- Hirdetés -

Megint nyert egy hetet A mi kis falunk

|

- Hirdetés -

Viszont nem sokkal maradt le tőlük a Sztárban sztár leszek című TV2-s produkció. Az RTL Klubon bár javított, de még mindig csatornaátlag alatt teljesített a Love Island, a TV2-n pedig a Kapd el, ha tudsz hozott csatornaátlag alatti eredményt.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy meglehetősen közel került a TV2 az RTL Klubhoz. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pusztán 0,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye. Az elmúlt héten egy kicsit rákapcsolt az RTL Klub, 0,4 százalékponttal nőtt a share-jük, a TV2-é pedig 0,9 százalékponttal csökkent. Így már kereken 2 százalékpont volt a két legnézettebb csatorna közötti különbség.

Az esték többségét az RTL Klub nyerte. A TV2 pénteken volt erősebb, bár csak kis differenciával (13,3% vs. 13,2%), vasárnap pedig egyértelműbb előnnyel nyerte az estét a TV2 (14,6% vs. 11,4%).

Csatornacsoportok terén a 18-49 éveseknél és teljes napon továbbra is a TV2 Csoport vezet 23,7 százalékkal, az RTL Magyarország csatornái 22,5 százalékot értek el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont fordítani tudott az RTL: a televíziók összességében 27,7 százalékos share-t produkáltak, miközben a TV2-s csatornák 26,6 százalékot.

37. hét / 36. hét / 35. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 13,4% / 12,8%
TV2 – 11,8% / 12,7% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (37. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8% (8,3%)
Híradó – 18,3% (17,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (16,3%)
Drága örökösök – 17,6% (16,8%)
Love Island – 11,6% (10,6%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 7,6% (6,6%)

TV2
Anya – 8,3% (6,8%)
Tények – 13,8% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,9% (16,1%)
Ázsia Expressz – 15% (14,5%)
Kapd el, ha tudsz – 8,8% (9,9%)
Extrém Activity – 7,2% (6,1%)

Az RTL Klub estéinek három tartóoszlopa továbbra is a Híradó, a Fókusz és a Drága örökösök. Mindegyik erős, az RTL Klub heti átlagát meghaladó eredményeket szállított múlt héten is. A minden egyes este műsorra tűzött Love Island heti átlaga egy százalékpontot erősödött, de még ezzel is bő két százalékponttal a csatornaátlag alatt maradtak.

A Love Island átlaga egyébként egy eléggé hullámzó hetet takar. Szerdára és csütörtökre ugyanis egész megcombosodott a műsor, 14 és 14,5 százalékos share-t értek el. Utána viszont a pénteki, de főleg a hétvégi adások már ennél jóval gyengébb eredményt hoztak.

Az elmúlt két hét alapján a Barátok közt Híradó előtti sávba pakolása és késő esti ismétlése nem tűnik egy sikertörténetnek. Múlt héten a délutáni adás nyolc százalékos, az esti ismétlés 7,6 százalékos átlagot hozott. Ráadásul a délutáni epizódokat 3:2 arányban verte a TV2-n ugyanekkor futó Anya című sorozat.

A Barátok közt délutáni ismétlése a 18-49 éveseknél átlagosan 45 ezer, az esti 72 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál ugyanez 285 ezer és 228 ezer nézőt tett ki. A korábbi héthez viszonyítva ez a 18-49 éveseknél a délutáni adásnál csökkenést, az estinél viszont növekvő nézettséget jelent. A teljes lakosságnál pont fordítva történt: a délutáni nézettség nőtt, az esti csökkent.

Összességében a korábbi héthez képest kicsit javított a sorozat, de amennyiben összeadjuk a premier és az ismétlés nézettségét a 18-49 éveseknél (117 ezer) és a teljes lakosságnál (513 ezer), akkor még mindig alacsonyabb számokat kapunk, mint az utolsó olyan héten, amikor a főműsoridőben volt a premier (heti átlagban 146 ezer, illetve 580 ezer néző).

A TV2 esetében az Ázsia Expressz kereken 15 százalékos heti share-t ért el. Ez növekedés a korábbi héthez viszonyítva, valamint jóval magasabb eredmény a TV2 átlagánál. A Kapd el, ha tudsz esetében már nem ilyen jó a helyzet. 1,1 százalékpontot rontottak és a 8,8 százalékos share-jük alulról figyeli a csatornaátlagot. Bár azt meg kell jegyezni, hogy a pénteki adás már jobb, 11,5 százalékos közönségarányt hozott.

A legnézettebb műsor címmel továbbra is A mi kis falunk büszkélkedhet. A kereskedelmi célcsoportnál 375 ezren, a teljes lakosságnál 925 ezren kísérték figyelemmel az RTL Klub sorozatát.

A hét második legnézettebb műsorát a TV2 sugározta: a vasárnapi Sztárban sztár leszek a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is bronzérmes lett. Előbbinél 302 ezres, utóbbinál 921 ezres nézettséggel futott a műsor. Ez különösen jó eredmény annak fényében, hogy az RTL Klub is erős tartalommal készült vasárnapra. A 22 százalékos share-t hozó Sztárban sztár leszekkel szemben a Házasodna a gazda 13,4 százalékot, a Jófiúk című sorozat pedig 12,7 százalékot ért el.

Bejutott egy M4 Sport közvetítés is a műsoros toplistára. A múlt hétfői Magyarország-Szlovákia labdarúgó-mérkőzésre a 18-49 évesek közül 195 ezren, a teljes lakosságból 506 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség 2019_37het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség 2019_37hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...