- Hirdetés -

Nagyot újít a mobilgyártó

|

A Honor három úttörő világelső technológiát jelentett be a cég globális éves médiatalálkozóján, a H Queen’s művészeti központban, Hong Kong-ban. A GPU Turbo sikere után a Honor nem csupán egy, hanem három világelső technológiával – a 48 megapixeles főkamerával, a Honor All-View kijelzővel és a Magic Turbo-val– lepte meg a telefonipart.

A Honor elsőként mutatott be 48MP-es hátlapi kamerát okostelefonon, ezzel forradalmasítva az okostelefonos fényképezést. Ez lenyűgöző képminőséget és részletességet jelent még akkor is, ha a felhasználó belenagyít a felvételekbe. A kamera Sony IMX586 szenzorral rendelkezik, a technológiát pedig mesterséges intelligencia is segíti, amelyet a Kirin 980-as chipset lát el megfelelő számítási teljesítménnyel. A felhasználók ennek eredményeképp páratlan fotóminőséget, illetve részletességet tapasztalnak majd meg, ami felveszi a versenyt az SLR kamerákkal.

A Honor nemcsak kamera technológiában, hanem kijelző kivitelben is nagyot újít a Honor All-View Display bemutatásával, a világ első kijelzőbe épített kameradizájnjával. A komplex, 18 rétegű kijelzőbe épített előlapi kamerával a kijelző kihasználtságának aránya közel 100 százalékra nőtt, így az innovatív Honor az All-View megoldással új fejezetet nyit a teljesképernyős megjelenítés evolúciójában. A Honor képernyő kihasználtság iránti elkötelezettsége egészen az első 18: 9-es keret nélküli képernyőtől, a második éra szenzorszigetes trendjén keresztül, az új, forradalmi harmadik korszakig vezet.

De ez még nem minden, hiszen a Honor a mai napon bejelentette a Magic Turbo-t is, ezzel új szintre emelve az okostelefon élményt főként a folyamatosan online felhasználóknak kedvezve. Az AI és a “big data” technológiákkal együttesen a Magic Turbo folyamatosan elemzi a felhasználó szokásait és a hálózati feltételeket annak érdekében, hogy mindig a legjobb internetezési élményben legyen része, ennek jegyében gördülékenyen vált Wi-Firől 4G-re vagy fordítva, gyors letöltési sebességet biztosít az egyes hálózatokra való átkapcsolódás közben is.

A három újdonság bejelentése példázza a Honor bátorságát és elkötelezettségét az újítások terén. „Technológiai iránymutatóként, a Honor továbbra is az innováció és a szaktudás korlátait igyekszik tágítani. Törekszünk arra, hogy folyamatosan biztosítsuk a technológia legfrissebb vívmányait a világ számára, és kivételes élményekkel örvendeztessük meg felhasználóinkat” – mondta George Zhao, a Honor elnöke.

A mai sajtókonferencián nyitotta meg kapuit a „Művészológia” („Artology”) kiállítás is, ahol az egyik legkiemelkedőbb malajziai művész, Red Hong Yi installációi tekinthetők meg, melyekhez 2000 darab Honor okostelefonokból származó üveg hátlapot használt. A kiállítás a dizájn és a technológia egyedülálló fúzióját tárja az érdeklődők elé.

A Honor készülékek széles színválasztéka, gyönyörű formái minden más gyártótól megkülönböztetik, az egyes variációk pedig lehetőséget teremtenek arra, hogy mindenki megtalálja a személyiségéhez leginkább illeszkedő dizájnt. Különleges színekben érhető el például a Kínában már bejelentett Honor 10 Lite, melynek 8 csillogó rétege színátmenetes árnyalatokat kölcsönöz a készüléknek, vagy a mai napon bejelentett fantom kék színű Honor 8X.

A Honor folyamatos fejlesztésekkel és a legjobb felhasználói élményre való törekvésével az elmúlt évben gyorsan növekedett és erős globális pozíciót vívott ki magának. A mai eseményen a Honor bejelentette hivatalos belépését a hongkongi piacra, ahol a Honor 10 lesz az első értékesített modell. A Honor a 2019-es évre még izgalmasabb újításokat igyekszik szállítani mind a technológia, mind a dizájn területén a digitális világ szerelmeseinek szerte a világon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...