- Hirdetés -

Nemzetközi versenyen tarolt a magyar szépségmárka

|

Az idei Universal Beauty Awards-on számos nemzetközi brand több mint 700 terméke képviseltette magát, ahol arc- és testápolók, sminktermékek, hajápolási termékek és eszközök között keresték a legjobbakat. A magyar Vintage Beauty csapata pedig hatalmasat tarolt, hiszen 4, itthon különösen népszerű termékével indult a versenyen, melyek közül végül mindegyik díjnyertes is lett. Maga a Vintage Beauty márka pedig a legjobb európai beauty brand kategória 4. helyét szerezte meg.

A Universal Beauty Awards egy olyan iparági elismerési program, amely a kozmetika területén elért kiválóságot és innovációt ünnepli. Ez a díjprogram olyan kiemelkedő termékeket, márkákat és szakembereket ismer el, akik jelentős mértékben hozzájárultak a szépségiparhoz. Az Angliából, Írországból, USA-ból, Ázsiából és további országokból versengő termékek között egy anonim, szakmai zsűri döntött, akik egy hosszas, több hónapon át tartó tesztelés után hirdették ki a nyerteseket. Szigorú kritériumok mellett csak azok a termékek kaphattak elismerést, melyek valóban hatásosnak bizonyultak és ahol a szakma valódi eredményeket tapasztalt. Az indulók között olyan elismert márkák is megmérettették magukat, mint az Avéne, a Clinical Skin, a Natasha Denona, a Skin Formulas és a Nu Skin Nutricentials, így hatalmas büszkeség, hogy a Szakonyi Eszter mesterkozmetikus és csapata által megalkotott termékek 2 arany, 1 ezüst és egy „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott díjjal lettek gazdagabbak. BB krémjük lett a „Legjobb hidratáló fényvédelemmel” kategória első helyezettje, a Volumen 40+ krémjük pedig „Arany díjjal” lett gazdagabb a zsűri kiemelt választásának köszönhetően, melyet a több, mint 700 fős mezőnyből mindösszesen 8 termék kapott csak meg. Anti Aging 2.0 szérumuk a „Legjobb szérum” kategória második helyén ért célba, Volumen 40+ krémmaszkjuk pedig megkapta a „Legjobb feszesítő maszk” kategória különdíját, amelyet a zsűri „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott.

„A most elnyert díjak, továbbá a 4. „Best European Beauty Brand” érem valódi igazolás arra, hogy az elmúlt 10 évben szerzett közel 40 magyar és nemzetközi helyezésünk sikere, a világ és a piac által elénk görgetett nehézségek ellenére is folytatható kitartással, szívóssággal, elvhűséggel és rengeteg munkával! Ezért nem tudok elég hálás lenni csodálatos, kiváló kollégáimnak! Egyben azt is jelzi, hogy szakmai elveinket, amelyeket kissé talán különc módon a fősodorral szemben immáron 14 éve képviselünk a professzionális és lakossági arcápolási piacon, a világ kozmetikai piaca érti és értékeli. Elvünk, hogy elsősorban nem a bőrtípusokra, hanem a bőr sajátságos, egyéni tulajdonságaira, elváltozásaira kell reflektálnunk termékeinkkel. Jórészt bio alapanyagokból gyártott natúr termékeink sok tízezer ember számára jelentenek megoldást bőrproblémáik felszámolásában. Megtisztelő az ő életüket hasznosan segíteni termékeinkkel. A Universal Beauty Awards világverseny zsűritagjai törekvéseinket megértették, talán ezért kaphattuk az alábbi indoklást Best European Beauty Brand díjunk mellé: „A Vintage Beauty brandet, a minőségi összetevők és fenntarthatóság melletti elkötelezettsége, továbbá az egyéni bőrszükségletek átfogó megértése különbözteti meg abban az iparágban, amelyet gyakran a tömeggyártott megoldások uralnak” - nyilatkozta Szakonyi Eszter.

A Vintage Beauty 2010-es alapítása óta a hazai márkák közül ezek a 2019-ig Ecocert, majd Naturix minősítésű natúr kozmetikumok és Vintage Beauty szépségszalonok zsebelték be a legtöbb nemzetközi díjat, mára már közel negyvenet. A Vintage Beauty termékei nemzuetközi porondon a The Beauty Shortlist Awards, a The Green Parent Natural Beauty Awards, a Free From Skincare Awards, a Global Green Beauty Awards és a Global Makeup Awards, és a Dutch Beauty Awards győztese is volt korábban a hazai díjak mellett. Szakonyi Eszter termékeit a nyugati és keleti kozmetikai és bőrápolási hagyományok összetalálkozásaként jellemzi. Fejlesztéseit a skandináv szépségápolás ihlette, mely kevés, magas hatóanyagtartalmú és többfunkciós terméket használ környezettudatos gyártási és csomagolási technológia mellett, de a kelet-európai kozmetikai képzéseken elsajátított szemlélet is áthatja, melyet a gyógynövények hangsúlyos használata jellemez. 2020-ban megnyitotta saját laborját is, mely innentől kiemelt alkotói szabadságot is biztosított. „Fontos mérföldkő volt 2020-ban a saját labor elindítása, mellyel teljes egészében a magunk urai lehetünk, megfelelő, GMP konform körülmények között fejleszthetünk és gyárthatunk, és a különleges, kurrens hatóanyagok beszerzésében nem ismerünk sem fizikai, sem anyagi határt.” Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen 2024-ben Európa top márkái között biztos helyen szerepelnek a magyar Vintage Beauty időtlen szépséget ígérő és azt be is tartó termékei és az ezeket alkalmazó szépségszalonjai.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...