- Hirdetés -

Nézettség: mire volt elég három meccs?

|

- Hirdetés -

Bizonyos célcsoportnál még a múlt hetet is az M4 Sport nyerte. Ehhez azért az is kellett, hogy az RTL és a TV2 is lazára vegye az Eb időszakát.

A labdarúgó Európa-bajnokságból a múlt hétre már csak három mérkőzés jutott, de még ez is elég volt ahhoz, hogy két fontos célcsoportnál is az élen végezzen az M4 Sport. Ez a főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseket jelentette. Igaz, utóbbinál nem sokon múlt az első hely, hiszen az M4 Sport 10 százalékos, a TV2 pedig 9,9 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A többi összevetésben (főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2 nyerte a mögöttünk álló 28. hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 10 8,6 10
TV2 9,9 13 9,1
RTL 8,6 9,1 7,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,5 10,6 7,9
RTL 5,4 5,5 5
M4 Sport 5,2 4,6 5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 23,1 21,0
RTL Magyarország 16,2 14,7 15,9
MTVA 9,0 12,5 7,9
AMC Networks 6,3 5,4 6,6
Antenna Entertainment Group 3,8 3,1 3,6
Network4 3,7 5,4 2,7
Warner Bros.Discovery 3,4 4,1 3,1
Paramount Global 2,6 2,2 3,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,2% (13,3% / 11,8%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,2% (10,8% / 9,2%)
Szerencsekerék – 10,7% / 9,8% (9,7% / 8,9%)
Zsákbamacska – 7,7% / 7,3% (6,6% / 6,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (15,1% / 12,9%)
Fókusz – 10,8% / 9% (9,6% / 8,2%)
A mi kis falunk – 9,9% / 9% (10,2% / 9,4%)
Drága örökösök – 6,2% / 5,9% (6% / 6%)

Heti átlag terén a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradó előtt végzett a Tények. A Tények Plusznak egy kicsivel jobb hete volt, mint a Fókusznak, és ha nem is nagy előnnyel, de a Szerencsekerék verte A mi kis falunkat. A Drága örökösök pedig továbbra sem támadt fel. Azért a fentiekből is látható, hogy az M4 Sport jó eredményeihez azért az is kellett, hogy a két nagy kereskedelmi csatorna is inkább elengedte az Eb időszakát.

Nagy meglepetést valószínűleg nem fog okozni, de a múlt hét legnézettebb műsora az Európa-bajnokság vasárnapi döntője volt. A Spanyolország – Anglia meccs a 18-49 évesek közül 507 ezer, a 18-59 évesektől 749 ezer, a teljes lakosságból pedig 1,3 millió nézőt ültetett a képernyők elé.

A TV2 heti legnézettebb műsora a Tények, annak is a csütörtöki adása volt, a 18-49 éveseknél (131 ezer néző), a 18-59 éveseknél (226 ezer néző) és a teljes lakosságnál (635 ezer néző) egyaránt ez vezette a csatorna házi toplistáját. Az RTL legnézettebbjének pedig a Híradó számított, a 18-49 éveseknél 138 ezer, a 18-59 éveseknél 235 ezer, a teljes lakosságnál 531 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 749 797 40,6
HÍRADÓ RTL 235 937 17,5
TÉNYEK TV2 226 444 19,3
SZERENCSEKERÉK TV2 185 570 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 167 561 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 162 896 10,2
FÓKUSZ RTL 150 825 11,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 134 403 13,5
ZSÁKBAMACSKA TV2 125 641 9,9
TAXI 2. MOZI+ 122 007 8,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 1 324 850 38,1
TÉNYEK TV2 635 503 23,9
SZERENCSEKERÉK TV2 565 826 16,6
HÍRADÓ RTL 531 221 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 464 602 16,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 442 931 19,2
TESTVÉREK TV2 367 797 17,9
FÓKUSZ RTL 331 405 11,3
A MI KIS FALUNK RTL 317 144 9,8
WALKER A TEXASI KOPÓ TV2 276 642 16,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ EB DÖNTŐ M4 SPORT 507 500 39,8
HÍRADÓ RTL 138 630 16,1
TÉNYEK TV2 131 068 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 113 493 10,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 96 567 12,3
A MI KIS FALUNK RTL 95 410 9,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 91 835 10,3
TAXI 2. MOZI+ 84 210 8,5
FÓKUSZ RTL 80 729 9,5
A HÁROM NŐVÉR TV2 79 969 12,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...