Kihirdették a világ egyik legrégebbi és legnagyobb kreatív versenyének, a dallasi Hermes Creative Awards nyerteseit. A leadott pályamunkák közül - Magyarországról egyedüliként - a Mika Works csapatának digitális fejlesztését, a Mattel interaktív játékkatalógusait a legmagasabb Platinum díjjal tüntették ki.
A Mika Works és a Mattel célja az volt, hogy elkészítsék az első olyan játékkatalógust, amivel valóban lehet játszani, új szintre emelje a Mattel játékainak megismerését a kicsik és a még kisebbek számára. A 3 különálló (nem csak fiúknak, nem csak lányoknak, nem csak babáknak szóló) kiadványban rengeteg a meglepetés, a termékek egy része hangot ad, megmozdul, átváltozik, de vannak olyan oldalak, ahol párkereső, memória, rajzoló, Barbie öltöztető, selfie készítő és egyéb játékokat találnak a gyerekek. Az interaktív képességek lehetővé teszik azt is, hogy a játékok egy része „kipróbálható” legyen vásárlás előtt. A fejlesztés technikai különlegessége, hogy mindezt a Mika Works kreatív fejlesztői csapata applikáció és pluginek telepítése nélkül, csaknem bármilyen számítógépen vagy okos eszközön egy kattintással futtatható formában készítette el. A matteljatekok.hu/katalogus oldalon elérhető kiadványok idén tavasszal már másodszor jelentek meg, az őszi harmadik kiadás fejlesztése már zajlik.
Az idei Hermes Creative Awardsra több mint 6500 nevezés érkezett 200 kategóriában, 28 országból. A versenyen a legmagasabb Platinum mellett Gold díjakat is kiosztanak.