- Hirdetés -

Nézettség: így alakult a TV2 és az RTL rémálmának utolsó hete

|

- Hirdetés -

A múlt hetet is az M4 Sport uralta az olimpiának köszönhetően, de bizonyos célcsoportoknál a Top 10 csatorna közé került az Eurosport is. Az TV2 és az RTL legnézettebb tartalmainak az esti hírműsorok számítottak.

Az olimpia a vártnál kicsit talán jobban felkavarta a megszokott nézettségi erőviszonyokat. Elszoktunk ettől, amihez hozzájárulhatott az is, hogy a korábbi két nyári olimpia időeltolódással zajlott, ami azért nem kedvezett annyira a nézőszámoknak. A korábbi héthez hasonlóan a mögöttünk álló 32. hetet is az M4 Sport nyerte. A fontosabb célcsoportok közül egyedül főműsoridőben és a teljes lakosságnál előzte meg az állami sportcsatornát a TV2.

Főműsoridőben és 18-49, valamint a 18-59 éveseknél ismét beverekedte magát a Top 10 csatorna közé az Eurosport: 1,7 és 1,8 százalékos heti share-rel. Az Eurosport felhúzta a Warner Bros. Discovery csoportszintű adatait is, teljes napon a kereskedelmi célcsoportnál az ötödik legnagyobb portfólióvá léptek elő („békeidőben” jellemzően sereghajtók Top 8 portfólió között).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 11 10,1 10,7
TV2 8,5 12 7,8
RTL 8 8,3 6,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 9,8 9,9 9,2
TV2 7,4 9,8 7,1
RTL 5,3 5,3 4,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 18,7 20,9 18,3
RTL Magyarország 16,1 14,4 15,2
MTVA 15,3 19,0 13,9
AMC Networks 5,1 4,3 5,0
Warner Bros.Discovery 4,0 4,2 3,9
Network4 3,2 4,6 2,3
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,7
Paramount Global 2,4 2,1 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 13,4% / 12,3% (14,5% / 12,3%)
Tények Plusz – 9,7% / 7,8% (10,9% / 8,7%)
Szerencsekerék – 8,5% / 7,9% (9,2% / 8,4%)
Zsákbamacska – 6% / 6% (8% / 8,5%)

RTL
Híradó – 15,5% / 12% (14,9% / 12,9%)
Fókusz – 8,7% / 7,3% (8,5% / 7,8%)
A mi kis falunk – 8% / 6,9% (8,7% / 7,7%)
Drága örökösök – 6,1% / 6,1% (5,8% / 6,1%)

Ahogy a fentiekből látható, nem volt nagy különbség a TV2 és az RTL napi műsorai között, de összességében az előbbi zárt jobb hetet. Most is igaz az, amit a labdarúgó Európa-bajnokságnál is láthattunk: az M4 Sport kiugróan jó eredményéhez azért az is kellett, hogy a két nagy kereskedelmi csatorna lazára vegye ezt az időszakot.

A műsoros toplistát az M4 Sport különböző olimpiai közvetítései utalták. A TV2 legnézettebb tartalmának a Tények számított, a 18-49 éveseknél 118 ezer, a 18-59 éveseknél 193 ezer, a teljes lakosságnál 633 ezer nézővel. Utóbbival a 4+-os toplista élén végeztek. Az RTL házi versenyét a Híradó nyerte, a 18-49 éveseknél 115 ezer, 18-59 éveseknél 241 ezer, a teljes lakosságnál 542 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TAEKWONDO M4 SPORT 325 296 18,8
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 300 764 21,1
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 286 637 16,6
ATLÉTIKA M4 SPORT 254 663 16,7
STÚDIÓ M4 SPORT 243 909 15,7
HÍRADÓ RTL 241 883 17,3
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 236 058 21,3
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 227 018 13,4
NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – 2024 M4 SPORT 220 961 15,3
ÖTTUSA M4 SPORT 213 329 20,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 633 546 22,0
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 576 583 18,1
TAEKWONDO M4 SPORT 570 510 16,6
HÍRADÓ RTL 542 078 18,4
SZERENCSEKERÉK TV2 539 586 15,4
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 533 870 15,2
KAJAK-KENU M4 SPORT 505 515 25,5
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 502 440 21,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 458 680 15,8
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 443 997 12,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TAEKWONDO M4 SPORT 210 967 18,0
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – ELŐDÖNTŐ M4 SPORT 204 972 21,4
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 195 277 16,4
STÚDIÓ M4 SPORT 158 660 14,5
ATLÉTIKA M4 SPORT 157 361 14,6
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ M4 SPORT 148 632 13,1
NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – 2024 M4 SPORT 147 856 15,0
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÖTTUSA M4 SPORT 136 488 19,0
ÖTTUSA M4 SPORT 134 423 19,7
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS – BRONZMÉRKŐZÉS M4 SPORT 130 553 23,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...