- Hirdetés -

Nemzetközi piacra lépett a magyar startup

|

- Hirdetés -

Kilépett a nemzetközi piacra a rendezvények számára interaktív játékshow megoldásokat nyújtó magyar Duelbox. A szolgáltatás immáron világszerte webes-előfizetéses konstrukcióban, a bevezető időszakban díjmentesen – jelentette be a cég az UNICEO Európai Kongresszusán, Budapesten. Az itthon néhány év alatt komoly elismertséget szerző Duelbox külföldön is elsősorban a rendezvényes cégeket célozza meg az interaktív vetélkedő- és játékshow megoldásával.

2018. június 29. Fél évvel azután, hogy 200 millió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, kilépett a nemzetközi piacra a rendezvények számára interaktív vetélkedő- és játékshow megoldást nyújtó magyar Duelbox – jelentette be Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója az UNICEO Európai Kongresszusán, Budapesten.

A 2015-ben alapított magyar startup vezetője elmondta: három év alatt nagy ismertségre tettek szert a hazai rendezvénypiacon. Az itteni tapasztalatokat figyelembe véve dolgozták ki a rendszer nemzetközi piacra szánt változatát, amelyet webes-előfizetéses konstrukcióban tettek elérhetővé a napokban. A bevezető időszakban a Duelbox alap változata ráadásul díjmentesen elérhető, a kiegészítő extra szolgáltatásokat pedig külön díjért cserében használhatják az ügyfelek.

„Fontos mérföldkő számunkra, hogy közel háromévnyi sikeres hazai építkezés után ki tudtunk lépni a nemzetközi piacokra, és immáron világszerte elérhetővé vált a Duelbox platform. A Duelbox az interaktív játék erejével forradalmasítja a rendezvényeket, és egyben remek kiegészítő szolgáltatást és bevételi forrást jelent a rendezvényes cégek számára” – tette hozzá Sárosi Róbert.

A Duelbox által kifejlesztett innovatív platform egy testre szabható rendezvényeszköz, amely interaktív vetélkedők és játékshow-k szervezését és lebonyolítását teszi lehetővé egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. Az interaktív játékok segítik a rendezvényeken és előadásokon a nézők hatékonyabb megszólítását, aktív bevonását. A vállalat fejlődés iránti elkötelezettsége a rendezvénytechnikai együttműködésekben is megmutatkozik, hiszen folyamatosan keresik új partnereiket. A Duelbox platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, miközben az ügyfél igényei szerint teljesen márkázható a felület.

Mára a rendezvények mellett a marketing, HR területén és a televíziós piacon is sikerrel bizonyított a Duelbox élményalapú kommunikációs megoldása. A Duelbox platformnak jelenleg közel két tucat sztenderd aktivitása van, amelyeket a vállalatok kedvük szerint ágyazhatnak kreatív ötletekbe. Az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák slágere a Q&A és a szavazás is, amelyek mellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.

Budapesten a céges rendezvényszervezők nemzetközi krémje

Június 28-29-én Budapesten tartja Európai Kongresszusát az UNICEO, a vállalatoknál rendezvényekért felelős, vezető döntéshozókat tömörítő nemzetközi közösség. Az előadások és a work-shop-ok három fő téma köré épülnek: technológiai innováció és digitalizmus, teljesítménymutatók (KPI), amelyek segítenek a befektetési megtérülés (ROI) mérésben, továbbá a kulcstényezők a résztvevők motiválásához és elköteleződésük fenntartásához. Az eseményen kiállítóként részt vett a Duelbox is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...