- Hirdetés -

Nagyot újított az UniCredit

|

- Hirdetés -

Az mCash szolgáltatás, azaz a bankkártya nélküli készpénzfelvétel egyszerű, csupán egy mobiltelefonra van hozzá szükség: a bank mobilapplikációján keresztül kell kérni egy egyedi kódot, ami megérkezik a telefonunkra, majd ezt a kódot kell beírni az ATM-en. Az innovatív digitális szolgáltatást Magyarországon elsőként az UniCredit ügyfelei élvezhetik.

A készpénz továbbra is főszereplő az életünkben – még a 18-25 éves korosztály körében is. A Magyar Nemzeti Bank 2017 őszén végzett reprezentatív lakossági kutatása szerint még mindig ez a legnépszerűbb fizetési eszköz mind a tranzakciók számát, mind pedig azok értékét tekintve. 2016-ban a vásárlások összértékének 71,2%-át, darabszámának pedig 87,7%-át teljesítették készpénzben; emellett évre nő havonta a felvett készpénz összege, a készpénzfelvételek száma pedig stagnál.

Az mCash szolgáltatás bevezetését megelőzte egy igényfelmérés: az UniCredit Bank minden negyedik ügyfele szívesen használná a kártya nélküli pénzfelvét lehetőségét az UniCredit mobilapplikációján keresztül, az alkalmazás aktív használói között pedig még magasabb, 67%-os ez az arány.

„Stratégiánk alapja, hogy olyan innovatív technológiai újításokat és digitális fizetési megoldásokat építsünk be szolgáltatásainkba, amelyek megfelelnek ügyfeleink gyorsan változó igényeinek, alkalmazkodnak online szokásaikhoz, elvárásaikhoz és megkönnyítik mindennapjaikat” – mondta Marco Iannaccone, az UniCredit Bank Hungary általános vezérigazgató-helyettese.

Az mCash azoknak is vonzó lehet, akiknek ott lapul a bankkártya a pénztárcájukban, ám nyitottak a mobiltelefonos alkalmazások használatára. Az előzetes kutatások szerint az új megoldást nem csak biztonságosnak, de kényelmesnek és egyszerűnek is tartják az ügyfelek, ugyanis a telefon mindig kéznél van, ráadásul nincs szükség a bankkártya elővételére táskából, pénztárcából.

„A visszajelzések szerint ügyfeleink elégedettek a mobilapplikációnkkal, a 35 év alattiak pedig egyre többen és egyre gyakrabban használják az alkalmazást. Nagy örömünkre szolgál, hogy a bankkártya nélküli készpénzfelvételt elsőként vezetjük be Magyarországon ügyfeleinknek, 170 ATM-ünk mindegyikében” – tette hozzá Anschau János, az UniCredit Bank Hungary operatív divíziójának vezetője, aki kiemelte: a bank módosította az ATM-ek működését, így azok már – megfelelve a mai biztonsági követelményeknek – interneten tudnak kommunikálni a mobilapplikációval.

Az mCash nevű funkcióval egy alkalommal 30.000, naponta pedig összesen maximum 100.000 forintot vehet fel az ügyfél bármelyik magyarországi UniCredit ATM-ből, a tranzakciók napi darabszámát a bank nem korlátozza. Az új szolgáltatás standard díja megegyezik a belföldi UniCredit ATM-en, a betéti kártyával kezdeményezett készpénzfelvétel díjával, ami az összeg 0,66%-a, de minimum 245 forint. Amennyiben a bank ügyfele olyan számlacsomaggal rendelkezik, amely tartalmaz ATM-es készpénzfelvételre vonatkozó kedvezményt, abban az esetben a számlacsomagba tartozó díjmentes készpénzfelvételi kedvezmények erre a szolgáltatásra is érvényesek. Emellett az mCash szolgáltatásra is vonatkozik a havi két alkalommal, összesen 150. 000 forint értékű ingyenes készpénzfelvétel lehetősége. Az mCash szolgáltatással vagy betéti kártyával kezdeményezett tranzakciókat a Bank együttesen veszi figyelembe az adott hónapban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...

Érdemes komolyabban venni a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrültködnek. Sokan még mindig ezt gondolják, ha felmerül a TikTok neve, pedig ez a social média platform már rég meghaladta ezt. Míg a TikTok korábban csupán 15-30...

Új főszerkesztő az Mfor.hu-nál

A mai naptól Csabai Károly tölti be az Mfor.hu és a Privátbankár.hu főszerkesztői posztját, a felelős szerkesztő pedig Székely Sarolta lett. A lapcsoporthoz tartozik az említett online hírportálok mellett a Piac&Profit online gazdasági portál és...

Közös hírszerkesztőséget hoz létre az EU

Az álhírek elleni küzdelem újabb lépéseként közös hírszerkesztőséget hoz létre Brüsszelben az Európai Unió 16 nemzeti hírügynökség bevonásával – írja beszámolójában a Népszava. Egyelőre két évre tervezik a munkát, amire 1,8 millió eurót biztosítanak....

Felpörgetett sorozatgyártás és dráguló reklámok

Jövőre több új sorozatot is bemutat az RTL Magyarország, és szinte minden olyan műsoruk újabb évaddal tér vissza, ami az idén jó nézettséget hozott. A Big Picture-ön kiderült, hogy 2022-ben új évad jön a...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén novemberben újabb 10 vállalat vette át az alapítók és az előző év nyerteseiből álló zsűritagok által odaítélt Üzleti Etikai Díjat. A 22. Üzleti Etikai Díjátadó Gála ünnepségen szép számmal jelen voltak az előző...

Premierözönnel ünnepel a TV Paprika

Korábban soha nem látott mennyiségű premier-tartalommal készül a TV Paprika az idei adventi és a karácsonyi időszakra. A 40 órányi újdonság december elsejétől folyamatosan képernyőn lesz: az új ünnepi saját gyártású sorozatban hazai mesterszakács,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90...

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élhetőbb bolygóért ötleteltek

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért. A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság...

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

DATA