- Hirdetés -

Nézett műsor a Sztárbox, de a hetet így is a TV2 nyerte

|

- Hirdetés -

A TV2 egy hangyányit még növelte is az előnyét a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL-hez képest. A Sztárbox a kereskedelmi célcsoportnál a hét legnézettebb műsora volt, pedig a Sztárban sztár leszek is erősödött.

A mögöttünk álló 45. héten összességében egész hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny, mint a 44. héten. Két hete a 18-49 éveseknél, főműsoridőben 0,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal nyert a TV2. Múlt héten ugyanennél a két célcsoportnál a TV2 0,2 százalékpontnyi, illetve 0,8 százalékpontnyi előnnyel végzett az élen. Minden más bontásban (teljes napon, illetve főműsoridőben a teljes lakosságnál) is a TV2 győzött, de az előbbieknél jelentősebb előnnyel.

Múlt héten a 18-49 éveseknél, főműsoridőben a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte (TV2: 13,6%, RTL: 12,5%), és hasonló volt a helyzet a 18-59 éveseknél (TV2: 13,7%, RTL: 12,6%). Szombat este a TV2, a vasárnapi főműsoridőben pedig az RTL ért el magasabb közönségarányt.

Teljes portfóliók terén változatlanul a TV2 Csoport áll az élen. Minden fontos célcsoportnál vezetnek. A TV2 Csoport és az RTL Magyarország után a harmadik legerősebb szereplő – teljes napon – a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks, a teljes lakosságnál az MTVA volt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,1 17,7 13,6
RTL 13,3 12,7 13,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,3 10,4
RTL 8,4 7,8 8,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 26,5 23,2
RTL Magyarország 18,9 16,6 18,7
AMC Networks 6,1 5,5 6,0
MTVA 5,2 9,3 4,5
Network4 4,5 5,2 3,3
Paramount Global 4,2 3,3 5,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 2,8
Warner Bros.Discovery 2,3 2,8 2,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,7% / 13,6% (15,2% / 13,4%)
Tények Plusz – 13,3% / 12,4% (12,7% / 11,7%)
Ázsia Expressz – 14,6% / 15,1% (13,8% / 14,2%)
Párharc – 11,7% / 12,3% (a korábbi héten A Nagy Ő: 14,5% / 14,3%)

RTL
Híradó – 16,9% / 15,8% (18,1% / 16,8%)
Fókusz – 13,3% / 13,6% (13,2% / 13%)
Házasodna a gazda – 12,6% / 12,7% (11,7% / 11,6%)
Survivor – 9,8% / 9,7% (8,9% / 8,8%)

Az RTL Híradó ismét jobb heti átlagot hozott össze, mint a Tények – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Az RTL-en a Házasodna a gazda kicsit erősödött a korábbi héthez képest, de ez igaz volt a TV2-s Ázsia Expresszre is, így az utóbbi nyerte az idősávot. A Nagy Ő-nél gyengébb eredménnyel kezdett a Párharc, de még ez is elég volt ahhoz, hogy verjék a Survivort.

Szombaton a Dancing with the Stars magasabb közönségarányokat szállított, mint a The Voice. Ez minden célcsoportra érvényes volt. A 18-49 éveseknél 13,5% vs. 10,4%, a 18-59 éveseknél 14,6% vs. 10,2%, a teljes lakosságnál 21,4% vs. 9,4% arányban nyert a Dancing with the Stars. A teljes lakosságnál különösen erős a TV2 táncos műsora.

A 44. héten az RTL-es Sztárbox egész jelentős előnnyel verte a TV2-s Sztárban sztár leszeket. Múlt héten a korábbinál kisebb fölénnyel, de a 18-49 és 18-59 éveseknél ismét nyert a Sztárbox, a teljes lakosságnál viszont több nézőt vonzott a Sztárban sztár leszek.

A Sztárban sztár leszek nézőszáma a 18-49 éveseknél 219 ezerről 240 ezerre nőtt, a 18-59 éveseknél 323 ezerről 382 ezerre erősítettek a múlt héten. A teljes lakosságnál pedig 753 ezerről 867 ezerre emelkedett a nézőszámuk.

A Sztárbox a 18-49 éveseknél a 44. heti 429 ezer helyett 357 ezres nézettséget hozott össze. A 18-59 éveseknél a korábbi 546 ezer után 482 ezer, a teljes lakosságnál 811 ezer után 708 ezer volt a nézőszámuk.

A Sztárbox esetében a 18-49 és a 18-59 éveseknél még ezek a csökkent nézőszámok is elegendőek voltak arra, hogy kényelmes előnnyel vezessék a heti nézettségi toplistát. A 18-49 éveseknél például az utánuk következő Sztárban sztár leszek 116 ezerrel produkált alacsonyabb nézettséget.

A teljes lakosságnál azonban egész más a helyzet, ott listavezető lett a 867 ezres nézőszámú Sztárban sztár leszek. A 4+-os célcsoportnál a Sztárbox a heti műsoros toplista hatodik helyén végzett (708 ezer néző), a hétfői RTL Híradó is előttük járt (715 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 482 771 21,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 382 744 16,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 331 306 16,2
HÍRADÓ RTL 323 253 20,5
TÉNYEK TV2 317 209 16,1
DANCING WITH THE STARS TV2 292 520 14,6
FÓKUSZ RTL 290 600 13,1
HÁZASODNA A GAZDA RTL 279 810 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 257 655 15,0
THE VOICE RTL 211 804 10,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 867 483 20,9
TÉNYEK TV2 846 614 21,4
DANCING WITH THE STARS TV2 812 056 21,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 719 587 17,7
HÍRADÓ RTL 715 220 20,6
SZTÁRBOX RTL 708 962 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 682 519 18,3
HÁZASODNA A GAZDA RTL 523 495 13,0
FÓKUSZ RTL 491 747 12,7
AZ ARANYIFJÚ TV2 472 023 18,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 357 586 22,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 240 897 15,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 235 253 16,6
HÁZASODNA A GAZDA RTL 198 416 13,6
HÍRADÓ RTL 192 876 18,4
DANCING WITH THE STARS TV2 189 411 13,5
FÓKUSZ RTL 179 712 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 610 14,9
TÉNYEK TV2 167 572 12,9
THE VOICE RTL 150 528 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...

Egyre többet keresnek a pénzügyi területen dolgozók

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt: kiugró kereslet mutatkozik e munkavállalók iránt, nagy a cégek emberierőforrás-igénye, az aktív munkavállalók ezzel egyidőben pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....