Nagyot újított a Duna House

A napokban a Duna House hálózat megnyitotta weboldalát a magánszemély hirdetők számára, így a dh.hu a jövőben a hálózat kínálata mellett teljes értékű ingatlanhirdetési portállá válik. Úgy tűnhet, mintha konkurenciát csinált volna magának az ingatlanközvetítő, de a cég szerint egészen másról van szó.
A mai világban majdnem minden ingatlan eladási folyamat az interneten kezdődik. Ez annak ellenére is így van, hogy az értékesítési folyamat során az ügyfelek többsége végül ingatlanoshoz fordul segítségért és megbízást köt ingatlana eladására. A tapasztalatlan „első eladók” zsigeri gondolata, hogy az internet segítségével egyedül eladják ingatlanukat. Csak a folyamat későbbi fázisában, jellemzően 2-8 hét múlva jönnek rá, hogy ez mégsem olyan egyszerű, látják, hogy eredménytelen az addigi tevékenységük és végül egy ingatlanos segítségét kérik. Bár az utóbbi években növekedés tapasztalható az egyből ingatlanoshoz forduló ügyfelek számában, többségében olyan tulajdonosok miatt, akik már nem először adnak el ingatlant – de ők még mindig kisebbségben vannak.
A Duna House most úgy döntött, megnyitja weboldalát a magánhirdetők előtt is, egy viszonylag olcsó, 1990 Ft-os bevezető áron. A dh.hu évek óta az egyik legerősebb ingatlanos portál, az itt listázott ingatlanállomány ugyan kisebb, mint a 2-3 legismertebb portálé, de duplikáció mentes (egy ingatlan csak egyszer van fent) és könnyen kezelhető.
A Duna House ezzel szeretné kiszolgálni ügyfeleit a teljes értékesítési folyamat során és mivel általánosságban időben elválik a hirdetési időszak az „ingatlanos” időszaktól, nem tart attól, hogy a két szolgáltatás konkurenciát jelentene egymásnak. A többletbevétel mellett kimondott célja a hálózatnak, hogy a duplikáció mentes hirdetési portfolió növekedésen keresztül tudja erősíteni az online jelenlétét és még több ügyfelet érjen el weboldalán keresztül.