- Hirdetés -

Nevet vált a UPC Direct

|

Február elsejétől Direct One néven folytatja működését a UPC Direct televízió szolgáltató. A múltban kizárólag műholdas televíziót szolgáltató cég a továbbiakban nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeit szolgáló innovatív megoldásokra is, mint az online tévézés és a telefonon, tableten, Smart TV-n széles körben elérhető Direct Now applikáció.

A cég tájékoztatása szerint február során a UPC Direct online felületei fokozatosan alakulnak át és a felhasználókat automatikusan átirányítják az új felületekre. A névváltozásnak köszönhetően a weboldal directone.hu, a My UPC Direct online ügyfélportál My Direct One, a UPC Direct Now applikáció pedig Direct Now elnevezés alatt fut tovább a már megszokott funkciókkal. A szolgáltató korábbi Facebook oldalát is az új, Direct One néven találhatják majd meg az érdeklődők.

A cég az arculatváltást több lépcsőben valósítja meg, így a februárt követő időszakban folyamatosan tűnik el a UPC Direct márkanév és májustól már csak Direct One néven lesz jelen.

A változás nem érinti a csatornakínálatot, az ügyfélszerződéseket, a számlázás és az ügyintézés folyamatát, valamint a telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége is változatlan marad.

A UPC Direct 2000-ben indult el hazánkban, mint az ország első műholdas szolgáltatója, anyavállalata korábban ugyanaz a Liberty Global volt, mint a UPC Magyarországnak. A szolgáltató 2010 óta a UPC Magyarországtól független vállalatként van jelen a magyar piacon. Míg 2019-ben a UPC Magyarországot a Vodafone vásárolta fel, a UPC Direct új tulajdonosa az M7 Group lett, mely Európa legnagyobb műholdas- és IP televízió szolgáltatója. A cégcsoport székhelye a műholdas szolgáltatások fellegvárában, Luxemburgban van. 2020 óta egy újabb akvizíciónak köszönhetően az M7 Group, így a UPC Direct az erős tartalomgyártás-fókuszú és televíziószolgáltató Canal+ Csoport részeként szolgáltat tovább.

A UPC Direct nem állt meg a műholdas televíziós szolgáltatásnál, hanem követve a fogyasztói igényeket az online tévézés területén is megvetette a lábát. Ezért született meg az online TV felület és a UPC Direct Now applikáció.

Az új nevén Direct Now alkalmazással az előfizetők bárhol és bármikor elérhetik kedvenc tartalmaikat családtagjaikkal közösen, hiszen az applikációval egyidejűleg 5 különböző eszközön követhető akár 5 különböző élő televízióadás, sőt beállítható az interaktív műsor-emlékeztető is, így egyetlen családtag sem marad le a kedvencéről. 21. századi elvárásoknak megfelelően ma már a tévé igazodik a felhasználókhoz, hiszen bizonyos műsorok 7 napig is visszajátszhatóak és újraindíthatóak. Az elérhető tartalmakat tovább színesíti a jelenleg kizárólag a Direct One előfizetőinek elérhető NatGeo videótára is.

A felhasználók bármilyen internetkapcsolattal rendelkező hordozható okoseszközön akár útközben is mozizhatnak, ugyanis 91 lineáris csatorna programkínálata érhető el az app segítségével. A Direct Now applikáció változatlanul megtalálható a Samsung, LG, Panasonic okostévéin, valamint olyan népszerű márkák okos-tévékészülékein is, mint a Sony vagy a Philips. Az app elérhető a content store-okban, valamint letölthető a Google Play-ről, és az App Store-ból is.

2021-ben is érdemes lesz követni a Direct One tevékenységét, hiszen a cég a hátterében álló, a mintegy 3 kontinensen jelenlevő Canal+ Group televíziós- és filmprodukciós cég az egyik legmeghatározóbb szereplő a tartalomgyártás területén. A cégcsoport nem csupán több mint 20 milliós előfizetői bázissal rendelkezik, de a berkeibe tartozó Studiocanal Európa egyik vezető filmgyártó és terjesztő cége, mely több mint 60 országból 6000 címet meghaladó videótárral rendelkezik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...