőrendszernek köszönhetően terméktípus, modell, ár, szín vagy stílus szerint is kereshet az érdeklődő, minden alkalommal az igényének megfelelő ajánlatokat kapja részletes termékleírással és fotókkal.

„A magyar piac nagyon fontos számunkra, hatalmas potenciált látunk benne. Az itteni vásárlók igényesek, egyúttal kreatívak és játékosak is. Az elmúlt évek történései arra ösztökéltek bennünket, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodjunk a fogyasztói magatartás változásaihoz, és az internetes vásárlásra való tömeges áttéréséhez. Igyekszünk segíteni a vásárlóknak azáltal, hogy leegyszerűsítjük a keresést, a kiskereskedőknek pedig azzal, hogy eloszlatjuk az online bútorvásárlással kapcsolatos, még mindig elég gyakran felmerülő félelmeket és előítéleteket” – nyilatkozta Jan Sellers Zajic, a FAVI vezérigazgatója és társalapítója.

A FAVI nemcsak a fogyasztók, de az üzletek számára is fontos platformként, úgynevezett online bemutatóteremként szolgál, lehetőséget nyújtva árukínálatuk gyors és egyszerű bemutatására. Új áruház regisztrálása és kezelése a Favi.hu-n egyszerű és költséghatékony, miután a csatlakozó üzletek csak a saját webáruházukra történő kattintások után fizetnek. Emellett a FAVI bútorkereső új szolgáltatással is készül partnerei részére: a FAVI EXTRA-hoz néhány héten belül már csatlakozhatnak az érdeklődő kereskedők.

Széles választék és szűrők a kampány fókuszában

A FAVI idén játékos kampányt indít Rengeteg bútor és hatékony szűrők címmel. A cél a bútorkereső versenyelőnyének, a termékek egyszerű és gyors szűrési lehetőségeinek kommunikálása, valamint a bútorok széles választékának, népszerű szezonális kategóriáinak és szezonális kedvezményeinek bemutatása volt. A kampány július 18. és 31. között fut majd, amelyet online is népszerűsítenek a közösségi oldalakon, többek között a YouTube-on. A FAVI-kampányok egyedülálló jellegzetessége, hogy a szpotokat a FAVI csapata házon belül készíti el, és bármelyik munkatárs szerepelhet bennük.

Az egész évet felölelő kampány 12 szpotból áll, amelyek közül először három kerül a nagyközönség elé. A kampány készítéséről így nyilatkozott Andrea Fišarová, a FAVI kreatív tervezője: „Mielőtt elkezdtük a forgatást, több helyszínt is felkerestünk, hogy megbizonyosodjunk arról, valóban gyönyörű lokációkról van szó. Ugyanakkor fontos volt, hogy a forgatás során a hitelességet és az eredetiséget is meg tudjuk őrizni, ezért többször is átköltöztettük az egész stábot, beleértve a felhasznált 200 bútordarabot is, de megérte. Az egész évre szóló, teljes kampány során tehát valódi otthonokba és különböző típusú belső terekbe kalauzoljuk el a nézőket. Néhányban hosszabb ideig maradtunk, és minden évszakban próbára tettük őket, hogy bemutathassuk az egyszerű szezonális otthon-átalakítást”.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...