- Hirdetés -

Nézettség: mire volt elég három meccs?

|

Bizonyos célcsoportnál még a múlt hetet is az M4 Sport nyerte. Ehhez azért az is kellett, hogy az RTL és a TV2 is lazára vegye az Eb időszakát.

A labdarúgó Európa-bajnokságból a múlt hétre már csak három mérkőzés jutott, de még ez is elég volt ahhoz, hogy két fontos célcsoportnál is az élen végezzen az M4 Sport. Ez a főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseket jelentette. Igaz, utóbbinál nem sokon múlt az első hely, hiszen az M4 Sport 10 százalékos, a TV2 pedig 9,9 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A többi összevetésben (főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2 nyerte a mögöttünk álló 28. hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 10 8,6 10
TV2 9,9 13 9,1
RTL 8,6 9,1 7,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,5 10,6 7,9
RTL 5,4 5,5 5
M4 Sport 5,2 4,6 5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 23,1 21,0
RTL Magyarország 16,2 14,7 15,9
MTVA 9,0 12,5 7,9
AMC Networks 6,3 5,4 6,6
Antenna Entertainment Group 3,8 3,1 3,6
Network4 3,7 5,4 2,7
Warner Bros.Discovery 3,4 4,1 3,1
Paramount Global 2,6 2,2 3,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,2% (13,3% / 11,8%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,2% (10,8% / 9,2%)
Szerencsekerék – 10,7% / 9,8% (9,7% / 8,9%)
Zsákbamacska – 7,7% / 7,3% (6,6% / 6,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (15,1% / 12,9%)
Fókusz – 10,8% / 9% (9,6% / 8,2%)
A mi kis falunk – 9,9% / 9% (10,2% / 9,4%)
Drága örökösök – 6,2% / 5,9% (6% / 6%)

Heti átlag terén a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradó előtt végzett a Tények. A Tények Plusznak egy kicsivel jobb hete volt, mint a Fókusznak, és ha nem is nagy előnnyel, de a Szerencsekerék verte A mi kis falunkat. A Drága örökösök pedig továbbra sem támadt fel. Azért a fentiekből is látható, hogy az M4 Sport jó eredményeihez azért az is kellett, hogy a két nagy kereskedelmi csatorna is inkább elengedte az Eb időszakát.

Nagy meglepetést valószínűleg nem fog okozni, de a múlt hét legnézettebb műsora az Európa-bajnokság vasárnapi döntője volt. A Spanyolország – Anglia meccs a 18-49 évesek közül 507 ezer, a 18-59 évesektől 749 ezer, a teljes lakosságból pedig 1,3 millió nézőt ültetett a képernyők elé.

A TV2 heti legnézettebb műsora a Tények, annak is a csütörtöki adása volt, a 18-49 éveseknél (131 ezer néző), a 18-59 éveseknél (226 ezer néző) és a teljes lakosságnál (635 ezer néző) egyaránt ez vezette a csatorna házi toplistáját. Az RTL legnézettebbjének pedig a Híradó számított, a 18-49 éveseknél 138 ezer, a 18-59 éveseknél 235 ezer, a teljes lakosságnál 531 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 749 797 40,6
HÍRADÓ RTL 235 937 17,5
TÉNYEK TV2 226 444 19,3
SZERENCSEKERÉK TV2 185 570 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 167 561 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 162 896 10,2
FÓKUSZ RTL 150 825 11,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 134 403 13,5
ZSÁKBAMACSKA TV2 125 641 9,9
TAXI 2. MOZI+ 122 007 8,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 1 324 850 38,1
TÉNYEK TV2 635 503 23,9
SZERENCSEKERÉK TV2 565 826 16,6
HÍRADÓ RTL 531 221 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 464 602 16,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 442 931 19,2
TESTVÉREK TV2 367 797 17,9
FÓKUSZ RTL 331 405 11,3
A MI KIS FALUNK RTL 317 144 9,8
WALKER A TEXASI KOPÓ TV2 276 642 16,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 507 500 39,8
HÍRADÓ RTL 138 630 16,1
TÉNYEK TV2 131 068 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 113 493 10,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 96 567 12,3
A MI KIS FALUNK RTL 95 410 9,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 91 835 10,3
TAXI 2. MOZI+ 84 210 8,5
FÓKUSZ RTL 80 729 9,5
A HÁROM NŐVÉR TV2 79 969 12,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...