- Hirdetés -

Nagyot újít a LEGO

|

- Hirdetés -

A LEGO Csoport biztonságos közösségi hálózatot indít 13 éves kor alatti gyerekek számára LEGO Life néven.

A közösségi élmények létrehozása terén élen járó, és a minőségi, gyermekbarát digitális játékok fejlesztése terén is komoly tapasztalattal rendelkező LEGO Csoport bejelentette, hogy LEGO Life néven biztonságos közösségi hálózatot indít 13 éves kor alatti gyermekek számára. Az új közösségi hálózaton a fiatal és tehetséges LEGO rajongók megoszthatják egymással LEGO alkotásaikat, kommunikálhatnak LEGO karakterekkel, és ihletet meríthetnek egymás munkáiból. A szolgáltatás az elmúlt évben indult az USA, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Dánia, Ausztria és Svájc területén, mostantól pedig további 37 országban – köztük Magyarországon – lett elérhető.

A LEGO Life révén a LEGO játékélmény még közösségibbé és személyre szabhatóbbá válik

A LEGO Life összekapcsolja a LEGO játékok fizikai és digitális világát, és a ma elérhető legjobb közösségi hálózatok tulajdonságait felhasználva a LEGO játékélményt még közösségibbé teszi. A LEGO Club magazin Cool Creations („menő alkotások”) rovatában és a LEGO.com üzenőfalán már eddig is gyerekek milliói tették közzé büszkén alkotásaikat, LEGO-val kapcsolatos történeteiket és fotóikat. A LEGO Life a LEGO közösségi élmény kiterjesztésének irányába mutató következő lépés, amely még gazdagabb és dinamikusabb közösségi platformot biztosít a gyerekek számára.

A LEGO Life alkalmazás segítségével a gyerekek közvetlen virtuális kapcsolatba kerülhetnek kedvenc LEGO karaktereikkel. Az alkalmazás exkluzív tartalmakat, részletes 3D LEGO minifigura avatár szerkesztőt, vicces és szórakoztató építési ötleteket és feladatokat tartalmaz. A LEGO Life új funkciója a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzet, amelynek révén a gyerekek „LEGO nyelven” kommunikálhatnak egymással, megoszthatják alkotásaikat és véleményezhetik mások munkáját.

A LEGO Life fejlesztése kapcsán végzett globális fogyasztói kutatás eredményei szerint a válaszadó gyerekek 90 százaléka ismeri a hangulatjeleket és tudja, hogyan kell azokat használni a kommunikáció során. A megkérdezett gyerekek 40 százaléka válaszolta, hogy már eddigi is használt hangulatjeleket. A LEGO Emoji billentyűzet a már ismert kommunikációs keretrendszert öltözteti LEGO köntösbe, és lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy egymást inspirálják és támogassák – és még fejlődő helyesírásuk vagy íráskészségük ne jelentsen korlátot számukra.

A LEGO Life az inspiráció folyamatosan bővülő forrása

A nagyobb közösségi hálózatokhoz hasonlóan a LEGO Life a felhasználókat érintő, személyre szabott híreket közvetít. Az alkalmazás segíti a gyerekeket, hogy megtalálják az őket érdeklő témákat és kövessék az őket érdeklő oldalakat, hogy az üzenőfalon a számukra érdekes képeket és tartalmakat osszanak meg. Például a gyerekek követhetnek bizonyos állatokról, járművekről, hősökről, LEGO témákról, szezonális programokról vagy helyi témákról szóló, őket érdeklő oldalakat.

A LEGO Life emellett a gyerekeket szórakoztató és érdekes módon inspirálja és támogatja. Az alkalmazáson belül megjelennek a mesterépítők alkotásai és számos építési verseny, ösztönözve az építést és az alkotások megosztását. Wu mester a LEGO NINJAGO-ból, Emma a LEGO Friends-ből és LEGO BATMAN™ is feltűnik, alkotásra ösztönözve a gyerekeket és értékelve munkájukat. Az alkalmazás folyamatosan új funkciókkal bővül.

Ahogy az új közösségi oldal felhasználóinak száma nő, úgy válik majd egyre érdekesebbé az alkalmazás. A felhasználók pontokat gyűjthetnek az alkotásokért és az elvégzett feladatokért, valamint leltárt készíthetnek LEGO játékaikról. A LEGO Life sok más LEGO felületen keresztül is elérhető lesz, hogy a lehető legtöbb LEGO rajongóhoz eljusson.

A LEGO Life maximális biztonságot garantál

A LEGO Life biztonságos közösségi hálózat 13 év alatti gyerekek számára. A gyerekek első digitális közösségi élménye kíván lenni, amely kézen fogva kíséri és megismerteti őket a közösségi hálózatok alapjaival, a LEGO márkához kapcsolódó, megbízható értékek mentén. A felhasználók biztonságát a rendszer számos szempontból garantálja, amint azt a LEGO Life digitális biztonságról szóló fejezete részletesen ismerteti.

Személyes adatok nélkül

A LEGO Life alkalmazás nem teszi lehetővé, hogy a gyerekek személyes adatokat, önarcképeket vagy a felhasználó azonosítását lehetővé tevő információkat osszanak meg egymással. A felhasználói fiók létrehozása során a felhasználónevet az alkalmazás véletlenszerű névgenerátora kínálja fel, amely háromszavas, kedvesen vicces beceneveket hoz létre, mint például ElragadóGarnélarákHerceg vagy DelfinViliElnökúr. Valódi fotók vagy arcképek helyett a LEGO Life fiókhoz tartozó profilképet a felhasználók LEGO figurák és karakterek közül választhatják ki, amelyeket tetszésük szerint öltöztethetnek fel, kiválaszthatják a kívánt frizurát, és személyre szabhatják az adott karakter megjelenését.

