- Hirdetés -

Nemzetközi versenyen tarolt a magyar szépségmárka

|

- Hirdetés -

Az idei Universal Beauty Awards-on számos nemzetközi brand több mint 700 terméke képviseltette magát, ahol arc- és testápolók, sminktermékek, hajápolási termékek és eszközök között keresték a legjobbakat. A magyar Vintage Beauty csapata pedig hatalmasat tarolt, hiszen 4, itthon különösen népszerű termékével indult a versenyen, melyek közül végül mindegyik díjnyertes is lett. Maga a Vintage Beauty márka pedig a legjobb európai beauty brand kategória 4. helyét szerezte meg.

A Universal Beauty Awards egy olyan iparági elismerési program, amely a kozmetika területén elért kiválóságot és innovációt ünnepli. Ez a díjprogram olyan kiemelkedő termékeket, márkákat és szakembereket ismer el, akik jelentős mértékben hozzájárultak a szépségiparhoz. Az Angliából, Írországból, USA-ból, Ázsiából és további országokból versengő termékek között egy anonim, szakmai zsűri döntött, akik egy hosszas, több hónapon át tartó tesztelés után hirdették ki a nyerteseket. Szigorú kritériumok mellett csak azok a termékek kaphattak elismerést, melyek valóban hatásosnak bizonyultak és ahol a szakma valódi eredményeket tapasztalt. Az indulók között olyan elismert márkák is megmérettették magukat, mint az Avéne, a Clinical Skin, a Natasha Denona, a Skin Formulas és a Nu Skin Nutricentials, így hatalmas büszkeség, hogy a Szakonyi Eszter mesterkozmetikus és csapata által megalkotott termékek 2 arany, 1 ezüst és egy „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott díjjal lettek gazdagabbak. BB krémjük lett a „Legjobb hidratáló fényvédelemmel” kategória első helyezettje, a Volumen 40+ krémjük pedig „Arany díjjal” lett gazdagabb a zsűri kiemelt választásának köszönhetően, melyet a több, mint 700 fős mezőnyből mindösszesen 8 termék kapott csak meg. Anti Aging 2.0 szérumuk a „Legjobb szérum” kategória második helyén ért célba, Volumen 40+ krémmaszkjuk pedig megkapta a „Legjobb feszesítő maszk” kategória különdíját, amelyet a zsűri „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott.

„A most elnyert díjak, továbbá a 4. „Best European Beauty Brand” érem valódi igazolás arra, hogy az elmúlt 10 évben szerzett közel 40 magyar és nemzetközi helyezésünk sikere, a világ és a piac által elénk görgetett nehézségek ellenére is folytatható kitartással, szívóssággal, elvhűséggel és rengeteg munkával! Ezért nem tudok elég hálás lenni csodálatos, kiváló kollégáimnak! Egyben azt is jelzi, hogy szakmai elveinket, amelyeket kissé talán különc módon a fősodorral szemben immáron 14 éve képviselünk a professzionális és lakossági arcápolási piacon, a világ kozmetikai piaca érti és értékeli. Elvünk, hogy elsősorban nem a bőrtípusokra, hanem a bőr sajátságos, egyéni tulajdonságaira, elváltozásaira kell reflektálnunk termékeinkkel. Jórészt bio alapanyagokból gyártott natúr termékeink sok tízezer ember számára jelentenek megoldást bőrproblémáik felszámolásában. Megtisztelő az ő életüket hasznosan segíteni termékeinkkel. A Universal Beauty Awards világverseny zsűritagjai törekvéseinket megértették, talán ezért kaphattuk az alábbi indoklást Best European Beauty Brand díjunk mellé: „A Vintage Beauty brandet, a minőségi összetevők és fenntarthatóság melletti elkötelezettsége, továbbá az egyéni bőrszükségletek átfogó megértése különbözteti meg abban az iparágban, amelyet gyakran a tömeggyártott megoldások uralnak” - nyilatkozta Szakonyi Eszter.

A Vintage Beauty 2010-es alapítása óta a hazai márkák közül ezek a 2019-ig Ecocert, majd Naturix minősítésű natúr kozmetikumok és Vintage Beauty szépségszalonok zsebelték be a legtöbb nemzetközi díjat, mára már közel negyvenet. A Vintage Beauty termékei nemzuetközi porondon a The Beauty Shortlist Awards, a The Green Parent Natural Beauty Awards, a Free From Skincare Awards, a Global Green Beauty Awards és a Global Makeup Awards, és a Dutch Beauty Awards győztese is volt korábban a hazai díjak mellett. Szakonyi Eszter termékeit a nyugati és keleti kozmetikai és bőrápolási hagyományok összetalálkozásaként jellemzi. Fejlesztéseit a skandináv szépségápolás ihlette, mely kevés, magas hatóanyagtartalmú és többfunkciós terméket használ környezettudatos gyártási és csomagolási technológia mellett, de a kelet-európai kozmetikai képzéseken elsajátított szemlélet is áthatja, melyet a gyógynövények hangsúlyos használata jellemez. 2020-ban megnyitotta saját laborját is, mely innentől kiemelt alkotói szabadságot is biztosított. „Fontos mérföldkő volt 2020-ban a saját labor elindítása, mellyel teljes egészében a magunk urai lehetünk, megfelelő, GMP konform körülmények között fejleszthetünk és gyárthatunk, és a különleges, kurrens hatóanyagok beszerzésében nem ismerünk sem fizikai, sem anyagi határt.” Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen 2024-ben Európa top márkái között biztos helyen szerepelnek a magyar Vintage Beauty időtlen szépséget ígérő és azt be is tartó termékei és az ezeket alkalmazó szépségszalonjai.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...