Nagyot nyert a TV2 és milliós nézettséget hozott a Sztárban sztár leszek

Majka és Köllő Babett

Folytatódott a TV2 jó szériája, minden napot és minden estét megnyertek. A vasárnapi Sztárban sztár leszek nézettsége megugrotta az egymilliót, a szombati adás pedig megint megverte a The Voice-t.

A mögöttünk álló 39. hét is a TV2 dominanciájáról szólt. Hétfőtől péntekig minden estét nyert a TV2, a 18-49-es, a 18-59-es célcsoportoknál és a teljes lakosságnál, de teljes napokat nézve is övék volt minden egyes nap hétfőtől vasárnapig. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 4 százalékpont volt a TV2 előnye az RTL előtt (TV2: 16,2%, RTL: 12,2%). A 18-59 éveseknél kisebb differenciát láthatunk, bár nem sokkal (TV2: 15,7%, RTL: 12,1%).

A komplett csatornacsaládokat nézve ennél is jelentősebb előnyt hozott össze a TV2 Csoport, főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 28,3 százalékot, a 18-59 éveseknél 28 százalékot tett ki a heti share-jük. Ugyanennél a két célcsoportnál az RTL Magyarország 22 és 21,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Tehát a különbség 6,3 és 6,2 százalékpont volt a TV2 Csoport javára.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,2 16,2
RTL 12,1 11,3 12,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 13,1 11,8
RTL 7,7 7,1 7,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,6 25,4
RTL Magyarország 18,7 16,6 18,6
AMC Networks 5,2 5,0 4,7
MTVA 4,7 8,8 3,7
Paramount Global 4,4 3,3 5,5
Network4 4,4 5,3 3,3
Warner Bros.Discovery 2,8 3,2 2,7
Antenna Entertainment Group 2,7 2,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,8% / 16,1% (18% / 16,1%)
Tények Plusz – 14,3% / 13,6% (13,8% / 12,5%)
Séfek séfe – 15,9% / 17,2% (15,4% / 16,4%)
Kőgazdag fiatalok – 10,4% / 9,1% (11,5% / 13,2%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,1% (17,3% / 15,5%)
Fókusz – 13,1% / 12,9% (12,3% / 12,2%)
A konyhafőnök – 11% / 11,7% (10,5% / 10,9%)
A mi kis falunk – 9,5% / 9,9% (8,9% / 8.5%)

A két esti hírműsor között a megszokottnál szorosabb volt a verseny. A 18-49 éveseknél egál eredményt hozott a Tények és az RTL Híradó. A 18-59 éveseknél ugyan a heti átlagot tekintve nyert a Tények, de mindössze 0,2 százalékpont volt a fórjuk. A Tények Plusz a Fókusz előtt végzett, de nem óriási előnnyel. A Séfek séfe viszont megint nagyon elverte a kifutó Konyhafőnököt. Utóbbit valószínűleg egy ideig nem látjuk viszont a képernyőn.

A Kőgazdag fiatalok egy kicsit rontott a korábbi héthez képest, A mi kis falunk ismétlés pedig picit erősödött, így a 18-49 éveseknél nagyon kiegyenlített volt közöttük a verseny, a 18-59 éveseknél némileg jobban szerepelt a Kőgazdagok. Tehát az RTL-es sorozat továbbra is egész jól szerepel még sokadik ismétlésként is.

Viszont érdekes módon szombaton A mi kis falunk premier adása nem teljesített kiugróan erősen a 18-49 éveseknél: 12,2 százalékot ért el a közönségarányuk (ez pont az RTL heti főműsoridős átlaga). A 18-59 éveseknél azért erősebb, 15,2 százalékos eredményt hozott a sorozat. A 18-49 éveseknél így ki is kapott A mi kis falunk a Mutasd a hangodtól (15,1%), a 18-59 éveseknél verték a TV2-s műsort, ami 13,7 százalékot hozott.

A The Voice az RTL-es főműsoridős átlag felett járt, de még ezzel együtt is kikapott a szombati Sztárban sztár leszektől: 18-49 éveseknél 15% vs. 20,1%, a 18-59 éveseknél 15,4% vs. 19% lett a meccs állása. A teljes lakosságnál volt a legnagyobb különbség, hiszen a TV2-s tehetségkutató share-je 21,5 százalékot tett ki, miközben a Voice-é 13,6 százalékot. Vasárnap a Cápák között 12,4 százalékot hozott a 18-49 éveseknél és 11,7 százalékot a 18-59 éveseknél. Azonban a Sztárban sztár leszek tarolt, az említett két célcsoportnál 23,1 és 23,6 százalékkal.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. Hosszú idő után láthattunk egymillió feletti nézőszámot a teljes lakosságnál, a 18-49 éveseknél 339 ezer, a 18-59 éveseknél pedig 502 ezer nézőt vonzott a TV2-s produkció. A hét második legnézettebb műsorát is a TV2 adta, ez a 18-49 és 18-59 éveseknél a hétfői Séfek séfe (223 ezer és 304 ezer néző) volt. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények végzett a második helyen (709 ezer néző).

Az RTL legnézettebb műsora címnek a 18-49 és 18-59 éveseknél a The Voice örülhetett (194 ezer és 288 ezer néző), a teljes lakosságnál a csütörtöki RTL Híradó állt az házi toplistájuk élén (541 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 502 195 23,6
SÉFEK SÉFE TV2 304 092 16,4
THE VOICE RTL 288 415 15,4
A MI KIS FALUNK RTL 250 113 15,2
TÉNYEK TV2 249 880 21,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 248 268 17,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 248 210 11,7
HÍRADÓ RTL 231 371 19,5
MUTASD A HANGOD! TV2 225 565 13,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 218 770 11,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 009 263 24,0
TÉNYEK TV2 709 146 25,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 619 156 18,7
SÉFEK SÉFE TV2 615 270 17,0
MUTASD A HANGOD! TV2 582 000 16,6
HÍRADÓ RTL 541 947 20,2
THE VOICE RTL 506 639 13,6
A MI KIS FALUNK RTL 444 769 12,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 419 234 10,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 416 016 19,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 339 438 23,1
SÉFEK SÉFE TV2 223 290 17,3
THE VOICE RTL 194 352 15,0
CÁPÁK KOZOTT RTL 180 514 12,4
MUTASD A HANGOD! TV2 163 668 15,1
A KONYHAFŐNÖK RTL 160 278 12,3
FEKETE PÁRDUC TV2 154 948 13,7
HÍRADÓ RTL 153 725 14,3
TÉNYEK TV2 151 463 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 749 15,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás