Az ügynökség a Luxottica Csoport megbízásából a Vogue Eyewear napszemüvegmárka nemzetközi nagykövet programján dolgozik. A „Vogue Squad” elnevezésű program kampányainak irányításáért hét országban felelnek, míg az egész éves magyar, szlovák és lengyel kampányokat személyesen kezelik.
A márka magyar nagykövetei Ludman Fruzsina, Rohonczi Anita és Sági Evelin. Számukra a nagykövet program egy kampányindító rendezvénnyel kezdődött, ahol megismerkedhettek a Vogue Eyewear aktuális kollekciójával, valamint a Vogue Squad értékeivel és üzenetével.
A nagyköveti program az #MBBDiaries kapszulakollekció köré épül, amely Millie Bobby Brown és a Vogue Eyewear második kollaborációja. Nyolc modern eklektikus modellt tartalmaz, amelyeket a színésznő kedvenc városai ihlettek.
A márka korábbi arcai között volt Gigi Hadid és Eva Mendes is, 2020 óta pedig a Stranger Things sztárja, Millie Bobby Brown tölti be ezt a szerepet.
Az idén 11 éves PS:PRovocative PR-ügynökség számára nem újdonság a nemzetközi terep: az idei évet egy lengyel gamerkampánnyal indították az Oakley sportszemüvegmárka számára.