- Hirdetés -

Nézettség: átok van a balatoni sorozatokon

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportnál A mi kis falunk, a teljes lakosságnál pedig a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-es Konyhafőnök továbbra is kifejezetten erős nézettséget hozott, a TV2-s Drágám, add az életed pedig ott folytatta, ahol a Szerencsekerék abbahagyta. Nagyon úgy tűnik, hogy a TV2 Hotel Margaretje lett a Doktor Balaton.

0,8 és 0,5 százalékpont – ennyit nőtt az elmúlt héten az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Tehát az arányok nem különösebben változtak. Az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 pedig 11,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Hétfőtől szombatig behúzta az estéket az RTL Klub. Vasárnap azért odacsapott egy kicsit a TV2 is és 13,8 százalékkal nyerték az estét a 8,8 százalékos RTL Klub előtt.

Minden csatornájukat beleszámítva az RTL Magyarország nyerte a hetet 30,1 százalékos share-rel, a TV2 Csoport 28,2 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók közül az AMC-nél örülhettek a legjobban, hiszen 6,8 százalékot hoztak össze, amivel megelőzték a ViacomCBS-ből lett Paramount 6,5 százalékát, a 6 százalékos közönségarányú Antenna Groupról már nem is beszélve.

19. hét / 18. hét / 17. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 14,8% / 14,2%
TV2 – 11,8% / 11,3% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (19. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,4% (3%)
Híradó – 17,4% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17,5%)
A Konyhafőnök – 18,2% (18,3%)

TV2
Remények földje – 20,2% (19,4%)
Tények – 21,5% (21,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (16,5%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 16% (korábbi héten a Szerencsekerék 16,6%-ot ért el)
Doktor Balaton – 8,5% (8,7%)

Az egész hetet nézve a Tények elverte az RTL Híradót. A TV2-s hírműsor heti átlaga 4 százalékponttal haladta meg az RTL-es versenytársért. Még úgy is, hogy a hétvégét az RTL Híradó nyerte. Azonban például péntek este az RTL-es hírműsor 16,1 százalékára 26,2 százalékkal válaszolt a Tények. Előfordulnak szorosabb időszakok a két kereskedelmi televízió esti híradói között, de ilyen nagy differencia nem szokott lenni. Ebben szerepet játszhat az is, hogy amíg hétköznapokon az RTL Híradó előtti sorozat csak 3,4 százalékos átlagra volt képes, addig a TV2-n futó török széria 20,2 százalékot produkált.

A többi hétköznapi műsor terén nagy változást nem hozott a múlt hét. Még úgy sem, hogy a TV2-n a Szerencsekereket a Drágám, add az életed váltotta. Utóbbi gyakorlatilag ugyanazt hozta, mint a korábbi vetélkedő. Illetve továbbra is igaz, hogy az RTL-es Konyhafőnök kiemelkedően jól teljesít, így a Drágám, add az életed még úgy sem tudta megverni, hogy magasan megugrotta a TV2-s csatornaátlagot.

Ami továbbra is lehúzta a TV2 estéit az a Doktor Balaton volt. A saját gyártású sorozat újabb szériája nagyon nem akar magára találni. Ez most ugyanaz nekik, mint ami az RTL-nek volt a Hotel Margaret. Lehet valami átok a Balatonnál játszódó sorozatokon.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,7 százalékot hozott, ami azért kicsit a csatorna átlaga alatt van. A mi kis falunk viszont ennek ellenére is 22 százalékos share-t szállított. Vasárnap a TV2-n jól teljesített a Pepe. 14,4 százalékos közönségarányt ért el, ami 22 százalékkal haladta meg a csatorna heti átlagos share-jét.

A 18-49 évesek körében A mi kis falunk bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 226 ezer nézőt vonzott. A heti toplista második helyére a Drágám, add az életed hétfői adása kapaszkodott fel, amire 193 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A harmadik helyre pedig a múlt pénteki Konyhafőnök futott be 189 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságos toplista kicsit más sorrendet mutat. A hétfői Tények végzett az élen, miután 699 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Második a 601 ezres nézettségű A mi kis falunk volt, a harmadik helyet pedig a vasárnapi RTL Híradó kaparintotta meg kerek 600 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_19het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_19hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....