- Hirdetés -

Nagyot újít a mobilgyártó

|

- Hirdetés -

A Honor három úttörő világelső technológiát jelentett be a cég globális éves médiatalálkozóján, a H Queen’s művészeti központban, Hong Kong-ban. A GPU Turbo sikere után a Honor nem csupán egy, hanem három világelső technológiával – a 48 megapixeles főkamerával, a Honor All-View kijelzővel és a Magic Turbo-val– lepte meg a telefonipart.

A Honor elsőként mutatott be 48MP-es hátlapi kamerát okostelefonon, ezzel forradalmasítva az okostelefonos fényképezést. Ez lenyűgöző képminőséget és részletességet jelent még akkor is, ha a felhasználó belenagyít a felvételekbe. A kamera Sony IMX586 szenzorral rendelkezik, a technológiát pedig mesterséges intelligencia is segíti, amelyet a Kirin 980-as chipset lát el megfelelő számítási teljesítménnyel. A felhasználók ennek eredményeképp páratlan fotóminőséget, illetve részletességet tapasztalnak majd meg, ami felveszi a versenyt az SLR kamerákkal.

A Honor nemcsak kamera technológiában, hanem kijelző kivitelben is nagyot újít a Honor All-View Display bemutatásával, a világ első kijelzőbe épített kameradizájnjával. A komplex, 18 rétegű kijelzőbe épített előlapi kamerával a kijelző kihasználtságának aránya közel 100 százalékra nőtt, így az innovatív Honor az All-View megoldással új fejezetet nyit a teljesképernyős megjelenítés evolúciójában. A Honor képernyő kihasználtság iránti elkötelezettsége egészen az első 18: 9-es keret nélküli képernyőtől, a második éra szenzorszigetes trendjén keresztül, az új, forradalmi harmadik korszakig vezet.

De ez még nem minden, hiszen a Honor a mai napon bejelentette a Magic Turbo-t is, ezzel új szintre emelve az okostelefon élményt főként a folyamatosan online felhasználóknak kedvezve. Az AI és a “big data” technológiákkal együttesen a Magic Turbo folyamatosan elemzi a felhasználó szokásait és a hálózati feltételeket annak érdekében, hogy mindig a legjobb internetezési élményben legyen része, ennek jegyében gördülékenyen vált Wi-Firől 4G-re vagy fordítva, gyors letöltési sebességet biztosít az egyes hálózatokra való átkapcsolódás közben is.

A három újdonság bejelentése példázza a Honor bátorságát és elkötelezettségét az újítások terén. „Technológiai iránymutatóként, a Honor továbbra is az innováció és a szaktudás korlátait igyekszik tágítani. Törekszünk arra, hogy folyamatosan biztosítsuk a technológia legfrissebb vívmányait a világ számára, és kivételes élményekkel örvendeztessük meg felhasználóinkat” – mondta George Zhao, a Honor elnöke.

A mai sajtókonferencián nyitotta meg kapuit a “Művészológia” (“Artology”) kiállítás is, ahol az egyik legkiemelkedőbb malajziai művész, Red Hong Yi installációi tekinthetők meg, melyekhez 2000 darab Honor okostelefonokból származó üveg hátlapot használt. A kiállítás a dizájn és a technológia egyedülálló fúzióját tárja az érdeklődők elé.

A Honor készülékek széles színválasztéka, gyönyörű formái minden más gyártótól megkülönböztetik, az egyes variációk pedig lehetőséget teremtenek arra, hogy mindenki megtalálja a személyiségéhez leginkább illeszkedő dizájnt. Különleges színekben érhető el például a Kínában már bejelentett Honor 10 Lite, melynek 8 csillogó rétege színátmenetes árnyalatokat kölcsönöz a készüléknek, vagy a mai napon bejelentett fantom kék színű Honor 8X.

A Honor folyamatos fejlesztésekkel és a legjobb felhasználói élményre való törekvésével az elmúlt évben gyorsan növekedett és erős globális pozíciót vívott ki magának. A mai eseményen a Honor bejelentette hivatalos belépését a hongkongi piacra, ahol a Honor 10 lesz az első értékesített modell. A Honor a 2019-es évre még izgalmasabb újításokat igyekszik szállítani mind a technológia, mind a dizájn területén a digitális világ szerelmeseinek szerte a világon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA