Kilépett a nemzetközi piacra a rendezvények számára interaktív játékshow megoldásokat nyújtó magyar Duelbox. A szolgáltatás immáron világszerte webes-előfizetéses konstrukcióban, a bevezető időszakban díjmentesen – jelentette be a cég az UNICEO Európai Kongresszusán, Budapesten. Az itthon néhány év alatt komoly elismertséget szerző Duelbox külföldön is elsősorban a rendezvényes cégeket célozza meg az interaktív vetélkedő- és játékshow megoldásával.
2018. június 29. Fél évvel azután, hogy 200 millió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, kilépett a nemzetközi piacra a rendezvények számára interaktív vetélkedő- és játékshow megoldást nyújtó magyar Duelbox – jelentette be Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója az UNICEO Európai Kongresszusán, Budapesten.
A 2015-ben alapított magyar startup vezetője elmondta: három év alatt nagy ismertségre tettek szert a hazai rendezvénypiacon. Az itteni tapasztalatokat figyelembe véve dolgozták ki a rendszer nemzetközi piacra szánt változatát, amelyet webes-előfizetéses konstrukcióban tettek elérhetővé a napokban. A bevezető időszakban a Duelbox alap változata ráadásul díjmentesen elérhető, a kiegészítő extra szolgáltatásokat pedig külön díjért cserében használhatják az ügyfelek.
„Fontos mérföldkő számunkra, hogy közel háromévnyi sikeres hazai építkezés után ki tudtunk lépni a nemzetközi piacokra, és immáron világszerte elérhetővé vált a Duelbox platform. A Duelbox az interaktív játék erejével forradalmasítja a rendezvényeket, és egyben remek kiegészítő szolgáltatást és bevételi forrást jelent a rendezvényes cégek számára” – tette hozzá Sárosi Róbert.
A Duelbox által kifejlesztett innovatív platform egy testre szabható rendezvényeszköz, amely interaktív vetélkedők és játékshow-k szervezését és lebonyolítását teszi lehetővé egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. Az interaktív játékok segítik a rendezvényeken és előadásokon a nézők hatékonyabb megszólítását, aktív bevonását. A vállalat fejlődés iránti elkötelezettsége a rendezvénytechnikai együttműködésekben is megmutatkozik, hiszen folyamatosan keresik új partnereiket. A Duelbox platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, miközben az ügyfél igényei szerint teljesen márkázható a felület.
Mára a rendezvények mellett a marketing, HR területén és a televíziós piacon is sikerrel bizonyított a Duelbox élményalapú kommunikációs megoldása. A Duelbox platformnak jelenleg közel két tucat sztenderd aktivitása van, amelyeket a vállalatok kedvük szerint ágyazhatnak kreatív ötletekbe. Az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák slágere a Q&A és a szavazás is, amelyek mellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.
Budapesten a céges rendezvényszervezők nemzetközi krémje
Június 28-29-én Budapesten tartja Európai Kongresszusát az UNICEO, a vállalatoknál rendezvényekért felelős, vezető döntéshozókat tömörítő nemzetközi közösség. Az előadások és a work-shop-ok három fő téma köré épülnek: technológiai innováció és digitalizmus, teljesítménymutatók (KPI), amelyek segítenek a befektetési megtérülés (ROI) mérésben, továbbá a kulcstényezők a résztvevők motiválásához és elköteleződésük fenntartásához. Az eseményen kiállítóként részt vett a Duelbox is.