- Hirdetés -

Négy plázában nyit üzletet a JátékNet

|

A JátékNet.hu webáruház, Magyarország vezető online játékáruháza, a digitális tér határain túllépve négy vármegyeszékhelyen: a Budapest Árkád, a Győr Árkád, a Pécs Árkád és a Debrecen Fórum plázában nyit kiskereskedelmi üzletet a Játéksziget üzleteinek és 30 fős csapatának átvételével – jelentette be a webáruházat üzemeltető Modell & Hobby Kft. Az új játékboltok március elejétől fogadják a vásárlókat, hogy a húsvét előtti időszakban már felkészülten várják azokat is, akik ajándékot keresnek.

A JátékNet.hu célja, hogy az online felületen már megszokott vásárlói élmény az offline világban is elérhetővé és még személyesebbé váljon. A fizikai üzletek megnyitásával a vásárlók a kezükbe foghatják a termékeket, megtapasztalhatják a választék sokszínűségét és a szakértő csapat azonnali segítségnyújtását. Ez a lépés a 19 éve indított webáruház számára nemcsak azért jelent kihívást, mert mostantól új területen és megnövekedett létszámmal kell teljesítenie, hanem azért is, mert a boltok átvételéről szóló tárgyalások február elején zárultak le, így rekordidő, mindössze négy hét alatt vették át az üzleteket, és indítják újra.

A kiskereskedelmi üzletek nyitását a piaci trendek is magyarázzák. A GfK éves jelentése szerint a játékpiac értékben mindössze 1,1 százalékot nőtt 2023-ban. A 2022-es 15,5 százalékos drágulás után a 2023-as évben bár csak 4,8 százalék volt a drágulás mértéke, ez így is 3,5 százalékos visszaesést jelentett az eladott darabszámban. A piac negyedét a Lego eladásai teszik ki, míg a társasjáték a legjelentősebb termékkategória. A játékpiac második legnagyobb szereplője a Modell & Hobby Kft., amelynek ügyvezetője, Őri Gergely, a tendenciákat elemezve elmondta, hogy a covidos évek dinamikus növekedését követően tavaly bizonyos fokú visszarendeződést tapasztaltak a piacon, és azt látták, hogy az online térben már nehéz számottevő növekedést elérni.

„A nemzetközi trendek azt mutatják, hogy számos webáruház lép ki a fizikai térbe, ezzel erősítve tovább a márka presztízsét és piaci értékét. Ebből kiindulva úgy véljük, hogy a boltnyitások a stratégikusan kiválasztott helyszíneken kölcsönösen erősítik a JátékNet.hu online és offline jelenlétét, valamint a 2016-os romániai piacra lépést követően további nemzetközi terjeszkedést is tervezünk” – fogalmazott Őri Gergely, a Modell & Hobby Kft. ügyvezetője a boltnyitások kapcsán. Hozzátette, hogy a március eleji kuponhétvégére időzített üzletnyitás alkalmából a JátékNet új boltjaiban különleges kedvezményekkel várják a vásárlókat.

A boltok mérete és kínálata változatos: a győri Árkád 175 négyzetméteres területen, míg a budapesti Árkád valódi játékparadicsomban, több mint 500 négyzetméteren kínál gazdag választékot. Terveik szerint a budapesti üzletben még karácsony előtt bemutatják a teljes választékot, azaz mintegy 10.000-féle termék közül lehet majd válogatni. A JátékNet új üzleteiben az olyan nagy nemzetközi cégek, mint a Lego, a Mattel, a Hasbro játékai mellett a Modell & Hobby által képviselt exkluzív márkák is megtalálhatók, mindez varázslatos környezetben, ahol a vásárlók mintha igazi mesevilágba csöppennének. Ezzel a cég a webáruházukhoz hasonlóan fizikai üzleteivel is etalont szeretne képezni a játékboltok között. A JátékNet.hu filozófiájához hűen olyan termékeket kínálnak az üzletekben is, amelyeket ők is örömmel választanának saját gyermekeiknek.

További céljuk, hogy az új üzletekben, a teljes termékskálát bemutatva az alacsony árfekvésű és impulzív termékektől kezdve – amelyek eddig a szállítási költségek miatt nem képezték a webáruházak főbb termékeit – a komoly játékszetteken át a töretlen népszerűségnek örvendő társasjátékokig minden korosztály megtalálja a tökéletes ajándékot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...