Szülői engedély

A LEGO Life-hoz való csatlakozás után a gyermekeknek azonnal lehetőségük nyílik a feltöltött tartalmak között böngészni, csoportokhoz csatlakozni és saját LEGO figuráikat megalkotni. A teljes élmény eléréséhez, vagyis hogy a megosztott tartalmakhoz hozzászólásokat fűzzenek, illetve hogy saját LEGO játékaikról képeket tölthessenek fel, szülői engedéllyel regisztráció szükséges. Amikor a gyermek először próbál hozzászólást írni vagy képet feltölteni, meg kell kérnie valamelyik szülőjét, hogy segítsen neki a regisztrációban. Az alkalmazás felületén a szülő meg tudja adni e-mail címét, ahova az alkalmazás kiküld egy ellenőrző kódot. Amint ezt a kódot a szülő beírja az alkalmazásba, a gyermek előtt megnyílik az út a továbblépésre.

Ellenőrzött tartalom

A LEGO Life oldalain megjelenő minden tartalmat és hozzászólást a LEGO moderátorai ellenőriznek, biztosítva, hogy csak az oldal előírásainak megfelelő és gyerekbarát tartalmak jelenhessenek meg. A moderátorok a LEGO márka értékeiről és a gyermekek számára biztonságos tartalmakról szóló képzésen vesznek részt, és a világ különböző pontjain található LEGO irodákban dolgozva garantálják a minőségi és gyors ellenőrzést. A felhasználók által létrehozott tartalmakra hagyományos szöveg helyett a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzettel tud a többi felhasználó reagálni. A kommentelés szigorú szabályokhoz és előzetes moderáláshoz kötött, a hangulatjeles kommenteket a moderátorok utólagosan ellenőrzik – ugyanakkor biztosítva, hogy az alkalmazáson belül a kommunikáció egyszerű, univerzálisan érthető és szórakoztató maradjon.

A LEGO és az UNICEF legszigorúbb biztonsági normái szerint

A LEGO biztonsági programja a „LEGO safety pledge” a szülőknek nyújt iránymutatást arról, hogyan beszéljék meg gyermekükkel a digitális biztonság kérdését és az online társadalmi viselkedés alapszabályait – a LEGO Life szabályai és eljárásai is ezen alapelveknek megfelelőek. A LEGO Csoport emellett folyamatos partnerségi kapcsolatban áll az UNICEF-fel, és a társaság a gyermekjogi szervezet tanácsai és iránymutatásai alapján gondoskodott a LEGO Life gyermekbarát és biztonságos fejlesztéséről. Az UNICEF és a LEGO Csoport emellett közösen fejleszt egy olyan eszközt, amelynek segítségével a vállalatok értékelni tudják a gyerekek digitális biztonsága érdekében tett aktuális erőfeszítéseiket.

A LEGO Life alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból (iOS) illetve a Google Play áruházból (Android).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Ez lehet a marketing jövője

A SAS analitikai vállalata és a CMO Council hálózata közös kutatást publikált „Cracking Tomorrow’s CX Code” néven, amely megállapította, hogy 3 marketingvezetőből 2 szerint nagyon fontos a hibrid ügyfélélmény (CX) biztosítása a személyre szabottság,...

Ennyit költünk mobilra

A háztartások távközlési kiadásainak jelentős részét a mobiltelefon és az ahhoz kapcsolódó mobilinternet-szolgáltatások 11 ezer forintos díja teszi ki. Ez jellemzően két előfizetés költsége. Tízből kilenc család biztos, hogy előfizet a televízióra, melynek átlagosan...

Ötvenmillió embernek adna tiszta energiát a Schneider Electric

Világszinten közel 800 millió, Afrika Szaharától délre eső részén pedig több mint félmilliárd ember nem jut hozzá elektromos áramhoz, ami jelentős mértékben akadályozza a térség fejlődését. A Schneider Electric az elefántcsontparti Abidjanban tartott nemzetközi...
Kosaras Klaudia

Egy számjegyű növekedéssel számolunk – interjú Kosaras Klaudiával

Nagy büdzsévisszavágásokat nem tapasztaltunk, a szokásosnál több tender volt, és a nagyobb hirdetők mellett a kisebb szereplők is versenyt hirdettek, hogy mérsékeljék az árakat – mondta Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta: noha...

Gundel Takács Gábor vezeti a tévés díjátadót

Újabb részlet derült ki a Televíziós Újságírók Díja holnapi gálaestje kapcsán, az esemény és az online közvetítés műsorvezetője Gundel Takács Gábor lesz. Idén 14 kategóriában hirdetnek majd győztest. (kiemelt fotó: Televíziós Újságírók Díja) Online közvetítések...

Kevés cég törődik a nők esélyegyenlőségével

A fenntarthatóságnak csupán egyik eleme a természeti környezet védelme, a gazdasági tevékenység környezetet károsító hatásainak tompítása. Ezzel egyenértékű annak a jelentősége, hogy a cégek mennyire vállalnak felelősséget az őket körülvevő társadalomért. A K&H fenntarthatósági...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Amszterdamba repíthet a Red Bull

Látványos alkotások és meglepően szűk eszköztár: ez jellemzi a Red Bull Doodle Art nemzetközi pályázatát, amelynél papír, toll és a művész találkozásából születnek emlékezetes pályamunkák. A több, mint tíz éve életre hívott verseny már...

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

Mesterséges intelligencia teheti zöldebbé a vállalatokat

Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak. Egyre...

A drogériákban is egyre fontosabb a környezettudatosság

Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizálása a fontosabb termékválasztáskor – derül...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....