- Hirdetés -

Nézettség: átok van a balatoni sorozatokon

|

A kereskedelmi célcsoportnál A mi kis falunk, a teljes lakosságnál pedig a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-es Konyhafőnök továbbra is kifejezetten erős nézettséget hozott, a TV2-s Drágám, add az életed pedig ott folytatta, ahol a Szerencsekerék abbahagyta. Nagyon úgy tűnik, hogy a TV2 Hotel Margaretje lett a Doktor Balaton.

0,8 és 0,5 százalékpont – ennyit nőtt az elmúlt héten az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Tehát az arányok nem különösebben változtak. Az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 pedig 11,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Hétfőtől szombatig behúzta az estéket az RTL Klub. Vasárnap azért odacsapott egy kicsit a TV2 is és 13,8 százalékkal nyerték az estét a 8,8 százalékos RTL Klub előtt.

Minden csatornájukat beleszámítva az RTL Magyarország nyerte a hetet 30,1 százalékos share-rel, a TV2 Csoport 28,2 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók közül az AMC-nél örülhettek a legjobban, hiszen 6,8 százalékot hoztak össze, amivel megelőzték a ViacomCBS-ből lett Paramount 6,5 százalékát, a 6 százalékos közönségarányú Antenna Groupról már nem is beszélve.

19. hét / 18. hét / 17. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 14,8% / 14,2%
TV2 – 11,8% / 11,3% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (19. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,4% (3%)
Híradó – 17,4% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17,5%)
A Konyhafőnök – 18,2% (18,3%)

TV2
Remények földje – 20,2% (19,4%)
Tények – 21,5% (21,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (16,5%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 16% (korábbi héten a Szerencsekerék 16,6%-ot ért el)
Doktor Balaton – 8,5% (8,7%)

Az egész hetet nézve a Tények elverte az RTL Híradót. A TV2-s hírműsor heti átlaga 4 százalékponttal haladta meg az RTL-es versenytársért. Még úgy is, hogy a hétvégét az RTL Híradó nyerte. Azonban például péntek este az RTL-es hírműsor 16,1 százalékára 26,2 százalékkal válaszolt a Tények. Előfordulnak szorosabb időszakok a két kereskedelmi televízió esti híradói között, de ilyen nagy differencia nem szokott lenni. Ebben szerepet játszhat az is, hogy amíg hétköznapokon az RTL Híradó előtti sorozat csak 3,4 százalékos átlagra volt képes, addig a TV2-n futó török széria 20,2 százalékot produkált.

A többi hétköznapi műsor terén nagy változást nem hozott a múlt hét. Még úgy sem, hogy a TV2-n a Szerencsekereket a Drágám, add az életed váltotta. Utóbbi gyakorlatilag ugyanazt hozta, mint a korábbi vetélkedő. Illetve továbbra is igaz, hogy az RTL-es Konyhafőnök kiemelkedően jól teljesít, így a Drágám, add az életed még úgy sem tudta megverni, hogy magasan megugrotta a TV2-s csatornaátlagot.

Ami továbbra is lehúzta a TV2 estéit az a Doktor Balaton volt. A saját gyártású sorozat újabb szériája nagyon nem akar magára találni. Ez most ugyanaz nekik, mint ami az RTL-nek volt a Hotel Margaret. Lehet valami átok a Balatonnál játszódó sorozatokon.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,7 százalékot hozott, ami azért kicsit a csatorna átlaga alatt van. A mi kis falunk viszont ennek ellenére is 22 százalékos share-t szállított. Vasárnap a TV2-n jól teljesített a Pepe. 14,4 százalékos közönségarányt ért el, ami 22 százalékkal haladta meg a csatorna heti átlagos share-jét.

A 18-49 évesek körében A mi kis falunk bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 226 ezer nézőt vonzott. A heti toplista második helyére a Drágám, add az életed hétfői adása kapaszkodott fel, amire 193 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A harmadik helyre pedig a múlt pénteki Konyhafőnök futott be 189 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságos toplista kicsit más sorrendet mutat. A hétfői Tények végzett az élen, miután 699 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Második a 601 ezres nézettségű A mi kis falunk volt, a harmadik helyet pedig a vasárnapi RTL Híradó kaparintotta meg kerek 600 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_19het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_19hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...