- Hirdetés -

Nemzetközi sztárok érkeznek a budapesti Sneakernessre

|

- Hirdetés -

Milánó, London, Amszterdam, Zürich, Köln után november 11-én és 12-én Budapestre érkezik a Sneakerness Trunk Tamás jóvoltából. A Millenáris B épületébe, a várhatóan négyezer főt megmozgató streetwear fesztiválra számos hazai és külföldi fiatal érkezik saját márkával, üzlettel, valamint nemzetközi márkák és személyiségek is képviselik magukat. Találkozhatunk a világ leghíresebb sneaker designerével, Jeff Staple-lel és minden idők egyik legbefolyásosabb tervezőjével és kreatívjával, a japán Hiroshi Fujiwarával is.

A Sneakerness a legtrendibb cipőkről szól, de rendkívül inkluzív, a limitált darabokat, kreativitást és a vintage világot, street artot és kosárlabdát is ötvöző kultúraként a fenntarthatóságot és az új generáció üzletét is megtestesíti. Természetesen az esemény nem csak a Z-generáció tagjai előtt nyitott, a különleges prémium és individuális életstílust kedvelők is megtalálhatják majd az érdeklődésüknek megfelelő standokat és darabokat. Sőt, a nemzetközi és hazai sneaker-kultúra számos népszerű személyiségével lehet majd találkozni. Magyar sztárokból sem lesz hiány, Tóth Andi saját kollekcióval női vállalkozóként lesz jelen, True To Sole jóvoltából pedig Manuellel és a jelenleg nagyon népszerű OTL csapattal is találkozhatunk.

Az eseményre – mely az egyediségről és az álmokról, a művészetről és sportról, a generációk találkozásáról szól – Trunk Tamás meghívására érkezik Jeff Staple is, aki 1997-ben sétált be egy New York-i butikba abban a pólójában, amelyet a Parsons School of Design egyik óráján nyomtatott magának, és az üzletből egy 12 pólóból álló megrendeléssel távozott. Vállalkozása olyannyira kinőtte magát, hogy a Nike 2005-ben felkérte, hogy készítsen egy különleges emlékcipőt, amely New Yorkot képviseli, a Nike Pigeon Dunk ma 10 millió forintot ér. Staple legfőbb inspirációja azóta is a város, ami sosem alszik, így alkotásaiban az utcai kultúra, a zene, a sport és a művészet is találkozik.

A japán Hiroshi Fujiwarát, a Fragment Design alapítóját sokan a streetwear atyjának tartják és olyan globális luxusmárkákkal működött már együtt, mint a Louis Vuitton, a Starbucks vagy az Air Jordan. A két nagyágyú – Staple és Fujiwara – eddig csak kétszer ült együtt egy szakmai kerekasztalban, de sosem Európában, így a sneaker-kultúra világszinten is hiánypótló beszélgetésére lehet majd számítani. „Látogatásuk Sneakerness eseményen óriási dolog nemzetközi viszonylatban is, és vonzóvá teszi a nemzetközi közönségnek és szakmának is a Budapestre látogatást” – monda el Trunk Tamás.

Trunk Tamás Dablty-t már idejekorán megfertőzte a sneakerek iránti rajogás, és szenvedélyének köszönhetően a húszéves élsportoló, újgenerációs márkaszakértő és influencer ma már a Sneakerness nemzetközi csapatának community managere. 2023-tól country managere és egyben magyarországi licensztulajdonosa, aki idén nemcsak elhozza, hanem a nemzetközi eseményt lokális alapon újraépíti.

„A Sneakerness szépsége, hogy minden városban a lokális kultúrára épül. Az, hogy a Sneakerness Budapestet 6000 négyzetméteren szerettem volna megrendezni, egy vágy volt, mert hittem abban, hogy tudom tágítani a kereteket. Az egyik leginnovatívabb üzleti- és kommunikációs stratégiával rendelkező iparág két napra betekintést enged a kíváncsi szemlélődőknek, és két felejthetetlen napot ad a kultúra szenvedélyes tagjainak. Nagyon örülök, hogy nemcsak Jeff Staplet és Hiroshi Fujiwarát sikerült az eseményre megnyernem, de vezető multinacionális non-fashion márkák is a csatlakozás mellett döntöttek, további élményeket teremtve a látogatóknak. Az is nagy öröm, hogy a lokális esemény keretében egy a hazai fiatal vállalkozásokat támogató mozgalmat is létre tudtam hozni megtisztelő partnerségekkel, és hogy a márkák összefogásával az esemény jótékonysági oldalában is partnerekre találtam. Óriási dolog, hogy egy limitált PIGEON x SNEAKERNESS BUDAPEST x RIZZOLI kollaborációs kapszulakollekció is megvalósul egy szuper, magyar vonatkozású dizájnnal, aminek a tervezését most fejeztük be Staple csapatával” – árulta el az esemény kapcsán Trunk Tamás.

A Sneakernessen turizhatunk igazi kincseket, vintage cuccokat, hozzájuthatunk stealekhez, tehát bolti ár alatti sneakerekhez is, de kosarazhatunk és rendhagyó koncerteken is rész vehet, és Magyarország legkedveltebb rappereivel is találkozhat az, aki az eseményre ellátogat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Milliós bírságot kaphatnak a cégek

Ugyan június 30-án lejárt Kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvényben meghatározott első fontos határidő, a cégvezetőknek azonban még van idejük pótolni a mulasztást, és időben megkezdeni a felkészülést a támadások elhárítására - nem mellesleg...

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált...

Ezt kínálja idén a Campus Fesztivál

Huszonegy programhelyszínen 295 zenei produkció várja majd a bulizni vágyókat az idei debreceni Campus Fesztiválon, amit július 24-27. között rendeznek meg a Nagyerdőben. Idén növekszik a külföldi előadók száma: 13 különböző országból, 16 nemzetközi...

Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi...

Nem tudják elkölteni a pénzüket a SZÉP kártyások

Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még így sem tudják a kártyabirtokosok felhasználni a havi jóváírásukat. Így tovább emelkedett a K&H SZÉP kártyákkal felhasználható keret, ami csaknem eléri a 9 milliárd...

Hatalmas küzdelem volt a Balatonban

120 ezren nézték az élő közvetítést és több mint félmillióan látták a közösségi médiában az év legnagyobb és legrangosabb vitorlásversenyét, az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjat, amelyet a Forma 1-es autóversenyekhez hasonlítható izgalmas csata végén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókról dönthetnek a vásárlók

Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli lakos sorsa, melyről a Tesco üzletekben leadott szavazatukkal dönthetnek. Július 15-én indult ugyanis az áruházlánc „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjának szavazási szakasza. A...

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...