- Hirdetés -

Nézettség: átok van a balatoni sorozatokon

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportnál A mi kis falunk, a teljes lakosságnál pedig a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-es Konyhafőnök továbbra is kifejezetten erős nézettséget hozott, a TV2-s Drágám, add az életed pedig ott folytatta, ahol a Szerencsekerék abbahagyta. Nagyon úgy tűnik, hogy a TV2 Hotel Margaretje lett a Doktor Balaton.

0,8 és 0,5 százalékpont – ennyit nőtt az elmúlt héten az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Tehát az arányok nem különösebben változtak. Az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 pedig 11,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Hétfőtől szombatig behúzta az estéket az RTL Klub. Vasárnap azért odacsapott egy kicsit a TV2 is és 13,8 százalékkal nyerték az estét a 8,8 százalékos RTL Klub előtt.

Minden csatornájukat beleszámítva az RTL Magyarország nyerte a hetet 30,1 százalékos share-rel, a TV2 Csoport 28,2 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók közül az AMC-nél örülhettek a legjobban, hiszen 6,8 százalékot hoztak össze, amivel megelőzték a ViacomCBS-ből lett Paramount 6,5 százalékát, a 6 százalékos közönségarányú Antenna Groupról már nem is beszélve.

19. hét / 18. hét / 17. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 14,8% / 14,2%
TV2 – 11,8% / 11,3% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (19. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,4% (3%)
Híradó – 17,4% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17,5%)
A Konyhafőnök – 18,2% (18,3%)

TV2
Remények földje – 20,2% (19,4%)
Tények – 21,5% (21,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (16,5%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 16% (korábbi héten a Szerencsekerék 16,6%-ot ért el)
Doktor Balaton – 8,5% (8,7%)

Az egész hetet nézve a Tények elverte az RTL Híradót. A TV2-s hírműsor heti átlaga 4 százalékponttal haladta meg az RTL-es versenytársért. Még úgy is, hogy a hétvégét az RTL Híradó nyerte. Azonban például péntek este az RTL-es hírműsor 16,1 százalékára 26,2 százalékkal válaszolt a Tények. Előfordulnak szorosabb időszakok a két kereskedelmi televízió esti híradói között, de ilyen nagy differencia nem szokott lenni. Ebben szerepet játszhat az is, hogy amíg hétköznapokon az RTL Híradó előtti sorozat csak 3,4 százalékos átlagra volt képes, addig a TV2-n futó török széria 20,2 százalékot produkált.

A többi hétköznapi műsor terén nagy változást nem hozott a múlt hét. Még úgy sem, hogy a TV2-n a Szerencsekereket a Drágám, add az életed váltotta. Utóbbi gyakorlatilag ugyanazt hozta, mint a korábbi vetélkedő. Illetve továbbra is igaz, hogy az RTL-es Konyhafőnök kiemelkedően jól teljesít, így a Drágám, add az életed még úgy sem tudta megverni, hogy magasan megugrotta a TV2-s csatornaátlagot.

Ami továbbra is lehúzta a TV2 estéit az a Doktor Balaton volt. A saját gyártású sorozat újabb szériája nagyon nem akar magára találni. Ez most ugyanaz nekik, mint ami az RTL-nek volt a Hotel Margaret. Lehet valami átok a Balatonnál játszódó sorozatokon.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,7 százalékot hozott, ami azért kicsit a csatorna átlaga alatt van. A mi kis falunk viszont ennek ellenére is 22 százalékos share-t szállított. Vasárnap a TV2-n jól teljesített a Pepe. 14,4 százalékos közönségarányt ért el, ami 22 százalékkal haladta meg a csatorna heti átlagos share-jét.

A 18-49 évesek körében A mi kis falunk bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 226 ezer nézőt vonzott. A heti toplista második helyére a Drágám, add az életed hétfői adása kapaszkodott fel, amire 193 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A harmadik helyre pedig a múlt pénteki Konyhafőnök futott be 189 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságos toplista kicsit más sorrendet mutat. A hétfői Tények végzett az élen, miután 699 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Második a 601 ezres nézettségű A mi kis falunk volt, a harmadik helyet pedig a vasárnapi RTL Híradó kaparintotta meg kerek 600 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_19het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_19hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...