- Hirdetés -

Nézettség: későn tért magához Berényi Miki

|

- Hirdetés -

Szép nézettségi eredménnyel búcsúzott a Barátok közt. A hét legnézettebb műsora ugyanakkor a 18-49 éveseknél a Mestercukrász, a teljes lakosságnál pedig az RTL Híradó volt. A TV2 műsorai közül a Tények és a Doktor Balaton érte el a legmagasabb nézőszámokat.

Nézettségi szempontból az elmúlt héten visszaállt a világ rendje, már nem kavarták meg az erőviszonyokat a labdarúgó Európa-bajnokság meccsei. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub végzett az élen 12,2 százalékos közönségaránnyal. Második helyre pedig a TV2 futott be 7 százalékos eredménnyel. Múlt héten minden estét megnyert az RTL Klub.

Csoportszinten az RTL Magyarország csatornái érték el a legmagasabb, 25 százalékos share-t, a TV2 Csoport televíziói összességében 20,5 százalékot hoztak össze.

A nemzetközi csatornaportfóliók külön meccsét a ViacomCBS nyerte 6,4 százalékos közönségaránnyal, majd a 6 százalékos AMC és a 4,8 százalékos Sony következett.

28. hét / 27. hét / 26. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,2% / 10,3% / 9,7%
TV2 – 7% / 6,7% / 7,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (28. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,8% (6,8%) – hétfőtől csütörtökig
Híradó – 16,6% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,4% (13%)
Mestercukrász – 15,2% (13,4%)
Doktor Murphy – 7,2% (5,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (13,1%)
Tények – 14,7% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,5% (10,7%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 10,2% (9,4%)
Rejtélyek az Alpokban – 5,6% (6%)
Bezár a bazár – 6% (5,7%)

A meccsmentes héten már kifejezetten erős, 15,2 százalékos átlagot produkált a Mestercukrász. Ezzel véget is ért a műsor első évada. A TV2-n a Doktor Balaton javítani tudott a korábbi héthez képest, de a 18-49 éveseknél így is nyerte az adott műsorsávot a Mestercukrász (a teljes lakosságnál kábé egálban voltak). Ugyanakkor TV2-s szinten a Doktor Balaton is jó eredményt hozott, hiszen a sorozat heti átlaga 45 százalékkal a TV2 csatornaátlaga felett teljesített.

A Barátok közt hétfőtől csütörtökig azt hozta, – 6,8 százalékos átlag – ami miatt megszüntették. Viszont a szombat este műsorra tűzött záróepizód azért megemberelte magát. A Berényi Miklós feltámadásával kómából való felébredésével záruló epizód a 18-49 éveseknél 17,4 százalékos share-t ért el. A teljes lakosságnál egész hasonló, 17,7 százalékot hozott össze. Nagyjából ezt kellett volna hoznia hétköznapokon is és akkor nem kaszálják el. Egyébként az RTL Moston a Barátok közt záróepizódja érte el múlt héten a legmagasabb, 47 ezres videómegtekintést.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a Mestercukrász pénteki adása volt 188 ezer nézővel. Második legnézettebbnek pedig a vasárnapi RTL Híradó bizonyult, ami 174 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál a vasárnapi RTL Híradó vonzotta a legtöbb, 712 ezer nézőt.

A TV2 legnézettebbje a 18-49 éveseknél a vasárnap esti Tények volt (129 ezer néző), a csatorna második legjobban teljesítő műsorának pedig a Doktor Balaton hétfői epizódja számított (122 ezer néző). A teljes lakosságnál a vasárnapi Tények végzett a TV2 házi toplistájának élén (640 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_28het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_28hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA