- Hirdetés -

Négymillió eurós tőkebefektetést kapott a Parkl

|

- Hirdetés -

A Parkl Digital Technologies 4 millió eurós befektetést kapott a kockázati tőkealapkezelő Lead Ventures-től. A tőkebefektetés célja a Parkl növekedési stratégiájának finanszírozása, amivel a magyar tech scale-up az irodapiac meghatározó digitális szolgáltatójává válhat külföldön is.

A jelenleg több mint 40 irodaházban összesen 10 ezernél is több parkolóhelyet, valamint emellett országszerte mintegy 700 töltőpontot üzemeltető Parkl célul tűzte ki, hogy a hazai piac mellett az egész Közép- és Kelet Európai régióban a vállalati mobilitás szakértője legyen. A Parkl átfogó üzleti szolgáltatása elsődlegesen irodaház üzemeltetők és bérlőik számára nyújt digitális parkolási szolgáltatást és elektromos autó töltőinfrastruktúra menedzsmentet, a kiépítéstől egészen az üzemeltetésig. Az okos rendszer bevezetése támogatja a hatékony ingatlan üzemeltetést és növeli a bérlői elégedettséget, hozzájárulva a vállalatok ESG céljainak eléréséhez is. Üzleti megoldásai mellett a Parkl mobil applikációjában zárt téri és utcai parkolást, valamint elektromobilitási szolgáltatást is kínál a városi autósoknak.

“A Lead Ventures ideális befektető számunkra, hiszen meghatározó szerepe van a hazai és régiós piacokon is. Tapasztalatukkal és a portfoliójukból eredő szinergiákkal extra lendületet tudnak adni a Parklnek, hogy még dinamikusabban tudjuk tovább skálázni a szolgáltatásunkat, itthon és külföldön egyaránt” – árulta el az üzlet kapcsán Somogyi Zsolt, a Parkl alapító-ügyvezetője.

Az irodapiacon általános kihívást jelent napjainkban a kihasználtság optimalizálása, ami egyben a fenntarthatóság egyik legfőbb záloga is. Ez azonban nem csak a munkaállomások szintjén érezteti a hatását, hanem nagyban befolyásolja az irodaházi parkolók üzemeltetését is. A parkolóhelyek kihasználtságának javítása hozzájárul a bérlői és végső soron a munkavállalói elégedettséghez is, ennek elérése azonban okos megoldásokat igényel.

Jelentős nyomást jelent továbbá az ingatlanüzemeltetők számára az ESG célok elérésének egyik leghatékonyabb eszköze, a céges flották növekvő ütemű elektrifikációja. Az új autó vásárlások mintegy 70%-át jellemzően vállalatok teszik ki, amelyekből közel minden hatodik elektromos autó. A vállalatok egyre gyorsabb ütemben zajló flotta elektrifikációja új kihívások elé helyezi az ingatlanüzemeltetőket, akiknek megbízható megoldást kell kínálniuk a növekvő hálózati és e-mobilitási igényekre. A Parkl év eleji partnerfelmérése alapján az irodaház üzemeltetők több, mint fele tervez idén is bővíteni a töltőpontjai számán, miközben az elektrifikációba már belekezdett vállalatok háromnegyede készül elektromos autó flottája bővítésére 2024-ben.

A Parkl meggyőződése, hogy idővel minden parkolóhely egyben töltőhely is lesz, amit a vállalati elektrifikációs trendek is igazolni látszanak. Ennek megfelelően a töltést a parkolással együtt kell kezelni, egy rendszerben, kellő figyelmet fordítva a végfelhasználói igényekre. Az irodaházi mobilitásra szolgáltatásként kell tekinteni, ami sikeresen növeli az ingatlan értékajánlatát és a bérlői elégedettséget.

“Mind a proptech, mind az elektromobilitás dinamikusan növekvő iparágak lesznek a következő évtizedekben, éppen ezért nagy fantáziát is látunk bennük. Mivel elkötelezettek vagyunk a fenntartható megoldások iránt, a Lead Ventures portfolió stratégiájába tökéletesen illenek a Parkl mobilitási szolgáltatásai” – mondta Haszonics Balázs, a Lead Ventures ügyvezető partnere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar Mozgókép Díj: megvannak a nyertesek

A Semmelweis kapta a legjobb játékfilmnek járó díjat, a legjobb rendező pedig annak alkotója, Koltai Lajos lett. Breier Ádám, a Lefkovicsék gyászolnak rendezője bizonyult a legjobb elsőfilmesnek, a Bolond Istók pedig a legjobb tévéfilmnek...

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Erősebb motorú autók gyakrabban baleseteznek

A kezdő vezetőknek általában azt tanácsolják, hogy amíg kellő tapasztalatot nem szereznek az utakon, lehetőleg olcsó és viszonylag kis teljesítményű motorral felszerelt autót vezessenek – így nagyobb eséllyel kerülhetik el a baleseteket. Ugyanakkor az...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Aczél László és Baradits Szilárd

  A múlt hétvégén elrajtolt az EB Németországban, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk első részében két nagy Arsenal szurkoló, Aczél...

Magyar Mozgókép Díj: megvannak a nyertesek

A Semmelweis kapta a legjobb játékfilmnek járó díjat, a legjobb rendező pedig annak alkotója, Koltai Lajos lett. Breier Ádám, a Lefkovicsék gyászolnak rendezője bizonyult a legjobb elsőfilmesnek, a Bolond Istók pedig a legjobb tévéfilmnek...

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...