Nagyot lépett előre a Sláger FM

A 103.9 Sláger FM lett a piacvezető a budapesti rádiós piacon a Class FM lekapcsolása után, az adó közönségaránya a 15 évesnél idősebb fővárosi hallgatók között 21,4 százalék lett a november-decemberi időszakban.

 

A teljes népességet és a kereskedelmi szempontból kiemelt korosztályt figyelembe véve is a 103.9 Sláger FM jött ki a legjobban a Class FM lekapcsolásából a fővárosban. A teljes lakosságot vizsgálva meglehetősen szoros verseny alakult ki a piacvezető, a Music FM és a Rádió 1 között Budapesten, azonban a magas vásárlóerővel rendelkező, kereskedelmi szempontból ezért igen fontos 30-59 évesek körében már jelentős a 103.9 Sláger FM előnye a TNS-Hoffmann adatai szerint.

 

Különösen kiélezett a verseny a reggeli idősávban, azonban a Sláger FM közleménye szerint november-decemberben ebben az időszakban is uralták a piacot. A rádió tájékoztatása szerint az adó közönségaránya a 15 évesnél idősebb budapestiek körében 21,4 százalék volt a múlt év utolsó két hónapjában, a második a Rádió 1 volt 16, míg a harmadik a Music FM 14 százalékkal.