- Hirdetés -

Nagyot nőtt tavaly a Notino forgalma

|

A Notino parfüm- és kozmetikai termék forgalmazó tavaly 35 százalékkal növelte forgalmát. Míg 2020-ban a vállalat értékesítése 545 millió euró volt, addig 2021-ben ez az összeg több mint 737 millió euróra emelkedett. A magyarországi tranzakciók 4,45 százalékkal járultak hozzá ehhez az eredményhez. A Notino töretlen sikernek örvend Magyarországon, de a legnagyobb eredményeket továbbra is külföldön éri el, ahol folyamatosan terjeszkedik.

A Notino vásárlóinak száma mostanra meghaladta a 20 millió főt és csak a tavalyi évben 4 millió új ügyfél vásárolt a webáruházban. „Nagyra értékeljük vásárlóink belénk vetett bizalmát. 2021-ben nemcsak a rekordméretű növekedés, hanem a vásárlói elégedettség is kiemelkedő volt és jelentősen meghaladta az eddigi legjobb évünket, a 2020-as évet. Ez a visszajelzés arra ösztönöz bennünket, hogy ugyanilyen lelkesedéssel dolgozzunk tovább” – mondta Zbyněk Kocián, a Notino vezérigazgatója.

A tavalyi évben a Notino kimagasló sikereket ért el minden országban, ahol jelenleg elérhető. Nagy-Britanniában rendkívüli teljesítménnyel, 106%-os növekedéssel zárta az évet, míg Olaszországban 72%-kal, Bulgáriában 70%-kal és Franciaországban 47%-kal múlta felül a korábbi eredményeit. A webáruház a Cseh Köztársaságban 30%-kal, Magyarországon pedig 32%-kal haladta meg az előző évi eredményeit. „Folyamatosan bővítjük portfóliónkat és olyan új, innovatív szolgáltatások fejlesztésén dolgozunk, amelyek még könnyebbé teszik a nálunk való vásárlást, hogy ne csak az új, hanem a meglévő vásárlóink számára is mi legyünk az első számú választás” - magyarázza a sikert Kocián. A webáruház az idei évben már több mint 16 millió megrendelést teljesített, 4 millióval többet, mint tavaly ilyenkor. A tavalyi Black Friday minden idők rekordnapja volt, 182 000 megrendeléssel és 570 000 eladott termékkel egyetlen nap alatt. Ez átlagosan 6,5 termék eladását jelenti másodpercenként.

A Notino már 28 országban elérhető, ami a tavalyi évben történt terjeszkedéseinek köszönhető Írországban, Lettországban, Litvániában és Észtországban. A Notino a legtávolabbi kiszállítással a Bering-tengerrel határos Anadirban, Oroszország legkeletibb városában büszkélkedhet. A vállalat újabb országokban tervez terjeszkedni elosztóközpont formájában, illetve az sem kizárt, hogy újabb piacra is belépjenek.

A Notino összesen 77 millió terméket értékesített a tavalyi év során, ami 22 millióval több, mint az előző évben. A kosár legnagyobb részét a parfümök tették ki, melyek a vállalat forgalmának felét teszik ki. Éves szinten ez a kategória 30%-kal emelkedett, ami jelentősen meghaladja az előző évet. 2020-hoz képest a kozmetikai kategóriák forgalma is nagymértékben nőtt: a sminktermékek 51%-kal, az arckozmetikumok 45%-kal, a hajkozmetikumok pedig 44%-kal. Ezek azok a kulcsfontosságú termékkategóriák, amelyek mindegyike megközelíti vagy meg is haladja a kétmilliárd CZK árbevételt. "Ezek az eredmények alátámasztják, hogy a járvány okozta keresletnövekedés a kozmetikumok és a testápolási termékek iránt továbbra is töretlen. A vásárlókat az motiválja, hogy jobban érezzék magukat" - tette hozzá Kocián.

Az év egyik fontos mérföldköve volt az eddigi legnagyobb Notino üzlet megnyitása Brno központjában, amely a Cseh Köztársaság legnagyobb parfümériája is a maga 850 m²-es területével. "Ez az új, modern üzlet kiváló példája annak, hogy milyen irányba szeretnénk haladni az elkövetkező években. Egy különösen gazdag kínálatról van szó, máshol még nem alkalmazott innovatív szolgáltatásokkal és technológiákkal, ugyanakkor a vásárlás teljesen egyszerű és intuitív megközelítésével. Hosszú távú célunk, hogy a vásárló számára a nálunk tett látogatás az a pillanat legyen, amikor megjutalmazza magát az általunk nyújtott gondoskodással" – zárja szavait Kocián.

A vállalatról

A Notino Európa legnagyobb internetes kozmetikai és parfümáruház lánca. A cég története 2004-ben kezdődött amikor az alapítók megnyitották az első internetes boltjukat a Cseh Köztársaságban. A vállalat rövid idő alatt vált a szépségipar területén az e-commerce egyik legerősebb szereplőjévé. A Notino 2008-ban lépett a magyar piacra. A vállalat jelenleg 28 európai piacon működik, ahol többek között 26 saját üzletet is üzemeltet. A világ legnagyobb szépségápolási márkáinak, mint például a DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder és sok más márka hivatalos partnere. Portfóliójában több mint 1500 márka 83 000 terméke megtalálható.

A Notino éves forgalma 2021-ben meghaladta a 737 millió eurót. A vállalat évente több mint 75 millió terméket értékesít és 16 millió megrendelést bonyolít le. A karácsonyi szezonban előfordul, hogy egyetlen nap alatt akár 180 000 csomagot is kiküld.

A Notino célja, hogy a szépség elérhetőbbé váljon. Ezt nemcsak a páratlan választékkal, hanem a nagyszerű árakkal és a kiemelkedő szolgáltatásokkal igyekszik elérhetővé tenni mindenki számára. A vállalat kiemelkedő ügyfélszolgálattal, gyors és megbízható csomagkézbesítéssel, biztonságos és modern fizetési módokkal, valamint áttekinthető, vásárlóközpontú honlappal rendelkezik. Ezeket a szolgáltatásokat több mint 20 millió ügyfél értékeli Európa-szerte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...