- Hirdetés -

Nézettség: érdekes eredményt hozott a hétvége

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi X-Faktor volt a hét két legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál viszont nyerte a sávját a Sztárban sztár leszek. Egy harmadik műsor ért el egymillió feletti nézőszámot.

Az RTL Klub kereken 20 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Régen ért el ilyen magas közönségarányt a csatorna. Ráadásul ez nagy előnyt jelent a fő konkurensükkel szemben, hiszen a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 10,9 százalékos közönségarányt produkált.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél kisebb volt a két csatorna közötti differencia, bár nem sokkal. Ebben az összevetésben az RTL Klub 18,1 százalékos, a TV2 9,5 százalékos share-t tudott felmutatni. A szombatot az RTL Klub nyerte 25,7 százalékos közönségaránnyal a 11,3 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este újdonságot hozott, hiszen hosszú idő után nyerni tudott az RTL Klub 22,5 százalékos share-rel a 16,5 százalékot hozó TV2-vel szemben.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország 30,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 Csoport pedig 22,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók tisztes távolságból követték a „nagyokat”. Közülük az AMC-nek jött ki legjobban a lépés 6 százalékos share-rel, majd a 4,3 százalékos ViacomCBS és a 3,9 százalékos Antenna Group (exSony) következett.

44. hét / 43. hét/ 42. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 20% / 18,3% / 19,3%
TV2 – 10,9% / 13,2% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (4,3%)
Híradó – 16,3% (15,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,1% (13,9%)
Keresztanyu – 15,3% (14,5%)
Nyerő páros – 21,8% (22,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14% (13,6%) / Remények földje – 14%
Tények – 14,2% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,7% (11,2%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 10,6% (12,4%)
Mintaapák – 5,2% (5,9%)

Hétköznapokon a hírműsorok előtti sávban a TV2-féle török sorozatok továbbra is hatalmas előnnyel vezetnek. Az RTL Klubnak a Nyerő páros ismét nagyon erős nézettséget hozott, a műsor közönségaránya még nem járt ebben a szezonban a 20 százalékos szint alatt. A TV2-n a Ninja Warrior egyelőre eléggé szolidan teljesít.

Szombaton és vasárnap is volt X-Faktor. A szombati adás közel 30 százalékos share-t ért el, de a vasárnapi 24,8 százalékos közönségarány sem éppen szégyellnivaló. Ráadásul nyerték a sávjukat is a 18-49 éveseknél. A TV2-n ugyanis a Dancing with the Stars 12,3 százalékos, a Sztárban sztár leszek 18 százalékos közönségarányt hozott. Egyébként az utóbbi sem számít rossznak (ez hasonló volt ahhoz, ahogy a korábbi hetekben az Álarcos énekes sem ért el rossz nézőszámot, mégis kikapott a Sztárban sztár leszektől).

A teljes lakosságnál nem volt ekkora különbség a hétvégi nagyszabású műsorok között. Ennél a célcsoportnál a szombati X-Faktor 22,6 százalékos közönségarányt ért el, miközben a Dancing with the Stars 17,5 százalékot. Sőt, a Sztárban sztár leszek jobb (20,8 százalékos) eredményt produkált, mint a vasárnapi X-Faktor (19,3 százalék).

A heti műsoros toplista élén – a 18-49 éveseknél – a szombati X-Faktor végzett 460 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont nem az X-Faktor és nem is a Sztárban sztár leszek érte el a legmagasabb nézőszámot, hanem az Álarcos énekes, aminek hétfőn tűzték műsorra az évadzáró adását. A műsor nézettségének jót tett, hogy egy adásra végre kikerül a Sztárban sztár leszek árnyékából és 1,02 milliós nézőszámot ért el. Egymillió felett ezen a héten más produkció nem is járt, hiszen a Sztárban sztár leszek 893 ezer, a szombati X-Faktor pedig 892 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

X-Faktor nézettség

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....