Nemzetközi viadalon győzött a magyar marketingguru

Kriston Gábor onlinemarketing-szakértő és csapata egy újabb amerikai versenyen aratott sikert.

Az amerikai marketingspecialista, Alex Hormozi által szervezett Skool Games verseny célja az volt, hogy egy hónap alatt ki tudja a legtöbb eladást elérni egy adott ajánlattal a legfelkapottabb közösségi platformon. A siker kulcsa egy AI-alapú szoftver, amely 20 különböző szempontból képes elemezni az értékesítési tölcséreket, gyorsan és hatékonyan vizsgálja és javítja a szövegek meggyőző erejét.

Az újabb viadalon, minden korábbi rekordot megdöntve, 100 millió forintnyi szoftver-előfizetést értékesítettek 30 nap alatt. Kriston Gábor februárban Las Vegasban vette át az elismerést, mivel 4 hónap alatt már túlszárnyalták az 1 millió dollárnyi értékesítést is egyetlen értékesítési tölcsérből.

Egy évvel korábban a DX Labz azzal robbant be a nemzetközi onlinemarketing-világ élvonalába, hogy a szakma első számú guruja, Russell Brunson által szervezett értékesítési tölcsérek olimpiáját nyerték meg, megduplázva az addigi rekordot.

Megsokszorozza az eladásokat a mesterséges intelligencia

A legutóbbi versenyen elért eredmény elsősorban annak az AI-alapú szoftvernek köszönhető, amelyet Kriston Gábor csapata fejlesztett, és egy ausztrál partnercéggel közösen értékesített az elmúlt évben. A nemzetközi értékesítés 2024. szeptember elsején indult, december közepéig 1 millió dollár értékben sikerült a szoftvert és a kapcsolódó tréningeket értékesíteni.

„Az általunk fejlesztett szoftver célja, hogy a mesterséges intelligencia segítségével radikálisan felgyorsítsa az onlinemarketing-folyamatokat, a weboldalak és értékesítési tölcsérek létrehozását és a mindennapi tartalomgyártást. A rendszerünkbe beépítve sok olyan egyedi keretrendszer található, aminek kizárólagos használati jogával mi rendelkezünk, hivatalosan is mi vagyunk ezeknek a megoldásoknak az elsődleges szoftverszállítói” – árulta el a cégvezető.

Az egyik legfontosabb újítás ezen a területen az úgynevezett Funnel Hub (értékesítési központ) bevezetése. A formula mindent lefed, amire az online marketing területén szüksége van egy vállalkozónak vagy ügynökségnek, hogy stratégiai alapon tudjon működni.

„A koncepció alapja az a felismerés volt, hogy önmagában az értékesítési tölcsérek nem elegendőek. Ha nem áll mellettük egy olyan online felület, amely visszavezeti az érdeklődőket a tölcsérekbe, a vállalkozások jelentős bevételtől eshetnek el. Elengedhetetlen, hogy az egyelőre csak tájékozódó ügyfelek értékes, hasznos tartalmakat találjanak, és később visszatérjenek vásárlóként” – magyarázta Kriston Gábor.

„Ez egy »értékesítési központ«-koncepció, amely segít egyetlen weboldalon egyesíteni egy adott márkához kapcsolódó összes olyan bizalomépítő elemet, mint a szakértői vélemények, blogcikkek, publikációk vagy személyes történetek. A jól felépített Funnel Hub biztosítja az alapot a folyamatos növekedéshez, lehetőséget ad a vállalkozásoknak, hogy folyamatosan újravásárlásokat érjenek el, és kiaknázhassák a rejtett értékesítési lehetőségeket is. A Funnel Hub Blueprint keretrendszer biztosítja, hogy a vállalkozók az elképzeléstől a megvalósításig hatékonyan tudjanak haladni” – tette hozzá.

Aki jól használja a mesterséges intelligenciát, óriásit profitálhat

A DX Labz folyamatosan integrálja az AI-t a munka minden területére, a kódolásban, grafikai munkákban, a szövegírásban is saját fejlesztésű, innovatív megoldásaik születnek.

„Az AI legnagyobb értéke, hogy időt szabadít fel, így az emberek a magasabb szintű problémák megoldására fókuszálhatnak. Ugyanakkor a mesterséges intelligencia önmagában nem megoldás, a rendszerek működtetéséhez és felügyeletéhez a szakértői tudás elengedhetetlen. A mesterséges intelligencia soha nem lesz egy autonóm folyamat, az AI-eszközöket nem lehet szabadjára engedni. Az AI felerősíti a meglévő képességeket, de csak azok profitálhatnak belőle igazán, akik több területen is átlátják az összefüggéseket. Az AI nem helyettesíti, hanem megsokszorozza a szakmai értéket. Minél mélyebben és több területhez ért valaki, annál kevésbé van veszélyben az AI térnyerése miatt” – véli Kriston Gábor.

A sikerek hátterében egy 10 éves családi vállalkozás áll

Kriston Gábor cége 2015-ben indult Borsodszentgyörgyről, és a mai napig is ott működik. Az ötlet az volt: „hozzuk létre a környék első webdizájn cégét.” Az azóta eltelt években állandó és tudatos építkezéssel a nemzetközi marketingvilág kiemelkedő szereplőivé váltak.

„Az első állásomat is otthagytam ezért az álomért. Akkor mindent feltettünk egy lapra – és ez bejött” – idézi fel a cégvezető.

A sikereket közösen érték el: testvérek, családtagok csatlakoztak, és mára mindenki megtalálta a saját helyét a vállalkozásban. „Lehet, hogy a nehezebb időkben már bedobtam volna a törölközőt, ha nem ez a csapat áll mögöttem.” De a cég küldetése az indulásunk óta változatlan. Minden vállalkozás valaki álmainak formát öltő megtestesülése. Mi azon dolgozunk, hogy ezek az álmok rémálmok helyett sikersztorikká váljanak. Elhivatottan kutatjuk a legfrissebb technológiákat, így gondoskodva arról, hogy a partnereink kitűnhessenek a konkurencia közül.”

fotó: Kriston Gábor