- Hirdetés -

Nemzetközi szervezethez csatlakozott az MPRSZ

|

A Global Alliance for Public Relations and Communication Management nemzetközi szakmai szövetség hivatalos tagja lett a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). A stratégiai partnerség jelentős előrelépést jelent a magyar szervezet számára nemzetközi hálózatának erősítése és az értékes tudáshoz való hozzáférés érdekében.

A Global Alliance for Public Relations and Communication Management (GA) a szakma legfontosabb szövetségeinek és intézményeinek globális konföderációja, amely 126 országban több mint 360 000 szakembert és oktatót képvisel. A sokszínű és multikulturális szervezet célja, hogy egyesítse a PR-szakmát, világszerte emelje a szakmai normákat, elősegítse a tagok közötti tudásmegosztást, és globális hangként álljon ki a jó célok mellett.

Justin Green, a Global Alliance elnök-vezérigazgatója lelkesedését fejezte ki az MPRSZ csatlakozása kapcsán: "A Global Alliance örömmel üdvözli az MPRSZ-t, mint az első hozzánk csatlakozó magyarországi szervezetet. Minden korábbinál sokszínűbb és multikulturálisabb szervezet vagyunk, amely vallásokon, kultúrákon, társadalmakon és származáson átívelve képviseli a szakembereket. Az MPRSZ alapelvei összhangban vannak a Global Alliance szerepével a szakmánk képviselete, valamint az etikai normák és a szakmai fejlődés területén. Alig várjuk, hogy az MPRSZ-szel és tagjaival együttműködve pozitívan járuljunk hozzá a közvélemény ellenőrzött és megbízható hír- és információforrásokba vetett bizalmának helyreállításához."

Eva Maclaine az FCIPR és a Found Chart PR tagja, a Global Alliance Európai Regionális Bizottságának tagja szintén örömmel nyilatkozott a partnerségről, hangsúlyozva annak előnyeit. "Nagy örömömre szolgál, hogy az MPRSZ csatlakozott a Global Alliance-hez, amely több mint 350 000 PR-szakembert tömörítő globális hálózattal rendelkezik. A GA európai régiója különösen erős, így az MPRSZ több mint 20 szövetséghez és azok tagjaihoz férhet hozzá - ez egy erőteljes partnerség, amely mindenki számára előnyökkel jár" – mondta Maclaine.

A GA-hoz való csatlakozás az MPRSZ számára több előnnyel is jár. A magyar szervezet

hozzáfér a Global Capability Framework-höz, a GA által kiadott és gondozott Globális Képesség Keretrendszerhez, mely a szövetség képzési programjának alapjául szolgál majd. A keretrendszer átfogó útmutatást nyújt a PR-szakemberek számára világszerte fontos szakmai kompetenciákról és készségekről.

A GA-tagság révén az MPRSZ hozzáférést kap egy kiterjedt tudásrendszerhez és szakmai hálózathoz. Az együttműködés megkönnyíti az ötletek, a jógyakorlatok és az innovatív megközelítések megismerését, lehetővé téve az MPRSZ tagjai számára, hogy a globális PR-trendek élvonalában maradjanak.

Az MPRSZ a tagsággal lehetőséget kap értékes munkájának nemzetközi színtéren történő bemutatására. Ez a partnerség lehetővé teszi az MPRSZ számára, hogy népszerűsítse eredményeit, megossza sikertörténeteit, és előmozdítsa az együttműködést a PR-szakemberekkel világszerte.

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke elmonda: "Ez a partnerség új ajtókat nyit meg az MPRSZ és tagjai előtt egyaránt, hozzáférést biztosít számunkra egy olyan szakemberekből álló globális hálózathoz, akik osztoznak az iparágunk fejlesztése iránti elkötelezettségünkben. Az ICCO az ügynökségi világ érdekképviseleti szerve, a Global Alliance pedig az egyéni szakembereket képviselő nemzeti szövetségek csoportja. Az együttműködés révén új erőforrásokhoz kapunk hozzáférést, például a Global Capability Framework-re alapozzuk majd képzésünket - ezáltal megnő az értékajánlatunk az egyéni tagjaink számára is. Mindez a tudásbázis megalapozza a képzésre épülő akkreditációs rendszerünket is."

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...