- Hirdetés -

Napi 1200 forint a nyugalom ára

|

- Hirdetés -

Az idei szezonban, a június eleje óta eltelt másfél hónapban egy-egy napra két főre átlagosan 1231 forintért kötöttek utasbiztosítást a K&H-nál a külföldre utazók - közölte a pénzintézet a nyári “részeredményeket”. A társaságnál az utasbiztosítások szinte mindegyikét a mobilbankon és a weboldalon keresztül kötik meg az érintettek. A K&H idei kutatási adatai szerint már a középkorúak 41 százaléka választja az online megoldást, szemben a tavalyi 20 százalék alatti aránnyal. A teljes utasbiztosítási piac meredek emelkedőre került, igaz, a járvány előtti szintet még nem érte el.

Egyelőre korai mérleget vonni az idei utazási szezonról, de várhatóan kedvezőbben alakul a tavalyinál, amikor a magas infláció miatti kiadások rontották az utazási kedvet.

Székely Pálma, a K&H értékesítés és életbiztosítási üzletágának vezetője a piaci trendekről, azaz aa teljes utasbiztosítási piac alakulásáról elmondta, hogy a múlt évben a szerződések száma megközelítette az 1,2 millió darabot, ami komoly, több mint 40 százalékos növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest, amikor a járványhatás miatt még kevesen utaztak külföldre. Ugyanakkor a tavalyi szerződésszám még mindig elmarad a 2019-es, azaz a pandémia előtti szinttől: akkor ugyanis 60 ezerrel több utasbiztosítást kötöttek a magyarok.

A K&H friss adatait idézve a szakember közölte: az idei főszezon első felében, június 1-től a K&H-nál 9231 forintos átlagdíjjal kötöttek utasbiztosítást a külföldre utazók, átlagosan két főre és 7,5 napra.

“Mindez azt jelenti, hogy egy napra és két főre vetítve átlagosan 1231 forint a díj, amelynek fejében az utazóknak egy esetleges baleset vagy egészségügyi probléma kezelésére is fedezetet nyújt a biztosítás” - ismertette a szakember a mobilbankon és a pénzintézet weboldalán megkötött utasbiztosítások friss adatait.

Az utasbiztosítások piacán is egyre nagyobb teret nyernek az online megoldások. A K&H-nál a külföldre utazók majdnem 100 százaléka a társaság weboldalát vagy a mobilbankot választja, amelyeken keresztül kényelmesen, gyorsan megköthetőek az utasbiztosítások. Az idei első negyedévben végzett K&H biztos jövő kutatás szerint az utasbiztosítással történő utazást tervező 30-59 évesek 42 százaléka választja az adott bank vagy biztosító oldalát a biztosítást megkötésére. Ez jelentős növekedést jelent az egy évvel korábbi 19 százalékhoz képest, de meghaladja a 2022-ben és 2021-ben mért 26 és 23 százalékos eredményt is.

A felmérésből az is kiderült, hogy a hosszabb nyári szabadságokat a középkorúak jellemzően Görögországban, Horvátországban, Olaszországban, Spanyolország és Törökországban töltik. Ezzel összhangban a K&H-nál megkötött utasbiztosítások döntő része, 93 százaléka szintén európai utazásokra vonatkozik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...