- Hirdetés -

Nézettség: érdekes eredményt hozott a hétvége

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi X-Faktor volt a hét két legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál viszont nyerte a sávját a Sztárban sztár leszek. Egy harmadik műsor ért el egymillió feletti nézőszámot.

Az RTL Klub kereken 20 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Régen ért el ilyen magas közönségarányt a csatorna. Ráadásul ez nagy előnyt jelent a fő konkurensükkel szemben, hiszen a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 10,9 százalékos közönségarányt produkált.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél kisebb volt a két csatorna közötti differencia, bár nem sokkal. Ebben az összevetésben az RTL Klub 18,1 százalékos, a TV2 9,5 százalékos share-t tudott felmutatni. A szombatot az RTL Klub nyerte 25,7 százalékos közönségaránnyal a 11,3 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este újdonságot hozott, hiszen hosszú idő után nyerni tudott az RTL Klub 22,5 százalékos share-rel a 16,5 százalékot hozó TV2-vel szemben.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország 30,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 Csoport pedig 22,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók tisztes távolságból követték a „nagyokat”. Közülük az AMC-nek jött ki legjobban a lépés 6 százalékos share-rel, majd a 4,3 százalékos ViacomCBS és a 3,9 százalékos Antenna Group (exSony) következett.

44. hét / 43. hét/ 42. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 20% / 18,3% / 19,3%
TV2 – 10,9% / 13,2% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (4,3%)
Híradó – 16,3% (15,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,1% (13,9%)
Keresztanyu – 15,3% (14,5%)
Nyerő páros – 21,8% (22,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14% (13,6%) / Remények földje – 14%
Tények – 14,2% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,7% (11,2%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 10,6% (12,4%)
Mintaapák – 5,2% (5,9%)

Hétköznapokon a hírműsorok előtti sávban a TV2-féle török sorozatok továbbra is hatalmas előnnyel vezetnek. Az RTL Klubnak a Nyerő páros ismét nagyon erős nézettséget hozott, a műsor közönségaránya még nem járt ebben a szezonban a 20 százalékos szint alatt. A TV2-n a Ninja Warrior egyelőre eléggé szolidan teljesít.

Szombaton és vasárnap is volt X-Faktor. A szombati adás közel 30 százalékos share-t ért el, de a vasárnapi 24,8 százalékos közönségarány sem éppen szégyellnivaló. Ráadásul nyerték a sávjukat is a 18-49 éveseknél. A TV2-n ugyanis a Dancing with the Stars 12,3 százalékos, a Sztárban sztár leszek 18 százalékos közönségarányt hozott. Egyébként az utóbbi sem számít rossznak (ez hasonló volt ahhoz, ahogy a korábbi hetekben az Álarcos énekes sem ért el rossz nézőszámot, mégis kikapott a Sztárban sztár leszektől).

A teljes lakosságnál nem volt ekkora különbség a hétvégi nagyszabású műsorok között. Ennél a célcsoportnál a szombati X-Faktor 22,6 százalékos közönségarányt ért el, miközben a Dancing with the Stars 17,5 százalékot. Sőt, a Sztárban sztár leszek jobb (20,8 százalékos) eredményt produkált, mint a vasárnapi X-Faktor (19,3 százalék).

A heti műsoros toplista élén – a 18-49 éveseknél – a szombati X-Faktor végzett 460 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont nem az X-Faktor és nem is a Sztárban sztár leszek érte el a legmagasabb nézőszámot, hanem az Álarcos énekes, aminek hétfőn tűzték műsorra az évadzáró adását. A műsor nézettségének jót tett, hogy egy adásra végre kikerül a Sztárban sztár leszek árnyékából és 1,02 milliós nézőszámot ért el. Egymillió felett ezen a héten más produkció nem is járt, hiszen a Sztárban sztár leszek 893 ezer, a szombati X-Faktor pedig 892 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

X-Faktor nézettség

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagyot újított a K&H

Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig...

