- Hirdetés -

Nagyot újított az Auchan

|

A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik kedvelt bevásárlóhelye, az Auchan hipermarket. A közönség ma ünnepélyes keretek között vehette birtokba a korszerűsített áruházat.

A korszerűsítés egyrészt az energiafelhasználás csökkentését szolgálja a nagy hűtőberendezések cseréjével. Az új hűtéstechnikai rendszer 40%-kal kevesebb energiafelhasználással fog működni a jövőben. Ez jelentősen hozzájárul az Auchan Magyarország ESG stratégiájában tett vállalásainak teljesítéséhez. Ahhoz, például, hogy 2030-ra az áruházak működéséből származó CO2-kibocsátás (Scope 1 és 2) 46%-kal, az áruházakon kívüli kibocsátás (Scope 3) pedig 25%-kal csökkenjen, hiszen ezek az új debreceni berendezések a gázkibocsátást is nagyságrendekkel mérséklik. Ugyancsak az energiafelhasználást optimalizálják az áruház tetejére telepített napkollektorok, amelyekkel szinte már az összes Auchan rendelkezik, ezzel a hazai kiskereskedelmi szektor legnagyobb napelemparkját tudhatja magáénak a vállalat. A fenntarthatóság irányába mutat az is, hogy a debreceni áruházhoz tartozó benzinkúton elektromos töltőállomásokat is igénybe vehetnek a zöldautókkal érkezők.

A korszerűsítés egyik része tehát a vállalat környezetre tett terhelését teszi jóval kedvezőbbé az eddigieknél, míg a másik fele kifejezetten a vásárlói élmény növelését célozza. Megváltozik ugyanis az áruház belső elrendezése, hogy a közönség még kényelmesebben vásárolhasson. Olyan fontos részlegek újultak meg, mint a pékáru és cukrászati termékek osztálya. Ez azért is kiemelkedő jelentőségű termékkör az Auchanokban, mert saját pékségük és cukrászatuk van, ami szinte egyedülálló a kiskereskedelemben. Debrecenben például 11 pékmester és 4 cukrász látja el az üzletet helyben sütött friss áruval. A pékséget a vásárlói útvonalba helyezték, hogy szinte kikerülhetetlen legyen. A megújult bútorzat pedig még vonzóbb környezetet teremt az ínycsiklandó pékáru-kínálatnak. Megújult a teljes italosztály is, amiben a borok kiemelt helyet kaptak, hiszen az Auchan borkínálata a szakboltokéval vetekszik. 80 hazai pincészet képviselteti magát a polcokon a nemzetközi borválaszték mellett. Az illatszerek kihelyezése drogéria hangulatú új arculatot kapott, és a zöldségosztályt is átrendezték, hogy kényelmesebben lehessen válogatni a termékek között.

Az áruház belső elrendezése mellett fontos kiemelni, hogy jelentősen bővítették a fagyasztott termékek és a tejtermékek kínálatát, mert ezekre a termékkörökre megnövekedett vásárlói igény mutatkozik.

„Folyamatosan korszerűsítjük áruházainkat, hogy tartani tudjuk ESG vállalásainkat. A debreceni hipermarketünk korszerűsítése ennek egyik fontos állomása. Nagy gondot fordítottunk arra is, hogy ne csak a környezetei terhelésünk csökkenjen, hanem a vásárlói elvárásoknak is jobban megfeleljünk az üzlet berendezésével. Figyeltünk rá, hogy kényelmesebb legyen a vásárlás, minden jobban kézre álljon a vevőknek. Másrészt a kihelyezéssel is ráirányítjuk a figyelmüket olyan – nekünk stratégiainak számító – termékkörökre, amelyekben az Auchan kifejezetten erős és amelyekkel kitűnünk versenytársaink közül” – mondta el Lucenko Viktória, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

„Nagy izgalommal várom, hogy a debreceniek ismét teljes pompájában birtokba vehessék áruházunkat. Nagyon büszkék vagyunk a felújított hipermarketre. Bízunk benne, hogy vásárlóink ugyanolyan szívesen fognak idejárni, mint amilyen odafigyeléssel alakítottuk át számukra az üzletet” – mondta Balogh Attila áruházigazgató.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Rekordszámú női jelölt a hazai üzleti Oscar-díjon

Napjainkban a nagyvállalatok vezetői között a nők aránya fokozatos növekedést mutat, de még mindig messze van a nemek közötti egyenlőségtől. A világ középpiacainál a felső vezetői pozíciók 33,5 százalékát töltik be nők, amely minimális,...

Épül az új vakcinagyár

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet...

Tillát is megtalálták a netes csalók

Az internetes csalásokról, a közösségi média és az online tér veszélyeiről, illetve a saját megelőzési módszereiről is nyilatkozott a műsorvezető, aki mellett több híresség is csatlakozott a Médiaunió Alapítvány és a KiberPajzs kampányához.A Magyar...

Figyelemfelhívó kampányt indít a Nyitottak Vagyunk

Az olyan adottságok, mint a nem, az életkor vagy a származás még 2024-ben is komoly hátrányt jelenthetnek a munkaerőpiacon, akár a felvételi folyamatok, akár a későbbi karrierépítés során – hívja fel a figyelmet a...

Összefogott a Konyhafőnök sztárséfjeivel a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris tehetségkutató 11. évadának szakmai partnere. A neves séfek fémjelezte műsor versenyzőinek összecsapásához a Kifli.hu sajátmárkás, különleges prémium termékei biztosítják az alapanyagot, amelyek bárki számára,...

Pezseg a szabadúszók online piactere

Még csak fél éve startolt el a magyar szabadúszók első online piactere, de 2024. november elején már négyszázan kínálnak rajta 625 szolgáltatást. Az XProjekten keresztül 102 projekt készült el és zárult le, és 2519...

Borúsan látja a jövőt a középkorúak jelentős része

Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt négy negyedévben már stabilan 500 ezer forint felett volt ez az összeg egy háztartásra vetítve, szemben például a 2018 előtti 300 ezer forint alatti...
Sereg sorozat nézettség

Még a katonás sorozat ellenére is a TV2 nyerte a hetet

A mögöttünk álló héten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, amiben mondjuk nagy segítségükre nem volt a S.e.r.e.g. című sorozat. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a teljes lakosságnál...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elérjük a piramis nehezen elérhető tetejét is – interjú Bán Zoltánnal

A Portfolio negyedszázados sikerének egyik kulcsa, hogy a magasan képzett és régóta együtt dolgozó kollégáink egyedülálló szakértelmére tudunk építeni. A befektetési és gazdasági döntéseknél ugyanis kritikus paraméter az információ minősége, helyes értelmezése, és ebben...

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Rekordszámú női jelölt a hazai üzleti Oscar-díjon

Napjainkban a nagyvállalatok vezetői között a nők aránya fokozatos növekedést mutat, de még mindig messze van a nemek közötti egyenlőségtől. A világ középpiacainál a felső vezetői pozíciók 33,5 százalékát töltik be nők, amely minimális,...

Épül az új vakcinagyár

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet...

Tillát is megtalálták a netes csalók

Az internetes csalásokról, a közösségi média és az online tér veszélyeiről, illetve a saját megelőzési módszereiről is nyilatkozott a műsorvezető, aki mellett több híresség is csatlakozott a Médiaunió Alapítvány és a KiberPajzs kampányához.A Magyar...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...