- Hirdetés -

Napi 1200 forint a nyugalom ára

|

Az idei szezonban, a június eleje óta eltelt másfél hónapban egy-egy napra két főre átlagosan 1231 forintért kötöttek utasbiztosítást a K&H-nál a külföldre utazók - közölte a pénzintézet a nyári “részeredményeket”. A társaságnál az utasbiztosítások szinte mindegyikét a mobilbankon és a weboldalon keresztül kötik meg az érintettek. A K&H idei kutatási adatai szerint már a középkorúak 41 százaléka választja az online megoldást, szemben a tavalyi 20 százalék alatti aránnyal. A teljes utasbiztosítási piac meredek emelkedőre került, igaz, a járvány előtti szintet még nem érte el.

Egyelőre korai mérleget vonni az idei utazási szezonról, de várhatóan kedvezőbben alakul a tavalyinál, amikor a magas infláció miatti kiadások rontották az utazási kedvet.

Székely Pálma, a K&H értékesítés és életbiztosítási üzletágának vezetője a piaci trendekről, azaz aa teljes utasbiztosítási piac alakulásáról elmondta, hogy a múlt évben a szerződések száma megközelítette az 1,2 millió darabot, ami komoly, több mint 40 százalékos növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest, amikor a járványhatás miatt még kevesen utaztak külföldre. Ugyanakkor a tavalyi szerződésszám még mindig elmarad a 2019-es, azaz a pandémia előtti szinttől: akkor ugyanis 60 ezerrel több utasbiztosítást kötöttek a magyarok.

A K&H friss adatait idézve a szakember közölte: az idei főszezon első felében, június 1-től a K&H-nál 9231 forintos átlagdíjjal kötöttek utasbiztosítást a külföldre utazók, átlagosan két főre és 7,5 napra.

“Mindez azt jelenti, hogy egy napra és két főre vetítve átlagosan 1231 forint a díj, amelynek fejében az utazóknak egy esetleges baleset vagy egészségügyi probléma kezelésére is fedezetet nyújt a biztosítás” - ismertette a szakember a mobilbankon és a pénzintézet weboldalán megkötött utasbiztosítások friss adatait.

Az utasbiztosítások piacán is egyre nagyobb teret nyernek az online megoldások. A K&H-nál a külföldre utazók majdnem 100 százaléka a társaság weboldalát vagy a mobilbankot választja, amelyeken keresztül kényelmesen, gyorsan megköthetőek az utasbiztosítások. Az idei első negyedévben végzett K&H biztos jövő kutatás szerint az utasbiztosítással történő utazást tervező 30-59 évesek 42 százaléka választja az adott bank vagy biztosító oldalát a biztosítást megkötésére. Ez jelentős növekedést jelent az egy évvel korábbi 19 százalékhoz képest, de meghaladja a 2022-ben és 2021-ben mért 26 és 23 százalékos eredményt is.

A felmérésből az is kiderült, hogy a hosszabb nyári szabadságokat a középkorúak jellemzően Görögországban, Horvátországban, Olaszországban, Spanyolország és Törökországban töltik. Ezzel összhangban a K&H-nál megkötött utasbiztosítások döntő része, 93 százaléka szintén európai utazásokra vonatkozik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...