Kapszulás vagy kotyogós? Ezt veszik a kávérajongók

Tízből hat vásárló kapszulás kávét rendel, megerősödött az őrölt kávék forgalma, az ügyfelek több mint ötöde pedig online rendel szemes kávét az eMAG-ról. Az eMAG legutóbb 2021-ben vizsgálta a platformján zajló kávévásárlási szokásokat, akkor...

Ennyit keres most egy kezdő informatikus

A legtöbben minimum 5 év szakmai múlttal, vendéglátós, oktatási, pénzügyi vagy kereskedelmi területről váltanak IT-ra.A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan...

Egyre több magyar munkavállaló keres külföldön munkát

Az utóbbi években fokozódó tendencia, hogy egyre több magyar állampolgár hagyja el hazáját, hogy külföldön találjon munkát és boldogulást. Ez a jelenség főként a hazai gazdasági instabilitás és az ezzel járó infláció eredménye.Az Európai...

Több száz emberen segített az Erste

Az elmúlt években 70 család, összesen mintegy 400 ember lakhatási gondjain enyhített az Erste Social Housing programjának segítségével a Habitat for Humanity Magyarország. A bank a lakhatási világnap alkalmából a magyar társadalom egyik legégetőbb...

Valódi növekedésről álmodni sem mernek a hazai cégek

Enyhén magasabb árbevétel- és nyereségnövekedéssel tervez a hazai kkv-szektor az év elejéhez képest, de továbbra is messze az infláció alatt vannak a várakozások: átlagosan 8,6 százalékos bevétel-, és 4,4 százalékos profit reálérték növekedést valószínűsítenek...

Erősítenék a média átláthatóságát és függetlenségét

Az európai tömegtájékoztatás szabadságáról szóló jogszabályról 448 szavazattal, 102 ellenében és 75 tartózkodással kedden elfogadott álláspontjukban az Európai Parlament képviselői azt várják el a tagállamoktól, hogy gondoskodjanak a nézőpontok minél szélesebb körének nyilvánosságot adó...

Nemzetközi szervezethez csatlakozott az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához a European Marketing Confederationhöz (EMC). A több mint 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének...

Erőteljesen fognak emelkedni az árak a tévés reklámoknál

Komoly áremelkedésre kell számítani a tévés reklámok kapcsán – mutatott rá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Internet Hungary első napján tartott kerekasztal-beszélgetés során. A disztribúciós díjak alakulása is kérdéses és az is...

Új ügyféllel erősít az Arany Digital Agency

A hosszú távú márkastratégia és kommunikációs stratégia kialakításával a Tarr telekommunikációs cég kreatív ügynöksége, marketingkommunikációs tanácsadója lett az Arany Digital Agency (ADA), miközben a telekommunikációs márka pedig a Tarr KSC Szekszárd kosárlabda-csapatának névadó szponzora...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos ügyet támogathatnak a Tesco vásárlói

Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2023 októberében is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek vásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati...

Nagyot újított a K&H

Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig...

Kapszulás vagy kotyogós? Ezt veszik a kávérajongók

Tízből hat vásárló kapszulás kávét rendel, megerősödött az őrölt kávék forgalma, az ügyfelek több mint ötöde pedig online rendel szemes kávét az eMAG-ról. Az eMAG legutóbb 2021-ben vizsgálta a platformján zajló kávévásárlási szokásokat, akkor...

Ennyit keres most egy kezdő informatikus

A legtöbben minimum 5 év szakmai múlttal, vendéglátós, oktatási, pénzügyi vagy kereskedelmi területről váltanak IT-ra.A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan...

Egyre több magyar munkavállaló keres külföldön munkát

Az utóbbi években fokozódó tendencia, hogy egyre több magyar állampolgár hagyja el hazáját, hogy külföldön találjon munkát és boldogulást. Ez a jelenség főként a hazai gazdasági instabilitás és az ezzel járó infláció eredménye.Az Európai...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....